MuscleMeat

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

• Topic Starter Topic Starter
Dat is niet de bedoeling..nagenoeg gestrekte armen..

Ik doe hem idd zo!!
Ja, de bench gaat lekker de laatste tijd! Had ook aardig wat in te halen qua massa op borst, dus taak aan mij om het gewicht hoog te houden! 2x per week en om en om 5x5 en rep setjes werpt zijn vruchten af!

Ik wilde net apart reageren op je vraag! ;)
Ik had het zwaar vanochtend. Het liep in de ochtend al spaak ben ik bang.
Ik had per ongeluk suiker in mijn koffie gedaan en merkte dat pas na 3 slokken...
Verder heb ik tot 13.00 helemaal niks gegeten.
Met mijn werk heb ik nauwelijks de tijd om aan honger te denken, dat is een voordeel.
Heb nu aardig wat eten en een banaan naar binnen.
Zal morgen in de ochtend ook wat multivit nemen, kan dat gewoon?

;)
Ik had per ongeluk suiker in mijn koffie gedaan en merkte dat pas na 3 slokken...
Ai!
Met mijn werk heb ik nauwelijks de tijd om aan honger te denken, dat is een voordeel.
Ik neem de multi's gewoon met het eten (neemt volgens mij ook beter op), dus echt helemaal niets eten in de ochtend.
Na drie dagen ben je een beetje gewend en gaat de honger grotendeels weg.

Ik had het zwaar vanochtend. Het liep in de ochtend al spaak ben ik bang.
Verder heb ik tot 13.00 helemaal niks gegeten.
Doe je ook IF? Aan het cutten???

Doe je ook IF? Aan het cutten???

Jep, sinds vandaag! Racerookie heeft mij geinspireerd en ik moet nog 5 kilo kwijtraken. Dit lijkt mij een bijzondere manier en daar hou ik wel van. Ik lees er goede recensies over en mijn eigen test level neemt af, dus het proberen waard.

Jep, sinds vandaag! Racerookie heeft mij geinspireerd en ik moet nog 5 kilo kwijtraken. Dit lijkt mij een bijzondere manier en daar hou ik wel van. Ik lees er goede recensies over en mijn eigen test level neemt af, dus het proberen waard.
Wat?

Succes met IF, gaat je zeker bevallen! Hoe ga je het aanpakken?

Sterke bench man, IF is mij ook goed bevallen, het is even een weekje wennen maar daarna heb je ook echt pas om 13 uur trek! Hoe lang denk je er over te doen om die 5 kg kwijt te raken?

Welcome to the IF-club! :D Op de Reddit pagina's van IF en leangains kun je trouwens altijd terecht voor goede informatie.

IF: Fasting for better health! • r/intermittentfasting
Leangains - for practitioners of intermittent fasting • r/leangains

Ik ben er ook pas net mee begonnen (vorige week) en moet heel eerlijk zeggen dat het supersnel went. Had er alleen de eerste twee dagen wat meer moeite mee.

Ik meende dat jij juist zo een moeite had om aan te komen, of vergis ik mij nou?!

5 kg eraf op een vet% van 10??? Tenzij je in een eng klein slipje op een podium gaat staan zie ik daar het nut niet zo van.

Ik meende dat jij juist zo een moeite had om aan te komen, of vergis ik mij nou?!
snap het ook niet zo....

Wat?

Succes met IF, gaat je zeker bevallen! Hoe ga je het aanpakken?

Ik ga dit doen totdat ik aan de 87 zit en dan met normale voeding iets dieper zakken.. doel is 7%

Sterke bench man, IF is mij ook goed bevallen, het is even een weekje wennen maar daarna heb je ook echt pas om 13 uur trek! Hoe lang denk je er over te doen om die 5 kg kwijt te raken?

Ik denk dat ik er vrij snel aan zit... Ik vreet normaliter vrij vaak en daar vallen nu 3 maaltijden van weg...

Welcome to the IF-club! :D Op de Reddit pagina's van IF en leangains kun je trouwens altijd terecht voor goede informatie.

