Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

31 reps, vergeten te filmen alleen en mn weegschaal heb ik ook het raam uit geflikkerd.

20 reps met 40kg. BW 115.7.
Helaas kwam ik er achter dat de camera niet goed stond en ik er maar voor de helft op sta😆
Daarna nog een keer geprobeerd maar bij rep 10 kwam ik er al achter dat er niet veel meer in zat.
Kwam vanmorgen ook niet in me op om om 3.15 een foto te maken van de weegschaal.

Laatst bewerkt:
Nou had ik jullie bijna in het ootje.
IMG_20231124_094944~2.jpg

IMG_20231124_183038.jpg

Matige poging, maar de eerste poging is meestal niet de beste. Morgen nog maar eens en dan aan het begin van mn training.

Laatst bewerkt:
Poging #2. Scherm van m'n timer ging op zwart, dus had geen besef van tijd. Gewoon tot leeg gegaan. Zal straks nog een x proberen de 40 te halen.

34 reps is voor mij het maximale geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Helaas kwam ik er achter dat de camera niet goed stond en ik er maar voor de helft op sta😆
Daarna nog een keer geprobeerd maar bij rep 10 kwam ik er al achter dat er niet veel meer in zat.
Kwam vanmorgen ook niet in me op om om 3.15 een foto te maken van de weegschaal.

Vrees dat we met 't eerste filmpje niet veel kunnen doen idd :p
Poging #2. Scherm van m'n timer ging op zwart, dus had geen besef van tijd. Gewoon tot leeg gegaan. Zal straks nog een x proberen de 40 te halen.

Ben dus niet de enige met trillende beentjes :P

Niemand zegt wat van dat shirt? 😍

Bijna iedereen heeft een poging gedaan ondertussen.
Alleen nog:
@Wengstertje
@ThaWasteland
@tymboo
@Boca
@droopy 3.0 (al denk ik niet dat we nog iets moeten verwachten, niet meer on line geweest sinds de aanmelding)
ik ga morgen mijn poging doen, maar verwacht er niet te veel van kan sinds vorige week weer pijnvrij schouderpressen (op een machine single arm)
dus misschien verneuk ik meteen weer mijn schouder maarja alles voor een potje whey :P

Ik ga ook nog 1 poging wagen een dezer dagen.

3 maal is scheepsrecht. Ik zal vast nog bonuspunten krijgen van @Kathlinoo voor mijn trillende :peachy: .

Ik hou wijselijk mijn mond :haha:

Morgen de laatste poging voor mij, al die zieke en verkouden mensen om me heen doen ook geen goed aan de weerstand. Dus bij deze even een shout out aan alle verkouden/zieke mensen; TIEF OP UIT MIJN BUURT!

Terug
Naar boven