- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
12kg is best pittig op deze manier maar doe ze wel netjes geen gooi en smijtwerk. Ja het beest is log gegaan.Single hand side raise met 12kgJe kan je schouders ermee verzieken, maar als je goed gaat ben je een baas! Uitstekend voor de core (obliques) ook.
Dit was weer een monster dag.
Wtf, 100 kg overhead press. Dat is ongeveer even veel als mijn bench press
Goede training weer kerel! Schouders zijn inderdaad echt je sterkste spiergroep.![]()
Thnx maat maat houd het op 80kg (90kg met stang evt). Ja wel een van de sterke groepen, ook al ben ik er nog niet tevreden mee.
Deze is ook 10kg maar vind dat het bijtellen niet waard. thnx maat.stang van smith machine is meestal maar 10kg, maar alsnog heel erg nice Bricone! Ben erg benieuwd naar je squat 1rm trouwens
Ja ik ook hoop 200kg maar denk dat 190kg haalbaarder is.
10kg is ie maar met smith vind ik dat noet noemenswaardigKan kloppen inderdaad. In mijn gym is overigens een smith met 10 en een met 20 kg.

Is die OHP in de smit met een contra gewicht zodat je de stang er niet bij hoeft te tellen ofzo?
Is bi ons in de gym btw wel.
Daar hangt aan de andere kant via een ketting een gewicht aan zodat die stang leeg gewoon blijft hangen als je hem uit zijn beveiliging haalt.
Wel sterkste schouders jonge!
Ben nieuwsgierig wat je drukt als je met gewoon een losse stang OHP of Militiry Press doet
Flinke squat sessies heb jij btw ook! da zie ik wel graag![]()
Nope geen contra als ik em leeg loslaat knalt ie keihard naar beneden paar keer geprobeerd
Thnx maat
Ja squats blijven lekker nu nog steeds plezier van met opstaan.

Je kan je schouders ermee verzieken, maar als je goed gaat ben je een baas! Uitstekend voor de core (obliques) ook.
?

thnx