- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx bro,succet met de cut man, je kan het!,ga je ook nog cardio toevoegen na verloop van tijd of helemaal op voeding?
Thnx bro, nee man helaas. Jouwe wel lees ik nice.
Ja was fijn, moest er wel een minuutje of 20 voor rijden.lekker getraind! en zo nice dat er een gym open is.. Hier niet..![]()
Ja zeker hou ik wel van beetje afwisseling.Tof om eens ergens anders te trainen!
Maare.. Je vindt cardio in de cut fijn? Damn, ben ik jaloers op [emoji14].

Ja ik ook wel hoor daarnievan. Klopt dagje niksen word ik lui en stijf van.Ik zou het er wel voor over hebben om even 20 min te rijden. Merk gewoon dat ik stijf word van het hangen.Alhoewel het zonnetje best even lekker was om in te zitten. Cardio mag ik niet eens doen.... ik ben meer van het buiten wandelen. maar idd.. meer cardio = meer eten.
![]()
Ja maat. alternatieven zijn nooit verkeerd.Fijn dat je ook bij jou in de buurt een betere gym hebt gevonden![]()
Thnx beachbro.
. Ga dit morgen wel voelen.Thnx, ja vond ik ook keertje pijnloos is niet verkeerd.Lekkere legday! Super dt er geen pijntjes waren ook.
Die ga je zeker voelen. Flinke serie squats!![]()
Bedankt maat. Ja ga ik wel van uit.Goei volume weer op de beentjes, lekker weer paar dagen mank lopen.
Yeah buddy
Yeah nickje
Heb ik al maar was ik vergetenfl**ker riem met klittenband weg en koop een grote mannen riem![]()