AndroidHealthClinic

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Had Ron ook zware rack Pulls?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, die was al naar huis toen.. squatten is zijn favoriet. Hij heeft nogal zwaar werk en wil niet te hard van stapel lopen merk ik. Al merk ik dat het egolift virus al begint toe te slaan! :)

Beastie boys! Dit weekend lekker uitgerust!
Dit was maar goed ook, want moest onverwacht invallen.
Tevens te horen gekregen dat ik `waarschijnlijk een dag erbij krijg.
Dat is fijn, dan kan ik er nog een motor bijkopen straks! (Enkel nog ruimte vinden voor 3 stuks ;))

Vandaag stond Borst en rug op het programma en na een tip van @Basma ben ik dit om en om gaan doen (op de dag zelf).
Dit bevalt mij erg goed!

Borst en Rug

Wide grip pull ups
10x (bw 91kg)
10x (bw 91kg)
10x (bw 91kg)
10x (bw 91kg)

Incline dumbell press
12x20kg
10x32kg
10x36kg
8x40kg
7x40kg (met hulp bij laatste rep.)

T-bar row
12x50kg
10x70kg
10x80kg
6x100kg (niet echt strikt..)
10x70kg
8x80kg
6x80kg

Incline dumbell flyes
12x14kg
10x16kg
10x20kg
10x16kg

Seated cable row
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Bench press
12x70kg
10x75kg
10x80kg
7x90kg
Merk dat ik hier meer energie heb dan vroeger, omdat ik rug tussendoor doe.

Wide grip cable pushdown (gestrekte armen en smal)
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Decline smith press
10x60kg + machine
10x60kg + machine
10x60kg + machine
20x30kg + machine (uitreppen)

Conclusie: lekker!

Mooie keuze qua oefeningen en weer flinke gewrichten verplaatst @Conwa :thumb: !

Zodra je een beetje gewend bent aan dezd opbouw, wordt het tijd voor supersets :pressing:

Lekkere training man. Je bent best sterk!
Was Ron er weer niet bij?

Lekkere training man. Je bent best sterk!
Was Ron er weer niet bij?

haha, ik noem Ron niet meer omdat hij nu zijn eigen programma draait! Ik zal over een aantal weken even een update van zijn stats doen!
Hij gaat lekker hoor! Door mijn log en berichtgeving in mijn vriendengroep gaat iedereen nu ineens weer de gym in, dus ik krijg concurrentie!

Mooie keuze qua oefeningen en weer flinke gewrichten verplaatst @Conwa :thumb: !

Zodra je een beetje gewend bent aan dezd opbouw, wordt het tijd voor supersets :pressing:

Supersets gaat hem niet worden voorlopig, ik verkort nu wel al de tijd tussen de oefeningen. Voorlopig wil ik tot maart/april puur kracht opbouwen!

haha, ik noem Ron niet meer omdat hij nu zijn eigen programma draait! Ik zal over een aantal weken even een update van zijn stats doen!
Hij gaat lekker hoor! Door mijn log en berichtgeving in mijn vriendengroep gaat iedereen nu ineens weer de gym in, dus ik krijg concurrentie!

Jammer, ik vond de Ron-updates altijd wel mooi! Ben erg benieuwd naar zijn progressie :P

Wie is Ron?

Zie pagina terug, een maat van me. Hij traint sinds kort ook.
Dat begreep ik dat het een maat van je moest zijn maar ik krijg de indruk dat meer dbb leden hem kennen en daarom de vraag wie is Ron? Is hij hier ooit actief geweest?

Dat begreep ik dat het een maat van je moest zijn maar ik krijg de indruk dat meer dbb leden hem kennen en daarom de vraag wie is Ron? Is hij hier ooit actief geweest?

Nee haha, maar blijkbaar heeft hij indruk gemaakt! Hij wil niet loggen, mag ik voor hem doen.. Voorlopig genoeg aan mijn eigen log ;)

Welke smolov..SQ of BP?

Mooie training man! De tip van Bas is natuurlijk goud! Als ik twee spiergroepen op de dag train doe ik het eigenlijk altijd zo.

Je zult zien dat oefeningen soms zelfs beter gaan doordat je de antagonist al hebt getraind:thumb:

Je shape ziet er ook goed uit op het filmpje trouwens! Aardig droog en flinke schouders:D

Mooie training man! De tip van Bas is natuurlijk goud! Als ik twee spiergroepen op de dag train doe ik het eigenlijk altijd zo.

Je zult zien dat oefeningen soms zelfs beter gaan doordat je de antagonist al hebt getraind:thumb:

Je shape ziet er ook goed uit op het filmpje trouwens! Aardig droog en flinke schouders:D

Thnx Marvin! Ja, zeker een gouden tip! Vooral bij borst+rug merk ik de voordelen. Zorgt er wel voor dat ik een training van 2 uur heb.. geen probleem met preworkout erbij, maar ik ga wel bcaa bestellen als toevoeging. Of is dit onzin? Droog ben ik eigenlijk altijd.. Ben momenteel wel op mijn zwaarst ooit.. 90.6kg na het opstaan en net voor het douchen gemeten. In de avond is dat 92+

Thnx Marvin! Ja, zeker een gouden tip! Vooral bij borst+rug merk ik de voordelen. Zorgt er wel voor dat ik een training van 2 uur heb.. geen probleem met preworkout erbij, maar ik ga wel bcaa bestellen als toevoeging. Of is dit onzin? Droog ben ik eigenlijk altijd.. Ben momenteel wel op mijn zwaarst ooit.. 90.6kg na het opstaan en net voor het douchen gemeten. In de avond is dat 92+
Zelf gebruik ik ook BCAA's, maar dat is alleen voor fasted cardio. Verder lees je toch vaak dat het onzin is..zeker zolang je niet heel diep in de cut zit. Zelfs als je twee uur snoeihard traint schijn je nog niet volledig door je glycogeen heen te zijn.

Echter...baat het niet, schaad het niet ;) En een BCAA met smaak(!) is best lekker voor tijdens het trainen. Pro-tip voor de kokos liefhebbers:

BCAA Powder in pina colada smaak:heart:

Deze ALLDAYUMAY en deze Amino-1 zijn ook goed te doen, maar zijn meer mengsels van BCAA met nog wat andere zaken..

Terug
Naar boven