Fitness Seller

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
midget.jpg

Kiek’m gaan die breeje :wl::roflol:

kint zun eiguh krachtuh nie jonguh... hijs gek!

Mooie training. Zelf ook voorstander van weighted pull ups ^^
Die biceps curls doe ik je niet na, enkel train ik bijna géén biceps :p. Misschien ook maar werk van maken, zodanig ze mooi passen bij mijn triceps :p

Mooie training. Zelf ook voorstander van weighted pull ups ^^
Die biceps curls doe ik je niet na, enkel train ik bijna géén biceps :p. Misschien ook maar werk van maken, zodanig ze mooi passen bij mijn triceps :p

ja de weighted pull ups zijn echt de shit. Voelt anders dan pull downs.
Die bicep curls blijven echt al lang hangen tussen de 50 en 55 kg. Moet daar wat aan doen :p

ja de weighted pull ups zijn echt de shit. Voelt anders dan pull downs.
Die bicep curls blijven echt al lang hangen tussen de 50 en 55 kg. Moet daar wat aan doen :p

Ja deed vroeger pull downs en niks progressie. Dan pull ups gedaan en doorgezet en cheatend dus door wat momentum te gebruiken. Zo heb ik in een 2 maanden tijd dikke progressie gemaakt door uiteindelijk cheat reps te doen met 20kg, maar dan fatsoenlijker met iets minder gewicht. En die curls lijken mij eigenlijk niet zo belangrijk. Biceps is verwaarloosbaar en zal het altijd zijn in mijn ogen :p. Zolang ik mijn linkse nog wat voller krijg zoals rechts ben ik tevreden.

Ja deed vroeger pull downs en niks progressie. Dan pull ups gedaan en doorgezet en cheatend dus door wat momentum te gebruiken. Zo heb ik in een 2 maanden tijd dikke progressie gemaakt door uiteindelijk cheat reps te doen met 20kg, maar dan fatsoenlijker met iets minder gewicht. En die curls lijken mij eigenlijk niet zo belangrijk. Biceps is verwaarloosbaar en zal het altijd zijn in mijn ogen :p. Zolang ik mijn linkse nog wat voller krijg zoals rechts ben ik tevreden.

is ook maar wat je leuk vindt hè. Ik vind biceps & triceps het leukste onderdeel om te trainen.

Training 17-09-2020

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 70 KG (paused)
3 x 100 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG
4 x 95 KG

Squat
Opwarmen
7 x 80 KG (paused)
6 x 120 KG
6 x 120 KG
6 x 120 KG
5 x 120 KG (de 5e rep was ik te diep gegaan :D Omhoog komen was zooooo dodelijk vermoeiend, 6e rep niet gedaan)

Military press
Opwarmen
4x
6 x 52 KG

Calve raises
3 x 10

Ik voel me lichamelijk een stuk beter, de ‘verkoudheid’ is weggetrokken gelukkig.
Ik wil gaan nadenken over een andere indeling/schema voor het trainen. Maar waar moet ik beginnen? Er is ZOVEEL beschikbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Iemand tips? Ik wil in ieder geval ‘bodybuilding’ gericht trainen.

Laatst bewerkt:
Je kan idd van alles, doen. Wel van belang dat we weten wat je ter beschikking hebt qua equipment, hoeveel dagen je wilt trainen etc

Je kan idd van alles, doen. Wel van belang dat we weten wat je ter beschikking hebt qua equipment, hoeveel dagen je wilt trainen etc

een sportschool met (bijna) alle apparaten, racks, etc.
Nu sport ik 5 dagen per week. Vanaf februari kan ik dit opschroeven naar 6 dagen per week.

te laag gezakt,.bestaat dat?

Bedoel je dit grammaticaal of fysich?
Grammaticaal kan je te diep zakken of te laag gaan, niet laag zakken.
Fysisch kan je absoluut te laag zakken, als je voorbij het punt komt waar je technische issues ontwikkeld (naar voren vallen, buttwink, knieën naar voren) dan ga je "te diep".

Fysisch kan je absoluut te laag zakken, als je voorbij het punt komt waar je technische issues ontwikkeld (naar voren vallen, buttwink, knieën naar voren) dan ga je "te diep".

dit bedoelde ik. Dankjewel.

oke maar dat valt te fixen toch...

• Haha
Waarderingen: Apw
ik denk nou kom jij met een super vette schema :roflol:

De man heeft wel gelijk dat je meer info moet geven...
Kies 2 van de volgende zaken die je het aller belangrijkste vind:
a) kracht
b) massa
c) verhoudingen
d) conditie
e) trainingsplezier
f) blessurevrij blijven

Daarnaast; wat vind je het fijnste?
A) meer volume; lange sessies en lekker pompen vind ik chill
B) intensiteit; ik heb niet altijd veel tijd, maar wil wel altijd helemaal stuk gaan
C) frequentie; ik heb tijd zat, maar wil absoluut niet geblesseerd raken

Als die 2 zaken voor mij beantwoord kan ik je een goed advies geven!

Training 17-09-2020

Bench press (decline)
Opwarmen
8 x 70 KG (paused)
3 x 100 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG
5 x 95 KG
4 x 95 KG

Squat
Opwarmen
7 x 80 KG (paused)
6 x 120 KG
6 x 120 KG
6 x 120 KG
5 x 120 KG (de 5e rep was ik te diep gegaan :D Omhoog komen was zooooo dodelijk vermoeiend, 6e rep niet gedaan)

Military press
Opwarmen
4x
6 x 52 KG

Calve raises
3 x 10

Ik voel me lichamelijk een stuk beter, de ‘verkoudheid’ is weggetrokken gelukkig.
Ik wil gaan nadenken over een andere indeling/schema voor het trainen. Maar waar moet ik beginnen? Er is ZOVEEL beschikbaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Iemand tips? Ik wil in ieder geval ‘bodybuilding’ gericht trainen.
Vind je de decline bench een fijne oefening ja? Naar mijn weten is dat een van de meest overrated oefeningen die je kan doen voor je chest. Imo kan je beter die oefening vervangen voor iets anders. Met flat bench en dips ben je veel effectiever bezig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven