- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gebruik altijd zo'n klitte band riem! Die grote mannen riemen vind ik klote..fl**ker riem met klittenband weg en koop een grote mannen riem![]()

Ja me tas zit ap overvol maat.Moet standaard in je sporttas zitten he
Goeie legday!
Klittebant heb ik standaard bij, echte mannen riem neem ik enkel mee op heavy liftdays.Ik gebruik altijd zo'n klitte band riem! Die grote mannen riemen vind ik klote..
..en passen niet om mijn meisjes taille![]()
S is 56-76 cm: https://www.strengthshop.de/powerli...uertel-10-mm-d*ck-10-16-mm-breit-schwarz.htmlIk gebruik altijd zo'n klitte band riem! Die grote mannen riemen vind ik klote.. ..en passen niet om mijn meisjes taille![]()

Valt enigsinds mee, hams beetje zuur met opstaan.Hoe zit het met de spierpijn vandaag?En weet jij jezelf rustig te houden als het klittenband losschiet? Ik ben dan dodelijk gefrustreerd
.
Nog groter

Ziet er goed uit man.
Zit je nou echt zo lang te kletsen tussen je sets?![]()
2000kcal tot nog toe, vandaag een rustdag, kan ik op 2500kcal eindigen of is dit te laag?
thnx maat, ja wel fijn vind benen een leuke spiergroep maar die pijntjes demotiveren welGoed volume man! Ook fijn om te lezen dat je geen pijn had tijdens de been oefeningen.
thnx Rob.Ziet er goed uit man. Zit je nou echt zo lang te kletsen tussen je sets?![]()
.
thnx broGoed gepompt bricone, en mooi dat het zonder pijn is! S is 56-76 cm: http://www.strengthshop.de/powerlif...uertel-10-mm-d*ck-10-16-mm-breit-schwarz.html Heb dezelfde, maar dan maat L en bevalt erg goed!

@2000kcalJa kwam door mij haha. Was even te gezellig
Kan wel zolang je voldoende eiwitten binnenkrijgt.
Ja dat was na avond eten, straks tot bedtijd nog wel 500kcal erbij.
Gekke is dat ik amper trek heb gehad, gister niet gesport vandaar denk ik.Oh my.. Ik voel je met die kcal.. [emoji14]
Zit nu op 2300 aan het begin van mijn cut, ga me bijna een vreetzak voelen.