- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken het. Bij ons de droger kapot, de koelkast kapot en een dure reparatie voor de auto.Ben een beetje uit het veld geslagen door mijn motorproblemen. Wordt namelijk een erg langdurige en vooral dure reparatie...
shit happens.Ik hoop het voor je.

Weer flinke gewichten verzet man! Voel je het ook knakken in je rug?
Trek je misschien iets scheef bij de weighted pull ups?Thnx! Nee, enkel een lichte steek en vooral bij eerste rug set, niet bij onderrug oefeningen.
Borst en Rug is heerlijk, binnenkort ook maar weer eens doen.

Toffe log, echt een manimal jij!
Standing lat pushdown is heerlijk, een van mn favoriete oefeningen om te doen.

Sterke training man!
Bij ons in de sportschool doen alleen de allergrootsten 40kg dumbbel press. Zijn er echt maar weinig die dat kunnen!
Ja, had ik ook veel eerder moeten doen!Borst en Rug is heerlijk, binnenkort ook maar weer eens doen.
afwisselen kan wel toch? PPL, BB, etc.Dat is echt het grootste nadeel van PPL he! Je kan de antagonisten niet om en om trainen![]()
Ja, daar houden we het maar op.. we zullen zien wat mijn rug volgende week doet..Beetje lastig te zeggen van een afstand... maar is een verrekt spiertje niet voor de hand liggend?
Goed gebuffeld weer....

Hij dacht dat je het over powerlifting had ipv push pull legs, bb is dan bodybuilding![]()

Ik haat rust, maar ben druk bezig met pc build, zit custom waterkoeling in en daar gaat nogal wat tijd in zitten.
Voor zover dat mogelijk is wil ik het zelf doen. Het sloopwerk is wel te doen..maar ik heb adresjes voor krukasrevisie, balanceren etc.Lekkere trainingen, maar wat balen van je motor zeg........ga je het zelf zoveel mogelijk reviseren?