- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Thnx maat ging weer eens lekker.
3x180 is het hoogste wat ik heb gedaan. Misschien binnekort een keer 1rm testen.
Ik heb niet echt een plan van aanpak, met het opwarmen voel ik vaak al hoever ik kan gaan, streef is natuurlijk steeds hoger met meer herhalingen.Lekkere squats man! Wat is je aanpak voor squats, wekelijks 5kg er bij ofzo tot je niet meer kan verhogen?
thnx, die zaten idd vol, nu ook flink spierpijn, nee niet vaak eigenlijk kuiten en abs zijn mijn vergeten spiergroepen. Maar me kuiten voelde ik gister wel aardig op het eind van de beensessionGoede squats inderdaad! Quads en hams zullen wel helemaal vol hebben gezeten. Doe je trouwens geen kuiten na benen?

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------
Je bent goed opweg naar je streef dan maat, als je zie wat je op het begin squate en nu inmiddels.Nette squats! Vette streef voor mij. ---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ---------- Denk het niet, ben daar nu veel te oud voor. Ik zal nog genoeg gains maken, maar waarschijnlijk niet zoveel dan als ik 20jaar eerder begonnen zou zijn.
Je bent zo jong als je jezelf in de gym voelt maat.

jaar eerder begonnen zou zijn.
"
Maar goed, ze een handje helpen kan geen kwaad, zeker niet als je het niet goed getroffen hebt met je abs genetics.
Er is maar een manier om er achter te komen, en dat is er vol voor gaan!
. maar input is altijd welkom hoor zowel positief als negatief
Je kan je schouders ermee verzieken, maar als je goed gaat ben je een baas! Uitstekend voor de core (obliques) ook.
?