IF: Fasting for better health! • r/intermittentfasting
Leangains - for practitioners of intermittent fasting • r/leangains

thnx! Ga ik bekijken!

Ik ben er ook pas net mee begonnen (vorige week) en moet heel eerlijk zeggen dat het supersnel went. Had er alleen de eerste twee dagen wat meer moeite mee.

Het valt me mee, training ging best lekker en dat zelfs zonder pwo

klopt, ben ook niet van plan dit heel lang te doen.. Maar lijkt me leuk om hier ervaring mee te hebben.

5 kg eraf op een vet% van 10??? Tenzij je in een eng klein slipje op een podium gaat staan zie ik daar het nut niet zo van.

snap het ook niet zo....

Dat doel heb ik altijd al gehad toen ik dit log startte.. Ik ben de jongste niet meer en sta er nu vrij goed bij. Ik wil het toch eens meegemaakt hebben om rond de 7% te staan.
Is niet mijn doel om dit aan te houden en ik weet dat ik massa en kracht zal verliezen, maar extreem zal het niet zijn. Vergeet niet, met mijn 1.87m is 5kg niet heel veel hoor..

Laatst bewerkt:
Training van vandaag. Had het gevoel alsof ik net was opgestaan terwijl ik al vanaf 7 uur wakker was.
Even wennen aan IF. Armen stonden op het programma. Ben tot 4 uur rapporten wezen knallen en toen even 'ontspannen'.
Geen PWO ivm heftigheid op bijna nuchtere maag.
De biceps oefeningen met polsbanden gedaan, want die rechter blijft zeuren. Ging best prima.

Armen

Concentration curls

15x12kg per hand
12x16kg per hand
10x20kg per hand
9x20kg per hand
Wel iets minder lang energie, komt ook doordat ik geen pwo deed vandaag.

Cable v-bar pushdowns
12x35kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg

EZ barbell curls
12x30kg slow
10x30kg slow
10x30kg slow
10x40kg
10x40kg
oops telfoutje, nouja eentje meer kan geen kwaad. Was toch te licht.

Triceps dips
12x bw +16kg
12x bw +16kg
10x bw +24kg
10x bw + 24kg

Cable curls
10x40kg
10x40kg
9x50kg
8x50kg

Dumbell seated overhead triceps extensionblabalbalablaballababla

10x26kg
10x28kg
8x30kg
7x30kg
Leuke oefening!

Nog een beetje buik gedaan, moet ik toch maar eens mee gaan beginnnen...
Lekker korte, maar prima training.

Ik denk dat ik er vrij snel aan zit... Ik vreet normaliter vrij vaak en daar vallen nu 3 maaltijden van weg...
Het is niet de bedoeling om echt minder te gaan eten, alleen de timing wordt aangepast.
Voordeel hierbij is als je moet cutten het gemakkelijker is om een lager aantal kcal te eten omdat de feeding window zo klein is. Je maag heeft natuurlijk maar een beperkte inhoud.

Goede volume workout!

IF lijkt me best zwaar! Laat staan mensen die vasten lol, respect voor beide!

Dat doel heb ik altijd al gehad toen ik dit log startte.. Ik ben de jongste niet meer en sta er nu vrij goed bij. Ik wil het toch eens meegemaakt hebben om rond de 7% te staan.
Is niet mijn doel om dit aan te houden en ik weet dat ik massa en kracht zal verliezen, maar extreem zal het niet zijn. Vergeet niet, met mijn 1.87m is 5kg niet heel veel hoor..
OK, je wil het een keer doen....omdat het kan. Foto's maken voor later, en dan weer normaal. :)

Voordeel hierbij is als je moet cutten het gemakkelijker is om een lager aantal kcal te eten omdat de feeding window zo klein is. Je maag heeft natuurlijk maar een beperkte inhoud.

Inderdaad, dit merk ik zeker in de cut nu......het is echt een stuk makkelijker......

Terug
Naar boven