- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..nog steeds oral dus

Netjes.... vorm boven egoJa klopt kan zwaarder maar houd deze wat lichter en de uitvoering probeer ik zo netjes mogelijk te houden, als ik zwaarder ga voel ik alles behalve de borst.
Ooh serieus, zo zie ik het graag, zal vd week eens even kijken thnx.
En wel wat hoger in reps.Dankje, probeer nu wat meer met verstand als met ego te trainenNetjes.... vorm boven egoEn wel wat hoger in reps.

Vind het wel fijn als mensen openlijk zijn over gebruik van ananas (niet de vrucht).
Het siert mensen inderdaad! Zeker voor mensen die naturel proberen vast te stellen wat er haalbaar is.Vind het wel fijn als mensen openlijk zijn over gebruik van ananas (niet de vrucht).

Ja niks te verbergen in dat opzicht, doe toch geen wedstrijden of contesten oid.Vind het wel fijn als mensen openlijk zijn over gebruik van ananas (niet de vrucht).
1g ed? beta
Ja natty dit dat, boeit me helemaal niksHet siert mensen inderdaad! Zeker voor mensen die naturel proberen vast te stellen wat er haalbaar is.
Met al die fake nattys krijg je namelijk nogal een vertekend beeld..![]()

goddamit
Ja vind het wel een fijne machine.Die machine shoulder press lijkt een erg lekker apparaat!
Goeie presses hoor jonkie!
Ja dat kan je wel zeggen ronde delts en mooie definitie op de triceps
Ja dat dropsetje gaf mooie ronde canondelts.