Fitness Seller

Body Central Transformation course hendrie

Bezoekers in dit topic

Training

Incline DB press 7sets
Bench press omgekeerde grip 7sets
Incline fly 4sets
Cable fly fst-7
Triceps strekken liggend 7sets
Dippen 4sets
Triceps strekken met cable fst-7
30minuten cardio




Morgen extra training 2spiergroepen die achterlopen 2oefeningen en cardio
 
hoeveel reps doe je per set?
lekker volume zo
 
Extra training gepakt schouders/biceps/buik
 
Gaat alles naar wens?
 
Ja prima alles volgens training en voedingsschema gedaan dus nu al 2weken 100%volgens schema maar heb wel paar x lastig gehad,dat ik zin aan iers had
 
Netjes , nog 10 weken te gaan toch
 
14nog
 
Netjes hendrie volhouden zo :thumbs:
Nog ff een vraagje over die omgekeerde grip BP, gaat dit een beetje want mijn schouders trokken dat niet.
Ben toen over gegaan op de dumbbell versie (incline) en dat ging een stuk beter.
 
Gaat tot nu toe prima ja geen last
 
Netjes hendrie volhouden zo :thumbs:
Nog ff een vraagje over die omgekeerde grip BP, gaat dit een beetje want mijn schouders trokken dat niet.
Ben toen over gegaan op de dumbbell versie (incline) en dat ging een stuk beter.


kan mij hier idd deels bij aansluiten zeker geen pretje aangezien me voorste schouderkoppen een flinke klap krijgen , zeker omdat de training daarvoor schouders is
 
Mooie oefeningen hoor Hendrie! Die reverse grip benches zijn alleen klote om tew unracken..het gevoel in de borst is super!:thumbs:
 
kan mij hier idd deels bij aansluiten zeker geen pretje aangezien me voorste schouderkoppen een flinke klap krijgen , zeker omdat de training daarvoor schouders is

Is inderdaad lastig eruit eruit tillen, maar als dat eenmaal gebeurd is dan gaat het allemaal goed.
De intensiteit is top en heb echt het idee dat de bovenkant maximaal wordt aangesproken!

Voor het schouder 'probleem': Deze week draai ik schouders + hamstrings en Quads + kuiten om. Zo train je schouders en borst niet achter elkaar. Misschien dat dat dagje rust een beetje helpt om met borst nog meer te knallen. Ga ik deze week proberen in ieder geval!
 
Mooie oefeningen hoor Hendrie! Die reverse grip benches zijn alleen klote om tew unracken..het gevoel in de borst is super!:thumbs:

haha idd
Toen ik die oefening voor het eerst deed lag ik op het bankje en dacht: wtf en nu ???
 
Rug/biceps getraind +cardio 30minuten week 3 is begonnen
 
waarom post je er geen gewichten bij?
 
Mag allemaal niet
 
??
je mag wel oefeningen+ sets en reps posten

maar niet het gewicht?
 
Back
Naar boven