AndroidHealthClinic

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed vol bovenin!
Waarom ben je met borst met assistance-oefeningen begonnen? Voor de pomp?

• Topic Starter Topic Starter
thnx frank, ja doe ik al sinds ik terug begonnen ben met vakantie, bevalt me heel erg goed. Gelijk vanaf het begin pomp en de dag(en) erna ouderwets lekkere spierpijn. Nu heb ik het gevoel dat er weer wat gebeurd.

Flink vol , vains tho :D

The forgotten:

Behind back wrist curls / Reverse grip BB curls (superset)

2x10x30kg / 2x10x30kg
2x10x40kg / 2x10x20kg
1x10x45kg / 1x10x25kg

BB shrugs front / BB shrugs back (superset)

1x10x30kg / 1x10x30kg
2x10x40kg / 2x10x40kg

Smith Calves

1x10x40kg
1x10x50kg
1x10x60kg
1x10x40kg

DB shrugs / DB hammer curls

1x10x14kg / 1x10x10kg
1x10x20kg / 1x10x10kg

Top excite (handfiets)

5min diverse grips

Reverse cable cross (traps concentration)

2x10x5kg (per kant)
2x10x7,5kg

Legpress calves

3x10x50kg

Ik kon kiezen vandaag of dat ik benen ging doen met een naar mijn gevoel nog niet 100% herstelde rug/onderrug, of dat ik eens wat van me "vergeten" spiergroepen aan ging pakken, voor het laatste gekozen, onderarmen zaten met me 2e set al vol en gingen lekker, geen spijt van dus. ben benieuwd morgen wat ik voel :).

Bedankt Jimn:D

Al weer? Hoeveel ga je in een week man? :D
Zijn ook geen kleine series iedere keer.

Al weer? Hoeveel ga je in een week man? :D Zijn ook geen kleine series iedere keer.
:D lijkt vaker als het is rene, ik ga 5x per week. probeer 1 a 2 dagen rust te pakken per week, vorige week 4dagen rust gehad zelfs, als ik me weer fit voel ga ik meestal weer.:cool:

Leuk om eens zoiets te trainen. :thumb:
Hou ik in het achterhoofd als ik nog niet helemaal hersteld ben van legday als ik eigenlijk rug heb en moet gaan deadliften. ;)

Goeie tiet jongu!
Enneeee hele fijne trainingen! Goedzo

Ja vond het wel fijn ga het vaker doen in ieder geval.

Jepp klopt helemaal rene, fijne oefening vind ik.

Fijn???
Ik heb hem vanmorgen even geprobeerd met 2 wijve dumbells (no offence) en vond hem al lastig, de onderarm spieren zwellen behoorlijk op binnen hun kapsel, en dat voelt heel strak aan. Dus een iets zwaarder gewicht doen we maar even niet.
Daarbij doe ik tonnen pullups/chinups/inverted rows en dan belast je die zelfde spieren ook volgens mij.

En excuses voor de enge tatouages, maar die gast legt het wel goed uit vind ik.

Goeie tiet jongu! Enneeee hele fijne trainingen! Goedzo
thnx maatje, :thumb::thumb:
Fijn??? Ik heb hem vanmorgen even geprobeerd met 2 wijve dumbells (no offence) en vond hem al lastig, de onderarm spieren zwellen behoorlijk op binnen hun kapsel, en dat voelt heel strak aan. Dus een iets zwaarder gewicht doen we maar even niet. Daarbij doe ik tonnen pullups/chinups/inverted rows en dan belast je die zelfde spieren ook volgens mij. En excuses voor de enge tatouages, maar die gast legt het wel goed uit vind ik.
Het is idd even wennen, ik ben een tijd terug met gwn een losse BB begonnen en nu gaat het lekker, merkbaar profijt heb ik er ook van want bijvoorbeeld bij rug met pulldowns en cable rows, verzurgen de onderarmen nu minder.

Geen probleem hij heeft het prima uitgelegd.:cool:

Damn veingains are being made!

Legday + biceps

Legextensions

3x10x30kg

Adductors / Abductors

3x15x30kg beide

Squat

1x8xstang (form en techniek)
1x6x40kg (warm up)
1x8x100kg
1x6x120kg
1x6x140kg
1x2x160kg (+1x niet diep genoeg naar me zin) gingen aardig maar zonder riem en kniebanden, en vergeten me rug op te warmen dus werd heavy op me onderrug. maar geen halve goodmornings wel netjes gebleven.
1x4x120kg (paused) heavy burn shit

legpress

1x10x80kg
1x10x120kg
1x10x140kg
1x10x160kg
1x10x80kg burn kapot

Legextensions

1x10x60kg
3x10x80kg (kuiten verzuurde/verkrampte denk nog niet voledig hersteld van vrijdag?)
1x8x80kg quad burn pump

Seated legcurl / Standing one leg curl (op legextension) Superset

4x10x40kg / 4x10x15kg

Stairmaster 5 a 6min napompen en daarna paar minuten rust.

Biceps db curls

1x10x12kg
2x10x14kg
1x10x20kg
1x10x12kg

DB concentration curls

2x10x10kg
2x10x12kg

Preacher (rechte) bb curls

1x10x30kg
1x6x45kg
3x8x30kg (negative duwde iemand op de BB voor extra negatieve druk) BURN

BB curls / Bent over BB curls Superset

1x10x20kg / 1x10x20kg
3x10x25kg / 3x10x25kg laatste set iedere kant schijfje eraf en direct nog 6x20kg

Benen ging aardig niet super wel flink brandstof naarbinnen gewerkt voordat ik begon 2300kcal (260k/170e/70v) en heb ik weer nodig gehad want na afloop was ik helemaal kapot. Al met al een redelijke training had meer verwacht.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Damn veingains are being made!
yeah thnx mate

Erg nette training kerel. 2x160 squat is erg netjes :cool:
Ik ben zo aan de beurt :D

Thnx maat, maar ben sterker geweest, met wraps en belt dus frustreerd een beetje:o. Succes, knal de stang krom:cool:
Kom op, niet jezelf naar beneden halen. Zonder belt/wraps is het gewoon zwaarder, dus je kunt trots zijn! Alle volgers zijn nog steeds je squat aan het miren :D

Jelly op je squats!:p Foto ziet er ook prima uit!

Pfoeeeeeeeee ziet er goed uit maat!
Gaat goed zo! Mooi doorbouwen nu

Lekker volume op de legs man, gaat goed zo te zien

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven