MuscleMeat

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Bezoekers in dit topic

Balen man.....en zoiets komt echt nooit uit helaas. Wat zal je een kutgevoel hebben gehad op het moment dat hij plofte.........
 
Balen man.....en zoiets komt echt nooit uit helaas. Wat zal je een kutgevoel hebben gehad op het moment dat hij plofte.........

ja, kon wel janken.. kwamen daarna meteen een paar ouwe tangen te paard klagen over het geluid..
'zal het nooit meer doen mevrouw, ruimt u nog even de stront op die uw lopende mestbak net op de stoep deponeert?'
Nu hopen dat de cilinderwand te redden is.. Toen hij was afgekoeld ging hij nog aan en liep best netjes stationair..
 
Dat hij niet gescheurd is bedoel je? Of te diepe krassen?

jep beiden... vaak scheurt de zuiger, drijfstang of loopt de pistonpen vast bij deze modellen...
 
Bodybuilding idd ;) Ik haat rust, maar ben druk bezig met pc build, zit custom waterkoeling in en daar gaat nogal wat tijd in zitten.
Heb ook schoolvakantie en gisteren dus lekker met lief op stap geweest.
Kunnen de pijntjes meteen wat minder worden.
Morgen gaan we weer schouders/benen trainen met Ron.
Hij wil namelijk leren deadliften. RFFNCK ;).

Dat is waar ook.. Jij hebt natuurlijk net als ik vakantie! Genieten he :).
Aangezien je nu meer rustdagen neemt, kan je net zo goed full-body trainen zou ik zeggen! Lekker de compounds knallen en naar huis,
Stappen, altijd gezellig natuurlijk! Is het bij jullie in de buurt een beetje gezellig qua nachtleven?
 
Dat is waar ook.. Jij hebt natuurlijk net als ik vakantie! Genieten he :).
Aangezien je nu meer rustdagen neemt, kan je net zo goed full-body trainen zou ik zeggen! Lekker de compounds knallen en naar huis,
Stappen, altijd gezellig natuurlijk! Is het bij jullie in de buurt een beetje gezellig qua nachtleven?

mwah, ik haal die andere training zaterdag wel in voordat ik naar Multigroove ga.
We waren naar de foodhallen in Amsterdam en ze wilde graag op een Walking Dead pinball machine spelen, dus ook naar een gare speelhal :)
Haarlem is wat saai, kan je beter Amsterdam pakken. Ben ook meer van de feestjes/festivallen.
 
mwah, ik haal die andere training zaterdag wel in voordat ik naar Multigroove ga.
We waren naar de foodhallen in Amsterdam en ze wilde graag op een Walking Dead pinball machine spelen, dus ook naar een gare speelhal :)
Haarlem is wat saai, kan je beter Amsterdam pakken. Ben ook meer van de feestjes/festivallen.

Het seizoen staat alweer voor de deur!! :D Heerlijk toch.
 
Wat voor muziek luister je dan conwa?

Zyzz stijl?:D
 
jep beiden... vaak scheurt de zuiger, drijfstang of loopt de pistonpen vast bij deze modellen...

Pffff nerve wrecking dus wanneer je de kop eraf haalt en de zuigers eruit........maar ja hoe eerder je het weet des te eerder weet je waar je aan toe bent........
 
Laatst bewerkt:
Bodybuilding idd ;) Ik haat rust, maar ben druk bezig met pc build, zit custom waterkoeling in en daar gaat nogal wat tijd in zitten.
Leraar, motormuis, computernerd en BBer, hoe krijg je het verzonnen... :cool: :D
 
Hoe staat het met Ron en zijn Deadlift? :D
 
Weet je hoe goed je OHP's kunt doen met een watergekoelde maxi-tower? Dat werkt een partij aan je stabilisatoren! :flexbiceps:
Kun je beter een oude mac pro pakken van 19 kilo. Ik heb er nog zat van staan...
 
Hahahaha geweldig, maar wat een baas.......(misschien niet heel verstandig, maar toch):bow:
 
Dat kwam van diep, wel maf na 2 keer :mad: jammer van de baard
 
Nou dan knal ik tijdens het eten van een welverdiende Thaise maaltijd meteen even mijn training erop.
Lekker 3 rustdagen gehad, pc is zo goed als ready nu..
Al die games weer binnenhalen duurt zooooo lang tegenwoordig.
Heb meteen maar nieuw internet abbo afgesloten, van 25mbit naar 150mbit lijkt mij een prima verbetering.
Ja leuk, de training:

Schouders+benen+DL

Standing OHP
12x30kg
12x40kg
6x60kg
4x65kg
2x70kg (die tweede lukt gewoon niet zonder hopje met knieën
0.75x75kg (3x met flinke hop)

Cable side raises (slow reps up&down)
12x10kg per hand
12x10kg per hand
10x12kg per hand
10x12kg per hand

Dumbell front raises (reaching forward)
12x14kg
10x16kg
10x18kg
10x20kg

Leg extensions
12x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg (fullstack, zo langzaam als maar kon)

Sitting calve raises
12x50kg
12x70kg
10x80kg
10x90kg

Deadlift
10x60kg slow reps
10x90kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg

5x170kg (zat nog meer in, maar wil niet forceren.)

Korte training, maar wil morgenochtend nog armen en benen pakken (8 setjes squats)

Ron begint al aardig te groeien. Hij is van zichzelf al behoorlijk droog, dus dat toont lekker snel.
Zijn rug was door tegelzetterwerk al flink, maar nu trekken de armen lekker bij. Betere verhoudingen.
 
Back
Naar boven