Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wees creatief zodat het voor jezelf iets leuker wordt. Fietsen met je zoontje is nice, alleen maar goed dat je zoiets kan doen dat maakt het leuk. Maar je zou ook een extra sessie fietsen kunnen doen waarbij je minimaal 20 km ofzo aflegt. Of hardlopen, HIIT etc. Gewoon fasted cardio doen, ben je er gelijk vanaf.

wees creatief zodat het voor jezelf iets leuker wordt. Fietsen met je zoontje is nice, alleen maar goed dat je zoiets kan doen dat maakt het leuk. Maar je zou ook een extra sessie fietsen kunnen doen waarbij je minimaal 20 km ofzo aflegt. Of hardlopen, HIIT etc. Gewoon fasted cardio doen, ben je er gelijk vanaf.
Hardlopen zou ik echt afraden. Heb ik vorige keer wel gedaan in de prep. Funest voor je beentrainingen.

Hardlopen zou ik echt afraden. Heb ik vorige keer wel gedaan in de prep. Funest voor je beentrainingen.
Klopt idd wel, maar ligt natuurlijk ook aan de intensiteit van het hardlopen. Hoe hard/welke afstand liep jij toen. Jij hebt toch ook hardlopen als sport gedaan, dus ik neem aan dat je hardloopsessie ook vrij hard zijn vergeleken met een cardiosessie van een startende/gemiddelde loper

• Topic Starter Topic Starter
Iets meer kcal zodat je je fit en gezond voelt zou ik eerder doen, en desnoods wat weekjes langer cutten maar met een goed gevoel

Je hebt mij aan het denken gezet. Ik wil natuurlijk wat ik heb opgebouwd niet kwijtraken.
Ik ga kijken wat ik aan dagelijkse cardio kan doen.... en inderdaad m’n kcals omhoog schroeven.

Nooo, veel te weinig man, je hebt stiekem best wel wat spiermassa zitten en op super low kcal is het allemaal zo weg zonder roids :(
Iets meer kcal zodat je je fit en gezond voelt zou ik eerder doen, en desnoods wat weekjes langer cutten maar met een goed gevoel
dit dus :)
dacht ik ook aan toen ik je foto's zag, je vet% is dan wel aan de hoge kant maar onder dat laagje zit best wel aardig wat spiermassa hoor.
zou er wel zuinig op zijn en niet te ''agressief'' cutten

Ik heb veel gewandeld. Verbrand je per uur niet heel veel mee, maar heeft geen impact op je krachttraining, omdat de belasting verwaarloosbaar is.

En in verhouding verbrand je vooral veel vet. Maar het kost veel tijd, gelukkig lopen vrouw en hond mee, wel zo gezellig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven