AndroidHealthClinic

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

fijn als je zelf kan sleutelen, scheelt natuurlijk weer in de pingels!

• Topic Starter Topic Starter
Medebeukers!
Vanavond weer een fijne training!
Ik heb schoolvakantie, maar echt genieten kan ik nog niet.. Ben een beetje uit het veld geslagen door mijn motorproblemen. Wordt namelijk een erg langdurige en vooral dure reparatie... toch maar even de gedachten verzetten door te trainen! Pols problemen zijn bijna voorbij, maar zijn nu vervangen door een lichte pijn in het midden van mijn rug. Word ik dan toch oud? Ach, niet zeuren maar gecontroleerd beuken!

Borst & Rug mixed

Narrow&wide grip cable rows
12x60kg
2x100kg (snappp pijn)
10x80kg
10x60kg wide grip
10x100kg (prima, geen pijn)
10x70kg wide grip

Wide grip incline bench
12x50kg
10x70kg
8x80kg
6x85kg
5x90kg
Tijd geleden, vanaf nu focus op schuin banken kracht.

T-bar row
10x50kg
10x75kg
10x85kg
8x95kg
7x100kg
Geen pijn..

15 graden incline flyes
12x16kg
10x20kg
10x22kg
9x24kg

Wide grip pull ups
4xbw+12kg (snappp pijn..)
10xbw (geen pijn)
5xbw+12kg (beetje pijn)
8xbw (geen pijn)

Flat dumbell press (tucked&deep)
10x30kg
6x40kg
6x40kg
6x40kg

Standing lat pushdown
Voor wie wil weten hoe dat eruit ziet, zoals deze dude het doet:
10x30kg (lichte druk in midden rug (waar pijn zit)
10x25kg
10x25kg
10x30kg (geen pijn)

Decline bench press
12x50kg
10x70kg
8x75kg
8x75kg

Iemand een idee wat die pijn in midden rug kan zijn? Als ik mij erop concentreer is het weg... Al met al prima training, veel positief commentaar op fysiek vandaag.. of ik bulk..maar ben juist een kilo afgevallen..91.5kg vandaag.

Laatst bewerkt:
Weer flinke gewichten verzet man! Voel je het ook knakken in je rug?

Zou best kunnen, maar ik had het al bij de cable rows.. had hiervoor al eens wat druk in het midden van de rug ervaren na rugdag.. spiertje verrekt gok ik..

Ziet er uit als een heerlijke training! Je bent flink sterk ook!

Toffe log, echt een manimal jij!

Standing lat pushdown is heerlijk, een van mn favoriete oefeningen om te doen.

Sterke training man!

Bij ons in de sportschool doen alleen de allergrootsten 40kg dumbbel press. Zijn er echt maar weinig die dat kunnen!

Borst en Rug is heerlijk, binnenkort ook maar weer eens doen.

Beetje lastig te zeggen van een afstand... maar is een verrekt spiertje niet voor de hand liggend?
Goed gebuffeld weer....

Toffe log, echt een manimal jij!

Standing lat pushdown is heerlijk, een van mn favoriete oefeningen om te doen.

Thnx man! Niet de mijne aangezien het een rustoefening is voor mij, maar zo doe ik weer wat energie op ;)

Sterke training man!

Bij ons in de sportschool doen alleen de allergrootsten 40kg dumbbel press. Zijn er echt maar weinig die dat kunnen!

Dan heb je weinig BB'ers daar rondlopen gok ik.. 50kg kan ook, maar dit was niet de borst-ram-oefening, dat is de eerste altijd. Daar verlies je altijd wat kracht voor de volgenden. Daarnaast doe ik sinds kort tucked elbows en ultra diep zakken (door die hoek doe ik dan maak kan dat). Bij mij in de gym pakken ze allemaal 50 en doen dan halve reps.. ik heb 3 dagen spierpijn, zij een halve dag. Heb dat ego reppen wel afgeleerd nu ik merk dat ik op de huidige manier weer groei!

Borst en Rug is heerlijk, binnenkort ook maar weer eens doen.
Ja, had ik ook veel eerder moeten doen!

Dat is echt het grootste nadeel van PPL he! Je kan de antagonisten niet om en om trainen :(
afwisselen kan wel toch? PPL, BB, etc.

Beetje lastig te zeggen van een afstand... maar is een verrekt spiertje niet voor de hand liggend?
Goed gebuffeld weer....
Ja, daar houden we het maar op.. we zullen zien wat mijn rug volgende week doet..

BB?

Neem je deze week trouwens rust verder?

Lekkere trainingen, maar wat balen van je motor zeg........ga je het zelf zoveel mogelijk reviseren?

Bij ons gaan de dumbells maar tot 40kg conwa :D,

dat je 50 kan is nog bruter :p

BB?

Neem je deze week trouwens rust verder?

Bodybuilding idd ;) Ik haat rust, maar ben druk bezig met pc build, zit custom waterkoeling in en daar gaat nogal wat tijd in zitten.
Heb ook schoolvakantie en gisteren dus lekker met lief op stap geweest.
Kunnen de pijntjes meteen wat minder worden.
Morgen gaan we weer schouders/benen trainen met Ron.
Hij wil namelijk leren deadliften. @RFFNCK ;)

Lekkere trainingen, maar wat balen van je motor zeg........ga je het zelf zoveel mogelijk reviseren?
Voor zover dat mogelijk is wil ik het zelf doen. Het sloopwerk is wel te doen..maar ik heb adresjes voor krukasrevisie, balanceren etc.
Onderdelen blijven helaas prijzig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven