ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Viel mij niet op hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel mij niet op hoor
de zon scheen in mijn ogen, de hond had mijn schema opgegeten, het was volle maan, de brug stond open, ik had te veel gegeten, slecht geslapen, te weinig gegeten, het spoor ging dicht, stoplichten tegen, te lang geslapen et cetera45 is wel echt naadje. Mooie poging, dat dan weer wel![]()
Als je wint pb ik dus mijn adres door 😂Jullie hoeven allemaal niet te onderhandelen, want ik til jullie toch de moeder en pak die whey pot die ik doneer aan het goede doel.
Als je je maar geen foutje maakt net zoals bij je bb showJullie hoeven allemaal niet te onderhandelen, want ik til jullie toch de moeder en pak die whey pot die ik doneer aan het goede doel.

Als je je maar geen foutje maakt net zoals bij je bb show![]()

Lekker kontje.Kan je via icloud ook gewoon 1 video delen? Niet dat ik ineens mijn hele fotoalbum hier deel
Eerst maar zo gedaan.
Rom on point dat wel
![]()
92kg is 32,2 afgerond 32,5 toch?30KG was dan toch genoeg geweest bro. Waren zeker nog 2-5 extra reps![]()

ja lastig gedoe ook. Wij hebben gewoon 1,25kg gewichten. Kwam uit op 32,2 dus dacht afronden op 32,5Ik dacht afronden naar dichtstbijzijnde 5KG? Maar wellicht begin jij pas met tellen op 2,5KG en niet op 0KG?![]()

Max 31 svp, bvd.