MuscleMeat

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Godsamme zeg, wat een held die Ron. Netjes! Die hashtag ook :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nette gewichten weer kerel. Je blijft echter wel een rare snuiter qua programmering hoor @Conwa ! :roflol:

Nette gewichten weer kerel. Je blijft echter wel een rare snuiter qua programmering hoor @Conwa ! :roflol:

Hoe bedoel je? Ik leg het graag uit hoor! Ik ga er super goed op en heb voorlopig nog geen plateau's bereikt.
Vergeet niet dat dit een vakantieweek is en ik woensdag niet heb getraind. Morgenochtend de rest doen, dan loop ik weer gelijk.
Ook concentreer ik mij op de grote 3 door deze zo vaak mogelijk te doen (PL is leuk!!!).

Ik gooi alles door elkaar en vrij kort op elkaar ook..
Dit doe ik, omdat ik van mening ben dat afwisseling de key is.
Ik begrijp dat de autisten onder ons graag aan een bepaalde routine vasthouden, maar ik ga niet voor jan lul naar de gym.
Ik wil wat bereiken en op deze manier gaat dat extreem lekker. :)

Nou ja, ten eerste doe je aan het einde van je training deadlifts en daarnaast ga je morgen (zwaar) squaten.

Ik begrijp dat je niet te veel wilt stressen over je programmering en ik ben het er absoluut mee eens dat een zekere vorm van afwisseling belangrijk is. Echter ben ik er van overtuigd dat je er nog veel meer uit kunt halen als je iets meer aandacht besteed aan periodisatie en de keuze/volgorde van oefeningen :) Moet je kijken hoe hard je nu al gaat! Het is imo zonde om je potentie niet volledig te benutten.

Nou ja, ten eerste doe je aan het einde van je training deadlifts en daarnaast ga je morgen (zwaar) squaten.

Ik begrijp dat je niet te veel wilt stressen over je programmering en ik ben het er absoluut mee eens dat een zekere vorm van afwisseling belangrijk is. Echter ben ik er van overtuigd dat je er nog veel meer uit kunt halen als je iets meer aandacht besteed aan periodisatie en de keuze/volgorde van oefeningen :) Moet je kijken hoe hard je nu al gaat! Het is imo zonde om je potentie niet volledig te benutten.

Duidelijk en thnx voor het meedenken!
Ik heb naar mijn mening juist een goede kijk op de periodisatie en de volgorde van mijn oefeningen, mede dankzij jouw tips over het afwisselen van de spiergroepen tijdens een training. Zoals ik al zei: deze week is ff anders dan anders. Zondag ben ik brak en train ik niet, dus vandaar morgen. ;)

Ps. Ik deplete mijzelf nogal tijdens DL, dus vandaar op het eind.

Laatst bewerkt:
Beetje mijn idee...naar de gym met als doel: hard trainen..niet meer, niet minder:o

Lekker gebeukt weer @Conwa

Training van vandaag:

Concentrated curls
10x14kg per arm
10x18kg per arm
10x18kg per arm
8x20kg per arm

Bench press
15x50kg
5x100kg paused
5x100kg paused
5x110kg

Narrow benchpress
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Preacher curls
10x25kg
10x25kg
10x25kg
Super slow reps

Seated barbell extensions
10x30kg
10x40kg
10x40kg
8x40kg

Dumbell Hammer curls
10x14kg
10x18kg
10x18kg
8x20kg

Single handed cable pushdown
10x15kg
10x15kg
10x10kg
10x10kg
Slow reps

Squat
10x50kg atg
5x100kg atg
5x100kg atg
4x110kg atg
Atg blijft pittig..

Nu, eten, gamen en klaarmaken voor hardcore feestje :) ff lekker beuken, maar dan zonder gewichten.

Laatst bewerkt:
Goede training. De concentration curls deed ik een paar maand geleden vaak. Ik vind het alleen wel een oefening waar je vrij snel cheat door aan het gewicht te gaan trekken. Mede daardoor vind ik het juiste gewicht moeilijk te bepalen.

Goede training. De concentration curls deed ik een paar maand geleden vaak. Ik vind het alleen wel een oefening waar je vrij snel cheat door aan het gewicht te gaan trekken. Mede daardoor vind ik het juiste gewicht moeilijk te bepalen.

Doe je hem dan zo?

wat bedoel je met trekken, ik concentreer mij echt op de biceps (in dit geval de linker, want die liep altijd achter) tijdens de oefening.
Je pakt hem iets uit je schouder, maar dat heb ik vrij rap met biceps oefeningen.

Haha armen en borst helemaal vol dus op naar je feestje......:cool:

Je pakt hem iets uit je schouder, maar dat heb ik vrij rap met biceps oefeningen.
Precies dat bedoel ik. Je hebt de neiging om de rep dan vanaf onderin te starten door vanuit de schouder te trekken. Ik kan dat bij de barbell beter onderdrukken.

Goed feest gehad?

Beetje gekke volgorde van oefeningen imo, maar wel lekkere workout!

Heb je het in ieder geval goed gedaan. :cool:

Gisteren even een extra rustdagje gepakt en vandaag de draad weer opgepakt.
Zoals vanouds borst en rug gedaan en het ging ondanks mijn geslooptheid ging het best lekker.
Gewicht vandaag: 91.5 en aardig wat vocht kwijt ivm al 3 weken geen crea.
Begin al wat op te drogen, maar 90kg @ 7% zit er niet in deze zomer.
Misschien een einddoel voor over een paar jaar. Ik mag blij zijn als ik 85kg overhou gok ik zo.
Time will tell! De training:

Borst en Rug

Cable Row

15x50kg narrow
10x70kg narrow
10x95kg narrow
12x60kg wide
10x70kg wide

Benchpress
12x60kg
10x80kg
10x90kg
6x100kg
4x110kg

Cable lat pushdown
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

High Cable flyes
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg

Narrow Cable Pulldown

10x70kg
10x80kg
8x90kg
8x90kg

Dumbell incline press (tucked elbow style)
10x26kg
10x32kg
6x34kg
6x32kg op...

Inverted grip barbell rows
10x60kg
10x80kg
8x80kg
7x80kg op..

Dips (very slow)
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

conclusie: ben kapot! Rug zeurt nog een beetje.. Niet storend, wel vrij lang last hiervan nu..

Lekker hoor dat alterneren van borst en rug!:thumbs: Stevig bench-werk ook!

Mix jij rug en borst om zo meer rust te creëren?

Terug
Naar boven