MuscleMeat

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Draag je het XXL shirt ?
heb er ook een paar gekocht

Kan constant geen filmpjes uploaden want BeStAnd Te GrOoT

Fucking irritant
2DFB1D3A-64E3-4058-94CD-39BDE837F6C7.jpeg

Legday is heavy en duurt lang, maximaal afzien maar dat mag ook wel met 1 legday
YouTube doen de meesten hier

• Topic Starter Topic Starter
Heb je niet de optie om het in lagere kwaliteit op te nemen of het “prive” up te loaden naar youtube en het dan te delen?

YouTube doen de meesten hier
Hahahaha ja vind ik dan weer net teveel moeite

Maar zat met het idee om sowieso misschien YouTube viddy’s te gaan maken omdat ik best wel plezier begin te krijgen in video editing

Draag je het XXL shirt ?
heb er ook een paar gekocht

Nee deze is van Boohoo man
Echt tientallen shirts toen gekocht voor 8 euro per stuk

Vind oversized shirts en broeken echt top alleen onze gym is in warm weer wel echt een sauna wat het niet altijd comfortabel maakt

Hahahaha ja vind ik dan weer net teveel moeite

Maar zat met het idee om sowieso misschien YouTube viddy’s te gaan maken omdat ik best wel plezier begin te krijgen in video editing

Nee deze is van Boohoo man
Echt tientallen shirts toen gekocht voor 8 euro per stuk

Vind oversized shirts en broeken echt top alleen onze gym is in warm weer wel echt een sauna wat het niet altijd comfortabel maakt
Tijdens de training tanktop en een oversized is wel chill om naar de gym aan te doen of na afloop (of tijdens warming-up, maar nu te warm voor). Heb jij tips voor goeie oversized? En dan bedoel ik niet die Palm Angels shirts van 300 euro.

Tijdens de training tanktop en een oversized is wel chill om naar de gym aan te doen of na afloop (of tijdens warming-up, maar nu te warm voor). Heb jij tips voor goeie oversized? En dan bedoel ik niet die Palm Angels shirts van 300 euro.
Gewoon op AboutYou. Heb ze van 6xl oversized voor 't trainen. Dat wil wel prima. 4xl is oké voor een normale outfit als je van oversized shirts houdt. Zijn tussen de 10 en 20 euro per stuk.

Bersckha/Pull&Bear zijn meestal wel m’n go to shops voor oversized stuff

Shein is ook heel cheap en best leuke kleding, plus ook meestal erg dun materiaal wat ik wel fijn vind voor gym

Vorige week gewicht gestabiliseerd op 76kg
Vandaag 77,3kg maar had kruiden gebruikt waar moker veel zout in zat dus denk dat het dat is

Kcal iets omhoog

TD: 2944 kcal
NTD: 2793 kcal

Willen bloedglucose nog wat naar beneden dringen. Gemiddeld op 5,3 vorige week.

Voorderest gaat alles goed, groei met de dag voor m'n gevoel, dus dat is altijd lekker

Weight gaat top, vertering gaat top, slaap gaat top, kracht gaat belachelijk goed,
Bloeddruk is ook helemaal ok.

Best shape in my life by far nu. Ondertussen al 4x nu de vraag gehad of ik compete :roflol: goed voor het ego. (Behalve als ze men's physique bedoelen </3)

+5,4kg verschil tussen lowest weight cut en gewicht vanochtend

Nog steeds veins op m'n buik, ook de eerste keer dat ik m'n leanheid vast houd en het niet gelijk verneuk :p
1688981620999.png

Ohja, overigens neem ik nog 25mg proviron en sinds vorige week 3iu GH.
Ik wil de GH voor 80 dagen uittesten. Ik vind het heel duur maar was nieuwsgierig.

Tot nu toe lijk ik wel echt een heel stuk voller qua shape en is m'n slaap echt een stuk beter.

Ik denk dat ik overigens met 2iu net zo goede voordelen zou hebben.

Geen sides, alleen wat vermoeidheid vorige week maar dat is nu langzaam weg aan t trekken.

Vandaag 77,3kg maar had kruiden gebruikt waar moker veel zout in zat dus denk dat het dat is

Kcal iets omhoog

Voorderest gaat alles goed, groei met de dag voor m'n gevoel, dus dat is altijd lekker

Weight gaat top, vertering gaat top, slaap gaat top, kracht gaat belachelijk goed,

Best shape in my life by far nu. Ondertussen al 4x nu de vraag gehad of ik compete :roflol: goed voor het ego. (Behalve als ze men's physique bedoelen </3)

Nog steeds veins op m'n buik, ook de eerste keer dat ik m'n leanheid vast houd en het niet gelijk verneuk :p
1688981620999.png

Ik wil de GH voor 80 dagen uittesten. Ik vind het heel duur maar was nieuwsgierig.

Tot nu toe lijk ik wel echt een heel stuk voller qua shape en is m'n slaap echt een stuk beter.

Geen sides, alleen wat vermoeidheid vorige week maar dat is nu langzaam weg aan t trekken.
je huid kleur veranderd ook door de ?GH denk ik

Zit je nu aan de GH ja? Heb ff wat gemist.

Ook blast nu of?

Zit je nu aan de GH ja? Heb ff wat gemist.

Ook blast nu of?
Ja sinds vorige week, las zoveel verschillende ervaringen hier en ook op andere fora dat ik wel nieuwsgierig werd

Vind de look en het slapen echt nice, maar ga er komende 2 maanden achter komen of ik dat ook t geld waard vind

Blast pas als ik mn bloedglucose gefixt heb

Heb metformin besteld maar hoop eigenlijk dat het deze week langzaam zakt door de berberine

Ohja btw, mbt COR:

Die birthday cake COR van TBJP vind ik echt wel miljoen keer beter te doen, ga binnenkort Blueberry Muffin of Chocolate Hazelnut uittesten

Vind chocolade peanutbutter cup ook chill

Kcal iets omhoog

1688981620999.png

Progress gaat lekker bro!

Heb je ug HG of pharma? Ik zit zelf ook te overwegen om het te gaan nemen maar heb nu al vaak gehoord dat je beter wat geld kan bijleggen voor pharma dan UG zetten.

Ps: je zei dat je verbeterpunt borst was? Ik vind je borst zeker geen zwak punt maar zou eerder meer focus leggen op je rug.

Progress gaat lekker bro!

Heb je ug HG of pharma? Ik zit zelf ook te overwegen om het te gaan nemen maar heb nu al vaak gehoord dat je beter wat geld kan bijleggen voor pharma dan UG zetten.
Ik zet nu Pharma HG, want ik hoorde & las dus precies hetzelfde als wat jij zegt :p
Heb wel wat guys die hele tijd zeggen dat ik beter UG kan runnen, maarja dit wordt m'n eerste ervaring dus kan maar gelijk beter weten dat ik het goeie zet

Ps: je zei dat je verbeterpunt borst was? Ik vind je borst zeker geen zwak punt maar zou eerder meer focus leggen op je rug.
Focus ligt idd nu ook op rug (en armen)! Ik dacht dus zelf borst, maar Daan heeft de split zo ingezet op Rug/Armen

Rugwijdte mag wat meer maar denk dat er nog veel op posting te winnen valt. Je rug gaat bij die latspread precies niet volledig open.

Ziet er wel goed uit. Je doet nu 200test 25mg provi en 3iu gh?

Terug
Naar boven