AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Cardio?

het is niet ideaal nee maar ik ga kijken wat voor effect dit gaat hebben.
Misschien een optie om eerst op trainingsdagen op je huidige intake te blijven en je rustdagen te verlagen naar 1500? Kun je ook zien of het te doen is!

ik fiets 3 tot 4 keer per week. Meer dan genoeg :D
En elke keer harder ? Toch ?
Vandaag heb ik 1000 kcal weggetrapt, geen zin in hoor, maar vanavond bbq, en een tekort kun je dan maar beter van te voren hebben.
Ik blijf rond de 2250 kcal afvallen, met een beetje cardio en kracht.

• Topic Starter Topic Starter
En elke keer harder ? Toch ?
Vandaag heb ik 1000 kcal weggetrapt, geen zin in hoor, maar vanavond bbq, en een tekort kun je dan maar beter van te voren hebben.
Ik blijf rond de 2250 kcal afvallen, met een beetje cardio en kracht.

ik doe niet aan wielrennen. Half uurtje/3 kwartier op m’n gemak fietsen samen met zoonlief.

1500 cal is erg weinig, respect. Op hoeveel zit je nu?

Ik vind cardio ook geen kut aan, maar het is tijdens cutten wel de key. Nu ga je op 1500 zitten, over 4 weken val je niet meer af, ga je nog lager en zit je miss straks wel op 1300. Je gaat jezelf uithongeren op deze manier. Als jij meer cardio toe gaat voegen hoef je ook niet meer te zakken. Gewoon ff doorheen bijten, je hebt een doel toch. Met elke cardiosessie ben je weer een stapje dichterbij

Ik vind cardio ook geen kut aan, maar het is tijdens cutten wel de key. Nu ga je op 1500 zitten, over 4 weken val je niet meer af, ga je nog lager en zit je miss straks wel op 1300. Je gaat jezelf uithongeren op deze manier. Als jij meer cardio toe gaat voegen hoef je ook niet meer te zakken. Gewoon ff doorheen bijten, je hebt een doel toch. Met elke cardiosessie ben je weer een stapje dichterbij

Ik snap wat je bedoelt. Ik ga ook echt niet meer lager hoor ;) En ja je hebt gelijk wat betreft cardio. Maar ik fiets al 3-4 per week. Wat zou ik er nog meer aan moeten toevoegen?

Ik snap wat je bedoelt. Ik ga ook echt niet meer lager hoor ;) En ja je hebt gelijk wat betreft cardio. Maar ik fiets al 3-4 per week. Wat zou ik er nog meer aan moeten toevoegen?
Met dit weer lijkt het me geen straf om dagelijks wat outdoor-cardio in te bouwen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven