- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Bier is toch haram? :OGisteren zat ik op +/- 1900 kcals (ik had een biertje op bij het avondeten)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bier is toch haram? :OGisteren zat ik op +/- 1900 kcals (ik had een biertje op bij het avondeten)
That's the spirit! Als winnen of podium niet reëel is, zie het dan als stok achter de deur om er eens echt goed voor te gaan. En het wordt sowieso een leerzame ervaring om voor het eerst eens serieus te gaan cutten. Je zult er ook mentaal sterker uitkomen.
Met dit weer lijkt het me geen straf om dagelijks wat outdoor-cardio in te bouwen.
Hardlopen zou ik echt afraden. Heb ik vorige keer wel gedaan in de prep. Funest voor je beentrainingen.wees creatief zodat het voor jezelf iets leuker wordt. Fietsen met je zoontje is nice, alleen maar goed dat je zoiets kan doen dat maakt het leuk. Maar je zou ook een extra sessie fietsen kunnen doen waarbij je minimaal 20 km ofzo aflegt. Of hardlopen, HIIT etc. Gewoon fasted cardio doen, ben je er gelijk vanaf.
Hardlopen zou ik echt afraden. Heb ik vorige keer wel gedaan in de prep. Funest voor je beentrainingen.
Nooo, veel te weinig man, je hebt stiekem best wel wat spiermassa zitten en op super low kcal is het allemaal zo weg zonder roidsGisteren zat ik op +/- 1900 kcals (ik had een biertje op bij het avondeten)

Klopt idd wel, maar ligt natuurlijk ook aan de intensiteit van het hardlopen. Hoe hard/welke afstand liep jij toen. Jij hebt toch ook hardlopen als sport gedaan, dus ik neem aan dat je hardloopsessie ook vrij hard zijn vergeleken met een cardiosessie van een startende/gemiddelde loperHardlopen zou ik echt afraden. Heb ik vorige keer wel gedaan in de prep. Funest voor je beentrainingen.
Nooo, veel te weinig man, je hebt stiekem best wel wat spiermassa zitten en op super low kcal is het allemaal zo weg zonder roids![]()
Ik heb veel gewandeld. Verbrand je per uur niet heel veel mee, maar heeft geen impact op je krachttraining, omdat de belasting verwaarloosbaar is.
Iets meer kcal zodat je je fit en gezond voelt zou ik eerder doen, en desnoods wat weekjes langer cutten maar met een goed gevoelnu word ik gek. Op onderhoud eten en dan als een malle gaan cardioën Ofso?
Iets meer kcal zodat je je fit en gezond voelt zou ik eerder doen, en desnoods wat weekjes langer cutten maar met een goed gevoel
Je hebt mij aan het denken gezet. Ik wil natuurlijk wat ik heb opgebouwd niet kwijtraken.
Ik ga kijken wat ik aan dagelijkse cardio kan doen.... en inderdaad m’n kcals omhoog schroeven.
Nooo, veel te weinig man, je hebt stiekem best wel wat spiermassa zitten en op super low kcal is het allemaal zo weg zonder roids![]()
dit dusIets meer kcal zodat je je fit en gezond voelt zou ik eerder doen, en desnoods wat weekjes langer cutten maar met een goed gevoel

dit dus
dacht ik ook aan toen ik je foto's zag, je vet% is dan wel aan de hoge kant maar onder dat laagje zit best wel aardig wat spiermassa hoor.
zou er wel zuinig op zijn en niet te ''agressief'' cutten
Ik heb veel gewandeld. Verbrand je per uur niet heel veel mee, maar heeft geen impact op je krachttraining, omdat de belasting verwaarloosbaar is.
En in verhouding verbrand je vooral veel vet. Maar het kost veel tijd, gelukkig lopen vrouw en hond mee, wel zo gezellig.