tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Bedankt Jimn

Al weer? Hoeveel ga je in een week man?Zijn ook geen kleine series iedere keer.
lijkt vaker als het is rene, ik ga 5x per week. probeer 1 a 2 dagen rust te pakken per week, vorige week 4dagen rust gehad zelfs, als ik me weer fit voel ga ik meestal weer.
Ja vond het wel fijn ga het vaker doen in ieder geval.Leuk om eens zoiets te trainen.
Hou ik in het achterhoofd als ik nog niet helemaal hersteld ben van legday als ik eigenlijk rug heb en moet gaan deadliften.![]()
Jepp klopt helemaal rene, fijne oefening vind ik.
Ja vond het wel fijn ga het vaker doen in ieder geval.
Jepp klopt helemaal rene, fijne oefening vind ik.

thnx maatje,Goeie tiet jongu! Enneeee hele fijne trainingen! Goedzo
Het is idd even wennen, ik ben een tijd terug met gwn een losse BB begonnen en nu gaat het lekker, merkbaar profijt heb ik er ook van want bijvoorbeeld bij rug met pulldowns en cable rows, verzurgen de onderarmen nu minder.FijnIk heb hem vanmorgen even geprobeerd met 2 wijve dumbells (no offence) en vond hem al lastig, de onderarm spieren zwellen behoorlijk op binnen hun kapsel, en dat voelt heel strak aan. Dus een iets zwaarder gewicht doen we maar even niet. Daarbij doe ik tonnen pullups/chinups/inverted rows en dan belast je die zelfde spieren ook volgens mij. En excuses voor de enge tatouages, maar die gast legt het wel goed uit vind ik.

yeah thnx mate
Thnx maat, maar ben sterker geweest, met wraps en belt dus frustreerd een beetjeErg nette training kerel. 2x160 squat is erg netjesIk ben zo aan de beurt
![]()
.
Kom op, niet jezelf naar beneden halen. Zonder belt/wraps is het gewoon zwaarder, dus je kunt trots zijn! Alle volgers zijn nog steeds je squat aan het mirenThnx maat, maar ben sterker geweest, met wraps en belt dus frustreerd een beetje. Succes, knal de stang krom
![]()