Fitness Seller

Body Central Transformation course hendrie

Bezoekers in dit topic

trainingsschema en voedings zijn haast identiek als de flexchallenge, trainingsschema is gewoon gekopieerd. Hoop dat ze dit wel besproken hebben :P
 
trainingsschema en voedings zijn haast identiek als de flexchallenge, trainingsschema is gewoon gekopieerd. Hoop dat ze dit wel besproken hebben :P

Als de resultaten ook haast identiek zijn vindt ik het allemaal goed:P

Maar snap je punt, weet niet in hoeverre ze dit overlegt hebben!
 
trainingsschema en voedings zijn haast identiek als de flexchallenge, trainingsschema is gewoon gekopieerd. Hoop dat ze dit wel besproken hebben :P

Suyker en rene zijn erg close dus zal wel goed zitten ;)
 
Nee niks gehad
 
Nee niks gehad

Dan weet ik het ook niet;)
Ik kreeg 2 min later mailtje dat het 12.00 uur moet zijn.
Zie ik je misschien nog wel bij het wisselen van de wacht haha!
 
ben as zaterdag ook om 10 uur aanwezig
 
Dan weet ik het ook niet;)
Ik kreeg 2 min later mailtje dat het 12.00 uur moet zijn.
Zie ik je misschien nog wel bij het wisselen van de wacht haha!
precies we zien wel joh

ben as zaterdag ook om 10 uur aanwezig
Altijd leuk!

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 18:28 ----------

Training rug/biceps/cardio zit erop ging lekker ben heel iets sterker geworden
 
Dat wordt een vroegertje dan a.s. zaterdag Hendrie als je er om 10.00 uur moet zijn.

Relax dat training goed ging! Mijn buddy had iets teveel pilskes op gisteren avond dus hij was beetje aan het verzaken hier en daar. Ik verder goede training gehad! op naar training 2 morgen.
 
Hoe gaat het hier?!
 
Het gaat super goed man ga lekker en ben best al zenuwachtig voor zaterdag :) training zit er op deze week ging ook erg lekker ben klaar voor fase 2
 
hoeveel % eraf denk je?
4?
 
hoelang ben je bezig? 4 weken toch?
 
Jip 4weekjes onderweg zaterdag
 
4% is inderdaad mogelijk, maar dan denk met goed afgesteld dieet en meer cardio.
Nu hebben we natuurlijk schema gekregen om te kijken hoe we reageren, dus denk niet dat het toevallig het perfecte uitgemeten schema is waarmee je 1% per week mee dropt, maar you never know!

Ik ben ook erg benieuwd naar de meting. Hoop 2% eraf te hebben en met de aanpassingen van morgen het resultaat wat op te schroeven. We will see!

Misschien zie ik je nog wel met het wissel van de wacht.
 
we zien wel heb alles gedaan wat moest deze 4weken dus meer zat er ook niet in

4% is inderdaad mogelijk, maar dan denk met goed afgesteld dieet en meer cardio.
Nu hebben we natuurlijk schema gekregen om te kijken hoe we reageren, dus denk niet dat het toevallig het perfecte uitgemeten schema is waarmee je 1% per week mee dropt, maar you never know!

Ik ben ook erg benieuwd naar de meting. Hoop 2% eraf te hebben en met de aanpassingen van morgen het resultaat wat op te schroeven. We will see!

Misschien zie ik je nog wel met het wissel van de wacht.
Jij ook succes morge bro
 
Vanmorgen 7uur de auto in 10uur bij body central aangekomen gewogen en gemeten
Gewicht van 87,5 na 82,3
Vet 19,5 na 17,3
Voeding aangepast en cardio wat geuppert
 
Back
Naar boven