MuscleMeat

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo was het niet bedoeld, ik weet dat ie binnenkort gaat cutten, maar wist niet meer wanneer:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.663
Oogt een stuk voller :thumb:
Gains were made!
Thnx, gains will keep :o
Staat er massief bij! Waneer ging je ook alweer cutten?
Thnx, over weekje, komende week kcal richting onderhoud brengen en dan cutting.
Toch altijd een beetje dubbele lading zo'n dergelijke post..

Soort van "Je begint wel dik te worden, doe er wat aan"
Beetje zelfde als ik in de spiegel kijk, denk ik ben ik groot of dik :o
Zo was het niet bedoeld, ik weet dat ie binnenkort gaat cutten, maar wist niet meer wanneer:)
Over weekje dus.

Groot en dik, is dat beter? ;)

Benieuwd hoe je uit de cut gaat komen!
Als ik het zo zie belooft het veel goeds :rolleyes:.

• #2.667
Training vandaag: Borst Biceps, flink veel volume gepakt maar geen logwaardige cijfers, doel was een epic pump en die kwam wel in de buurt. Rechter schouders blijft wel feels vertonen met presses. Nu rust tot maandag of dinsdag.

zal ik jou moeten vragen :o
Benieuwd hoe je uit de cut gaat komen! Als ik het zo zie belooft het veel goeds :rolleyes:.
Ben er ook benieuwd naar, wil dit keer wel flink diep gaan.
+1... ben ook wel erg benieuwd of je de 100 kg nog aan gaat tikken. ;)
Nee die 100kg zit er niet meer in hang een beetje tussen 96/98kg nu en aangezien er niet meer kcal bij gaan komen zal het gewicht wel steady blijven.

Balen van je schouder. Maar lekkere pomp kan ook voldoening geven!

ach joh.. misschien de volgende bulk die 100 kg grens halen he! ;)

• #2.669
Balen van je schouder. Maar lekkere pomp kan ook voldoening geven! ach joh.. misschien de volgende bulk die 100 kg grens halen he! ;)
Ja best zuur, drm niet zwaar geprest wilde de laatste week bulk nog even alles maxen maar ga die toch maar niet doen en safe spelen.

Ja die 100kg komt er wel hoor nieuwe doel "road to 100kg" :D

Ik herken het wel ja.. Je wil meer maar het kan niet.. Ben zelf ook op safe aan het spelen... helaas.
Hoop dat het snel over gaat bij jou.

Nou eerst maar es effe de cut invliegen en zien hoe je daaruit komt he! Maar het beloofd aardig wat als ik je foto's zie!

zal ik jou moeten vragen :o Ben er ook benieuwd naar, wil dit keer wel flink diep gaan. Nee die 100kg zit er niet meer in hang een beetje tussen 96/98kg nu en aangezien er niet meer kcal bij gaan komen zal het gewicht wel steady blijven.
Even twee flinke all-you can eats en niet naar de wc...voilla: 100kg:o

• #2.673
Ik herken het wel ja.. Je wil meer maar het kan niet.. Ben zelf ook op safe aan het spelen... helaas. Hoop dat het snel over gaat bij jou. Nou eerst maar es effe de cut invliegen en zien hoe je daaruit komt he! Maar het beloofd aardig wat als ik je foto's zie!
Klopt dus dan komen we weer op het better safe than sorry.

Thnx ben zelf ook benieuwd.
Blijft een beetje wijven gewicht dus :trollface:
Ach rene wilde jou niet alleen achter laten in het 2 cijferige gewicht groepje:o
Even twee flinke all-you can eats en niet naar de wc...voilla: 100kg:o
Ja dan had ik er al geweest kunnen zijn maar ben natuurlijk een PL'er:cool:

• #2.675
Planning komende 2 weken:

Week1: 3250kcal >> 3000kcal
Week2: 3000kcal >> 2800kcal eind week2 evalueren en kijken of er de week erna nog kcal afgaan.

Zal me proberen te richten op minimaal 1% per maand dat lijkt me uitstekend haalbaar.

Kwa voeding ben ik er nog niet helemaal uit komende 2 weken hou ik het bij IIFYM maar mocht dit niet lekker gaan zal ik voor alternatieven middels voedingsschema gaan.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Ha ha, daar zal ik ook nooit uitkomen ook. Maar srs, ben ook wel benieuwd naar een fotootje als dat bovenste laagje een beetje geslonken is ;)
Heb zelf ook nooit gedacht dat ik ooit richting de 100kg zal komen en kijk me nu :o.

Ja ik ook, upperchest beginnen er aders best ondiep te liggen zal me wel mooi lijken dat die er na een paar weken cutten uit komen springen.:cool:

Nice. Succes alvast voor de komende 2 weken.
Op naar die chestveins!! :D

1% per maand is wel een heel langzame cut

Slow and steady :)

• #2.680
Ja toch het is toch even aanvoelen weer hoe het gaat en wat het meeste voordeel geeft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven