- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Een hele eer!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

! Wordt nog druk op mijn insta! Heb al 100 volgers
ik volg jullie uiteraard ook!Kan iemand mij uitleggen waarom instagram zo populair is? Filmpjes bekijken is bijvoorbeeld echt drama door het ontbreken van een tijdbalk.
Ik weet wat het is. Je weet vooraf nooit hoe lang het filmpje duurt. Jij max 20sec maar veel zijn veel langer en dan zit ik te wachten tot er eindelijk eens iets gebeurt wat ik interessant vind en als ik dan iets zie wat ik opnieuw wil bekijken, een paar sec terug, bijvoorbeeld de techniek of diepte van een lift dan moet ik die fucking clip helemaal afkijken en wachten tot het moment weer komt.Haha, tijdsbalk? Het zijn een soort herhalende snapchats en in mijn geval altijd max 20 sec. Ik gebruik het omdat het makkelijk en snel uploaden is naar deze site... eigenlijk de enige reden dat ik dingen op insta zet...

haha, geen probleem! Ik snap je frustratie wel! Jij zit er duidelijk langer en vaker op dan ik, want ik ben ook iemand die mij daaraan kan ergeren. Ik ben nog een groentje op IG gebied..Ik weet wat het is. Je weet vooraf nooit hoe lang het filmpje duurt. Jij max 20sec maar veel zijn veel langer en dan zit ik te wachten tot er eindelijk eens iets gebeurt wat ik interessant vind en als ik dan iets zie wat ik opnieuw wil bekijken, een paar sec terug, bijvoorbeeld de techniek of diepte van een lift dan moet ik die fucking clip helemaal afkijken en wachten tot het moment weer komt.
De ergenis is zo groot dat ik insta shit niet eens meer bekijk, nee geef mij dan maar youtube. Sorry voor rant.![]()
Thnx man! Wij posten toevalligerwijs wel telkens dezelfde oefeningen op Instagram he!Flinke training man. Daarna mag je wel een hoop bastogne koeken eten inderdaad.
Goed fysiek ook!

Tucked in elbows doe ik ook altijd. 40kg dumbbells dan weer niet...Die dumbell press 'nieuwe uitvoering' heeft zijn werk gedaan! Voel chest goed zeuren vandaag!
Succes!