XXL Nutrition

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Ik ga ook volgen.

In

• Topic Starter Topic Starter
Voor iedereen die zich afvraagt wat je moet doen met die gewichten! En voor mezelf om weer wat energie te krijgen na het cocktailbar avontuur van gisteren..

Kan iemand mij uitleggen waarom instagram zo populair is? Filmpjes bekijken is bijvoorbeeld echt drama door het ontbreken van een tijdbalk.

Kan iemand mij uitleggen waarom instagram zo populair is? Filmpjes bekijken is bijvoorbeeld echt drama door het ontbreken van een tijdbalk.

Haha, tijdsbalk? Het zijn een soort herhalende snapchats en in mijn geval altijd max 20 sec. Ik gebruik het omdat het makkelijk en snel uploaden is naar deze site... eigenlijk de enige reden dat ik dingen op insta zet...

Hier in en op IG ook :D

Ik was al in...maar ga ook je IG maar eens volgen. Goed bezig kerel! Ik ben vanaf 6 januari tot vandaag 4,5 afgevallen, door mijn eetschema te volgen en 3x per week fullbody + cardio te doen. Zal natuurlijk geen maandelijks afvalgewicht zijn, maar het begin is er ;)

Haha, tijdsbalk? Het zijn een soort herhalende snapchats en in mijn geval altijd max 20 sec. Ik gebruik het omdat het makkelijk en snel uploaden is naar deze site... eigenlijk de enige reden dat ik dingen op insta zet...
Ik weet wat het is. Je weet vooraf nooit hoe lang het filmpje duurt. Jij max 20sec maar veel zijn veel langer en dan zit ik te wachten tot er eindelijk eens iets gebeurt wat ik interessant vind en als ik dan iets zie wat ik opnieuw wil bekijken, een paar sec terug, bijvoorbeeld de techniek of diepte van een lift dan moet ik die fucking clip helemaal afkijken en wachten tot het moment weer komt. :fuu:
De ergenis is zo groot dat ik insta shit niet eens meer bekijk, nee geef mij dan maar youtube. Sorry voor rant. :D

Laatst bewerkt:
Ik weet wat het is. Je weet vooraf nooit hoe lang het filmpje duurt. Jij max 20sec maar veel zijn veel langer en dan zit ik te wachten tot er eindelijk eens iets gebeurt wat ik interessant vind en als ik dan iets zie wat ik opnieuw wil bekijken, een paar sec terug, bijvoorbeeld de techniek of diepte van een lift dan moet ik die fucking clip helemaal afkijken en wachten tot het moment weer komt. :fuu:
De ergenis is zo groot dat ik insta shit niet eens meer bekijk, nee geef mij dan maar youtube. Sorry voor rant. :D
haha, geen probleem! Ik snap je frustratie wel! Jij zit er duidelijk langer en vaker op dan ik, want ik ben ook iemand die mij daaraan kan ergeren. Ik ben nog een groentje op IG gebied..

In

Lifters from earth! Vandaag weer een fijne training gedraaid.
Ik had wat inspiratie uit dit filmpje opgedaan en had zin om dit te proberen:

Ook maar meteen gefilmd! Ik maak nu 2 reps minder, maar ik kan stukken dieper zakken nu.
Hij geeft al aan dat de meesten verhoudingsgewijs zwaar dumbell pressen dan banken en dat komt dus door de korte rom.
Met grote dumbells kan je immers minder diep zakken..

Vandaag ook even een foto genomen:

Het lijkt alsof mijn borst begint te komen nu ik setjes boven de 100kg maak.
Ik pak hem sinds vorige maand ook meestal 2x per week (net als de rest) en dat lijkt te werken.
Ik doe ook anti pectus excavactum oefeningen en dat werpt zijn vruchten af, vanaf voren zie je mijn trechterborst bijna niet meer.

Ik sta nu op 92.6kg en het is een hell om dat vast te houden! Vooral tijdens de weekenden vreet ik mij helemaal het rambam.
boven de 90kg lijk ik wel 2x zoveel te moeten eten dan eronder.. Ik ga nu maar gewoon bastogne koeken laden.
Abs zijn nog zichtbaar, maar onderbuik rond navel begint wat fluffy te worden.
Toch wil ik proberen om over die magische 93kg (voor mij dan) barrière te komen, 95kg lijkt me genoeg.
Wat vinden jullie?

2d018on.jpg

Borst/Rug (gemixed)

Seated cable rows

13x70kg
10x90kg
10x100kg
8x110kg
6x120kg

Flat Dumbell press (tucked elbows)
14x20kg
8x40kg (ff wennen hoor!)
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Lekkere aders op mijn kop!

Close grip pulldowns
12x70kg
10x90kg
8x90kg
6x100kg

Cable crossover
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg (PR!)

Deadlift
Ik heb vandaag geprobeerd om mijn vorm te perfectioneren.
Hoop experimenteren dus geen zware gewichten vandaag.
10x130kg
10x130kg
10x130kg
10x130kg

Incline bench press (deze vaste bank staat zo schuin, lijkt wel een shoulder press...)
10x60kg
10x70kg
10x75kg
op...

Wide grip lat pulldown (niet zwaar, voor de vorm)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Chest dumbell pullover
10x32kg
10x32kg
10x36kg
10x36kg
Lekkere oefening! Wel altijd kotsneigingen als ik niet mijn ademhaling controleer (dankzij de PWO)

conclusie: Ga voor Gouden Tucked elbows!!

Flinke training man. Daarna mag je wel een hoop bastogne koeken eten inderdaad.
Goed fysiek ook!

Haha ja nu je het zegt, wel toevallig inderdaad

Die dumbell press 'nieuwe uitvoering' heeft zijn werk gedaan! Voel chest goed zeuren vandaag!

Laatst bewerkt:
Dat is een stevige training kerel

Terug
Naar boven