AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Op het einde af en toe een questionable ROM, maar vooruit :fluit:
je bent niet echt streng he? xD zelfs rep 2-6 zijn maar tot aan de kin en rep 7 opeens wel depth, en dan de laatste reps zijn bijna aan zijn neus ofzo? Nuja ik ben geen ref maar als dit mag doe ik morgen ook wel nog een half rep poging xD

je bent niet echt streng he? xD zelfs rep 2-6 zijn maar tot aan de kin en rep 7 opeens wel depth, en dan de laatste reps zijn bijna aan zijn neus ofzo? Nuja ik ben geen ref maar als dit mag doe ik morgen ook wel nog een half rep poging xD
Hoeveel denk je er dan extra uit te kunnen halen?

• Topic Starter Topic Starter
Het is een beetje kantje-boortje of het nu net onder of boven de kin is.
Weet ook niet of hij veel verder geraakt met z'n blessure :o
Rep 2
1701244723532.png

Rep 3
1701244741821.png

Rep 4
1701244773599.png

Laatste rep
1701244967819.png
Halve reps is ook weer wat overdreven imo :p

Als we echt streng moeten zijn zijn er nog wel wat mensen met een questionable ROM, ook vaak gewoon door de hoek waaruit het gefilmd is dat je niet met 100% kan zeggen of ze nu met elke rep onder de kin zijn geweest of niet. Beetje kut om dan elke keer moeilijk te doen over die mogelijke 1 cm ontbrekende ROM denk ik?

Laten we anders ook gaan zeuren over het feit dat hij zijn kin te ver omhoog trekt :rolleyes:

Zijn ook altijd dezelfde fanatiekelingen weer die vinden dat zij tekort worden gedaan door een ander :roflol:

Hoeveel denk je er dan extra uit te kunnen halen?
Ik denk aardig wat wel gezien de verzuring minder snel zal opkomen en je sneller reps kan duwen.
Het is een beetje kantje-boortje of het nu net onder of boven de kin is.
Weet ook niet of hij veel verder geraakt met z'n blessure :o
Rep 2
1701244723532.png

Rep 3
1701244741821.png

Rep 4
1701244773599.png

Laatste rep
1701244967819.png
Halve reps is ook weer wat overdreven imo :p
Ik vind het easy. Hij kan duidelijk depth halen en je ziet het verschil makkelijk
Start positie.
20231129_090453.jpg
Rep 2
20231129_090504.jpg
Rep 5
20231129_090528.jpg

En dan heb ik de laatste er nog uitgelaten. Nuja jou keuze zoiezo. Maar ik zeg het toch maar eens zodat er wat lijn in judging zit?

Bijlagen

• 20231129_090504.jpg
    20231129_090504.jpg
    115,2 KB · Weergaven: 21
Nuja nvm want ik zal duidelijk een enkeling zijn hier in xD

Ik denk aardig wat wel gezien de verzuring minder snel zal opkomen en je sneller reps kan duwen.
Of je loopt sneller vol omdat je de spanning er op houdt. Bij 'aardig wat' denk ik aan een verschil van 20%, dat zal allemaal wel meevallen.

En geen oordeel hoor, gewoon echt benieuwd naar hoeveel verschil je denkt dat 't maakt ;)

Laten we anders ook gaan zeuren over het feit dat hij zijn kin te ver omhoog trekt :rolleyes:

Zijn ook altijd dezelfde fanatiekelingen weer die vinden dat zij tekort worden gedaan door een ander :roflol:
Heeft bij mij nieks te maken dat ik tekort word gedaan, ik vind persoonlijk dat als je een challenge doet er toch een lijn moet zitten in uitvoering en als je telkens 5cm ROM of meer gaat skippen per rep is dat in mijn ogen cheaten. Komt mss doordat ik PL comps doe en daar nogal focus moet op leggen om alles correct te doen en depth te halen volgens het boekje maarja zoals ik al zei nvm want dat boeit de meesten duidelijk niet zie ik, dus ik heb het ff aangekaart en zal het de volgende keren gewoon niet doen dan.

Het boeit mij ook totaal niet als iemand beter is dan mij in bepaalde oefeningen, zoals vaker heb ik de meesten hier gefeliciteerd met hut uitstekende pogingen! Want vind het altijd fijn te zien hoe ver iemand kan gaan in zulke random dingen :) Mja ik ben nogal autistisch mss op het gedeelte uitvoering :p

Ik als gehandicapte zal altijd strijden voor minderheden, echter ik snap je punten wel degelijk. Toch blijft dit natuurlijk gewoon DBB en daar hoort een beetje arbitrair gedoe bij :D

dan halen jullie toch die questionable reps eraf, haha is maar een challange op een forum. doe deze oefening nooit dus hecht er toch geen waarde aan hoeveel reps ik haal of niet. plus idd als ik te diep ga vind mijn schouder het niet leuk wat ik al voelde met he unracken. Ben al blij dat ik eindelijk weer een beetje mijn schouder normaal kan bewegen. een front double bicep ging bijvoorbeeld al niet eens

Jullie hoeven allemaal niet te onderhandelen, want ik til jullie toch de moeder en pak die whey pot die ik doneer aan het goede doel.

Heeft bij mij nieks te maken dat ik tekort word gedaan, ik vind persoonlijk dat als je een challenge doet er toch een lijn moet zitten in uitvoering en als je telkens 5cm ROM of meer gaat skippen per rep is dat in mijn ogen cheaten. Komt mss doordat ik PL comps doe en daar nogal focus moet op leggen om alles correct te doen en depth te halen volgens het boekje maarja zoals ik al zei nvm want dat boeit de meesten duidelijk niet zie ik, dus ik heb het ff aangekaart en zal het de volgende keren gewoon niet doen dan.
Je mag dat altijd aankaarten.

Zo'n DBB challenge valt sowieso niet heel accuraat te jureren imo :o Onder andere omdat iedereen een andere hoek van filmen gebruikt; bij de ene staan z'n benen niet op het filmpje, bij de andere zien we het hoofd niet, nog een andere heeft aardappelkwaliteit van filmpje waardoor de helft blurry is, .. Als we zouden jureren zoals in een competitie vrees ik dat er niet veel mensen overblijven :emo:
Bij de andere challenges is de grens, normaal gezien (want het blijft DBB natuurlijk), wat duidelijker.

Als jij een nieuwe poging wilt doen met ook maar reps die net tot onder je kin komen mag je altijd natuurlijk :p

Terug
Naar boven