Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Lekkere training man. Je bent best sterk!
Was Ron er weer niet bij?
Mooie keuze qua oefeningen en weer flinke gewrichten verplaatst @Conwa!
Zodra je een beetje gewend bent aan dezd opbouw, wordt het tijd voor supersets![]()
haha, ik noem Ron niet meer omdat hij nu zijn eigen programma draait! Ik zal over een aantal weken even een update van zijn stats doen!
Hij gaat lekker hoor! Door mijn log en berichtgeving in mijn vriendengroep gaat iedereen nu ineens weer de gym in, dus ik krijg concurrentie!

Zie pagina terug, een maat van me. Hij traint sinds kort ook.
Dat begreep ik dat het een maat van je moest zijn maar ik krijg de indruk dat meer dbb leden hem kennen en daarom de vraag wie is Ron? Is hij hier ooit actief geweest?Zie pagina terug, een maat van me. Hij traint sinds kort ook.
Dat begreep ik dat het een maat van je moest zijn maar ik krijg de indruk dat meer dbb leden hem kennen en daarom de vraag wie is Ron? Is hij hier ooit actief geweest?

Zwaar programma

Ik neem aan toch maar 1 voor 1 ....natuurlijk
Je weet maar nooit met die Conwa.

Mooie training man! De tip van Bas is natuurlijk goud! Als ik twee spiergroepen op de dag train doe ik het eigenlijk altijd zo.
Je zult zien dat oefeningen soms zelfs beter gaan doordat je de antagonist al hebt getraind
Je shape ziet er ook goed uit op het filmpje trouwens! Aardig droog en flinke schouders![]()
Zelf gebruik ik ook BCAA's, maar dat is alleen voor fasted cardio. Verder lees je toch vaak dat het onzin is..zeker zolang je niet heel diep in de cut zit. Zelfs als je twee uur snoeihard traint schijn je nog niet volledig door je glycogeen heen te zijn.Thnx Marvin! Ja, zeker een gouden tip! Vooral bij borst+rug merk ik de voordelen. Zorgt er wel voor dat ik een training van 2 uur heb.. geen probleem met preworkout erbij, maar ik ga wel bcaa bestellen als toevoeging. Of is dit onzin? Droog ben ik eigenlijk altijd.. Ben momenteel wel op mijn zwaarst ooit.. 90.6kg na het opstaan en net voor het douchen gemeten. In de avond is dat 92+
En een BCAA met smaak(!) is best lekker voor tijdens het trainen. Pro-tip voor de kokos liefhebbers: