- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 reps met 40kg. BW 115.7.
Helaas kwam ik er achter dat de camera niet goed stond en ik er maar voor de helft op sta😆
Daarna nog een keer geprobeerd maar bij rep 10 kwam ik er al achter dat er niet veel meer in zat.
Kwam vanmorgen ook niet in me op om om 3.15 een foto te maken van de weegschaal.

Poging #2. Scherm van m'n timer ging op zwart, dus had geen besef van tijd. Gewoon tot leeg gegaan. Zal straks nog een x proberen de 40 te halen.

20 reps met 40kg. BW 115.7.
Helaas kwam ik er achter dat de camera niet goed stond en ik er maar voor de helft op sta😆
Daarna nog een keer geprobeerd maar bij rep 10 kwam ik er al achter dat er niet veel meer in zat.
Kwam vanmorgen ook niet in me op om om 3.15 een foto te maken van de weegschaal.
ik ga morgen mijn poging doen, maar verwacht er niet te veel van kan sinds vorige week weer pijnvrij schouderpressen (op een machine single arm)Bijna iedereen heeft een poging gedaan ondertussen.
Alleen nog:
@Wengstertje
@ThaWasteland
@tymboo
@Boca
@droopy 3.0 (al denk ik niet dat we nog iets moeten verwachten, niet meer on line geweest sinds de aanmelding)

Je hebt geluk ik heb er twee kilo bij ogv 😂
Ben er helemaal niet meer mee bezig geweest maar zal morgen een poging wagenBijna iedereen heeft een poging gedaan ondertussen.
Alleen nog:
@Wengstertje
@ThaWasteland
@tymboo
@Boca
@droopy 3.0 (al denk ik niet dat we nog iets moeten verwachten, niet meer on line geweest sinds de aanmelding)
Maar goed dat ik niet meedoe. Anders zouden jullie allemaal simpen om m'n bilpartij.
Kan je nu je niet meedoet wel zeggen natuurlijk, p*ssy.Maar goed dat ik niet meedoe. Anders zouden jullie allemaal simpen om m'n bilpartij.
Zojuist poging gedaan. Denk dat er met goede schouders wel meer in zat. Heel misschien morgen nog een poging als ik niet teveel spierpijn heb.
![]()