Daar had je ons bijna!Ik heb 70 reps gedaan maar de camera stond de "verkeerde" kant op.
Echt waar hoor, je kan hem gewoon meetellen. (Niet doen, is een grapje, zou niet eerlijk zijn.)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar had je ons bijna!Ik heb 70 reps gedaan maar de camera stond de "verkeerde" kant op.
Echt waar hoor, je kan hem gewoon meetellen. (Niet doen, is een grapje, zou niet eerlijk zijn.)
Pineapple je neef?Ik heb 70 reps gedaan maar de camera stond de "verkeerde" kant op.
Ik weet het, echt super grappig enzo hè.
Voor straf 1000 presses met lege stang.Ik weet het, echt super grappig enzo hè.
Geef me maar een ban voor een week ofzo.
fml
Haha, als 34 mij net lukt met 5 kg aan de stang dan gaat dat echt niet lukken.
Me too.Ik doe vanmiddag nog een poging, ik moet en zal een puntje mee sprokkelen.
![]()

Vrees dat ik dan nieuwe kan gaan kopenJij kan toch perfect die bar even laten liggen en loslaten om te rusten? Dat voordeel hebben de meesten hier niet 🤪

O dan doe ik 29 hoop ik. Puur om jou tegen te werken✌️
Je wilt mij gewoon dood.Je hebt zelfs nog 20 seconden over! Daar zit meer in 💪.

Smoesjes.
Wat bedoel je? Camera stond precies goed.Ik zou normaal zeggen iets meer naar boven richten die camera maar we zien het door de vingers deze keer. 😌