MuscleMeat

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Pff flinke squats man! Echt nice
Thnx maat ging weer eens lekker.
Lekker! Sterke squats! Wat is je 1RM?
3x180 is het hoogste wat ik heb gedaan. Misschien binnekort een keer 1rm testen.
Lekkere squats man! Wat is je aanpak voor squats, wekelijks 5kg er bij ofzo tot je niet meer kan verhogen?
Ik heb niet echt een plan van aanpak, met het opwarmen voel ik vaak al hoever ik kan gaan, streef is natuurlijk steeds hoger met meer herhalingen.
Goede squats inderdaad! Quads en hams zullen wel helemaal vol hebben gezeten. Doe je trouwens geen kuiten na benen?
thnx, die zaten idd vol, nu ook flink spierpijn, nee niet vaak eigenlijk kuiten en abs zijn mijn vergeten spiergroepen. Maar me kuiten voelde ik gister wel aardig op het eind van de beensession:cool:

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Nette squats! Vette streef voor mij. ---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ---------- Denk het niet, ben daar nu veel te oud voor. Ik zal nog genoeg gains maken, maar waarschijnlijk niet zoveel dan als ik 20 :eek: jaar eerder begonnen zou zijn.
Je bent goed opweg naar je streef dan maat, als je zie wat je op het begin squate en nu inmiddels.

Je bent zo jong als je jezelf in de gym voelt maat.:cool:

.thnx, die zaten idd vol, nu ook flink spierpijn, nee niet vaak eigenlijk kuiten en abs zijn mijn vergeten spiergroepen. Maar me kuiten voelde ik gister wel aardig op het eind van de beensession:cool:

Dat abs vergeten ken ik wel. Heb ik mijn wheyshake op en zit ik in de auto onderweg naar huis, en dan denk ik: "kut, abs vergeten te doen :o"

Er aan denken is al een begin, ik denk er zelf niet eens aan :o

Het is niet dat ik abs onbelangrijk vind ofzo, maar het is gewoon zo dodelijk saai :o
Mijn mening is wel dat als je abs goed aanpakt in je bulk je daar uiteindelijk meer profijt van hebt. Veel mensen gaan abs pas trainen in hun cut en dat werkt niet echt. Ook al zijn abs grotendeels genetisch bepaald, je kunt de dikte van je blokken toch wel aardig trainen in je bulk imo.

Zware squats Bricone! Goed bezig!

Het is niet dat ik abs onbelangrijk vind ofzo, maar het is gewoon zo dodelijk saai :o Mijn mening is wel dat als je abs goed aanpakt in je bulk je daar uiteindelijk meer profijt van hebt. Veel mensen gaan abs pas trainen in hun cut en dat werkt niet echt. Ook al zijn abs grotendeels genetisch bepaald, je kunt de dikte van je blokken toch wel aardig trainen in je bulk imo.
Ze zeggen toch dat "abs are made in the kitchen"? ;) Maar goed, ze een handje helpen kan geen kwaad, zeker niet als je het niet goed getroffen hebt met je abs genetics. ---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
Je bent goed opweg naar je streef dan maat, als je zie wat je op het begin squate en nu inmiddels. Je bent zo jong als je jezelf in de gym voelt maat.:cool:
Natuurlijk heb ik geen idee waar het genetisch potentieel ophoudt en of ik al over de top heen ben. Denk het niet, aangezien ik me nu een stuk beter voel dan 5 jaar geleden. :) Er is maar een manier om er achter te komen, en dat is er vol voor gaan!

Ze zeggen toch dat "abs are made in the kitchen"? ;) Maar goed, ze een handje helpen kan geen kwaad, zeker niet als je het niet goed getroffen hebt met je abs genetics.

Dat heeft natuurlijk alles te maken hoe goed je je kan houden aan je dieet in de cut.

Weet niet wat ik hieran toe moet voegen, maar ik volg je nog wel hoor! ;)

Ze zeggen toch dat "abs are made in the kitchen"? ;) Maar goed, ze een handje helpen kan geen kwaad, zeker niet als je het niet goed getroffen hebt met je abs genetics.

Er is een verschil tussen een core voor de show en een sterke core ;) Als je ze traint omdat je ze beter zichtbaar wilt maken zonder je dieet aan te passen ben je inderdaad tijd aan het verspillen

Schouders Triceps

Standing ohp

2x10x20kg (stang) opwarmen

Seated smith ohp (gewichten zonder stang)

2x10x0kg even de beweging weer aanvoelen enzo (warm up)
1x10x20kg
1x10x40kg
1x8x60kg
1x6x80kg (voelde niet super)
2x10x40kg (bankje op 45gr)

Seated db schoulder press

1x6x28kg
1x6x30kg
1x6x32kg

Single hand side raise (bovenin 2sec paused)

2x10x8kg
2x10x10kg
2x8x12kg

Bent over W raise

1x10x6kg
1x10x8kg
1x10x12kg
1x8x14kg

Reverse overhead cable cross

1x10x5kg
1x10x7,5kg
1x10x10kg
1x10x7,5kg

Smith shrugs front/rear (stang niet meegerekend)

1x10x80kg / 1x8x80kg
1x10x40kg / 1x10x40kg

Triceps pulley pushdown

1x10x10kg
1x10x15kg
1x10x20kg
1x10x25kg

Tricep rope pushdown 90gr / Tricep rope pushdown 45gr / cable shrugs front+back

1x10x12,5kg / 1x10x12,5kg / 2x10x35kg
1x10x15kg / 1x10x15kg / 2x10x40kg
1x10x17,5kg / 1x10x17,5kg

Single hand cable pushdown

6x10x7,5kg burn

Schouders, traps, en triceps zaten allen goed vol.

Weet niet wat ik hieran toe moet voegen, maar ik volg je nog wel hoor! ;)
Geen bericht goed bericht:D. maar input is altijd welkom hoor zowel positief als negatief:o

Laatst bewerkt:
Die OHP, aardig gek!

OHP 80kg zonder stang? En dan nog 32 db shoulder press? Damn! Moet jou niet tegenkomen op straat ;)

Whut?! Ziek sterke schouders Bricone! ;)

Single hand side raise met 12kg??? Je kan je schouders ermee verzieken, maar als je goed gaat ben je een baas! Uitstekend voor de core (obliques) ook.
Dit was weer een monster dag.

Wtf, 100 kg overhead press. Dat is ongeveer even veel als mijn bench press :o
Goede training weer kerel! Schouders zijn inderdaad echt je sterkste spiergroep. :thumb:

Wtf, 100 kg overhead press. Dat is ongeveer even veel als mijn bench press :o
Goede training weer kerel! Schouders zijn inderdaad echt je sterkste spiergroep. :thumb:

stang van smith machine is meestal maar 10kg, maar alsnog heel erg nice Bricone! Ben erg benieuwd naar je squat 1rm trouwens

Is die OHP in de smit met een contra gewicht zodat je de stang er niet bij hoeft te tellen ofzo:P?
Is bi ons in de gym btw wel.
Daar hangt aan de andere kant via een ketting een gewicht aan zodat die stang leeg gewoon blijft hangen als je hem uit zijn beveiliging haalt.
Wel sterkste schouders jonge!
Ben nieuwsgierig wat je drukt als je met gewoon een losse stang OHP of Militiry Press doet;)

Flinke squat sessies heb jij btw ook! da zie ik wel graag:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven