Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kwam van diep, wel maf na 2 keerjammer van de baard
Godsamme zeg, wat een held die Ron. Netjes! Die hashtag ook![]()

Hahaha, het bekende hopje.2x70kg (die tweede lukt gewoon niet zonder hopje met knieën
Daarom zit ik tegenwoordig.Nette gewichten weer kerel. Je blijft echter wel een rare snuiter qua programmering hoor @Conwa !![]()

Moet je kijken hoe hard je nu al gaat! Het is imo zonde om je potentie niet volledig te benutten.Nou ja, ten eerste doe je aan het einde van je training deadlifts en daarnaast ga je morgen (zwaar) squaten.
Ik begrijp dat je niet te veel wilt stressen over je programmering en ik ben het er absoluut mee eens dat een zekere vorm van afwisseling belangrijk is. Echter ben ik er van overtuigd dat je er nog veel meer uit kunt halen als je iets meer aandacht besteed aan periodisatie en de keuze/volgorde van oefeningenMoet je kijken hoe hard je nu al gaat! Het is imo zonde om je potentie niet volledig te benutten.

ff lekker beuken, maar dan zonder gewichten.Goede training. De concentration curls deed ik een paar maand geleden vaak. Ik vind het alleen wel een oefening waar je vrij snel cheat door aan het gewicht te gaan trekken. Mede daardoor vind ik het juiste gewicht moeilijk te bepalen.
Precies dat bedoel ik. Je hebt de neiging om de rep dan vanaf onderin te starten door vanuit de schouder te trekken. Ik kan dat bij de barbell beter onderdrukken.Je pakt hem iets uit je schouder, maar dat heb ik vrij rap met biceps oefeningen.
Beetje gekke volgorde van oefeningen imo, maar wel lekkere workout!