XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic Starter Topic Starter
Rugwijdte mag wat meer maar denk dat er nog veel op posting te winnen valt. Je rug gaat bij die latspread precies niet volledig open.
Klopt, latspread is nog steeds a fuckery hahaha
Merk ook dat ik nog best vaak scheef sta ook qua schouders enzo
Ziet er wel goed uit. Je doet nu 200test 25mg provi en 3iu gh?
Yes man, 225mg test om precies te zijn nu.
Kan ook wel cruisen op minder maar gezien bloods en alles gewoon prima zijn lijkt het mij voordeliger om wat hoger te cruisen voor de gainz

Ik zet nu Pharma HG, want ik hoorde & las dus precies hetzelfde als wat jij zegt :p
Heb wel wat guys die hele tijd zeggen dat ik beter UG kan runnen, maarja dit wordt m'n eerste ervaring dus kan maar gelijk beter weten dat ik het goeie zet

Focus ligt idd nu ook op rug (en armen)! Ik dacht dus zelf borst, maar Daan heeft de split zo ingezet op Rug/Armen
Ik heb Cinnatropin uit Irak. Komt direct van de farmaceut. :eyebrow:

M’n gewicht blijft mooi stijgen
0,5kg gain tov vorige week

En dat op veel minder kcal dan voorgaande jaren

Honger is wel belachelijk hoog, wat ook weer nice is want het blijft hoog

Kan wellicht ook de GH zijn?

Bloedglucose is iets gedaald naar gemiddeld 5 ipv 5,3

Heb ook eigen waggie nu, dus kan eventueel na huidig gym abbo de overstap maken naar Fysiek gym waar ze echt goede apparatuur hebben

Alhoewel de gym waar ik nu train ook erg fijn is

Gewichtstijging t.o.v vorige week 0,3kg (nu 76,3kg)

Over 2 weken start waarschijnlijk de blast, alles is prima alleen wilt coach dat ik wel nog wat extra dingen neem voor m'n huid te verbeteren omdat hij vond dat de voorkant van mijn chest wel wat improvement qua huidkwaliteit kon gebruiken

Ik weet nu alleen niet zeker of hij weet dat het geen actieve acne meer is maar puur littekens en gaten door een geklapte abces, dus dat neem ik volgende check-in nog mee

Ik ga alsnog wel aan de slag met m'n huid, ben benieuwd of ik wat improvements kan maken

Planning is in ieder geval om heel langzaam de blast te starten, dit in verband met mijn acne maar ook lichtelijke gyno bij m'n linkertepel

Ik woon en werk nu nog op 2 plekken, 120km van elkaar vandaan, dus soms wel onregelmaat en geen vaste structuur. Eind deze maand is dat klaar, dat is ook nog een reden die mee woog in de beslissing om nog even te wachten alvorens de blast.

Kcal nu ietsjes omhoog, 3K TD, 2,9K NTD

Vascularity is nog steeds heel erg aanwezig, ik denk dat ik wekelijks wel 2-3 opmerkingen over m'n benen krijg van vreemden in de sportschool.

Clean eten gaat ook 100% lekker idem voor de meal timing.

1689669860666.png

Merk btw dat een goede coach die je kan vertrouwen qua kennis wel echt super chill is

Ik hoef zelf nergens over na te denken en gewoon het plan te volgen, wat veel rust creëert

Voorheen ging ik toch altijd mn eigen shit doen omdat ik twijfelde over bepaalde keuzes maar dat is nu niet aan de hand

1FA2620D-BF1D-49C6-9A3F-07E3DBB6D290.jpeg

Benen look van de achterkant begint eindelijk ook beetje decent te worden, over 2 weken dan hopelijk lekker lange push fase in

Lijkt mij dat 14kg toevoegen op dit frame in een jaar tijd goed te doen is

Btw nu ook 30 uur per week werkzaam als pt’er onder iemand die heel veel verstand heeft van anatomie en waar ik veel van kan leren, miste de tysieke ervaring met mn eigen online coaching maar kan dit nu mooi combineren :p

Tl;dr
Life is going very well
Alleen nog ff scriptie fixen

Merk btw dat een goede coach die je kan vertrouwen qua kennis wel echt super chill is

Ik hoef zelf nergens over na te denken en gewoon het plan te volgen, wat veel rust creëert

Voorheen ging ik toch altijd mn eigen shit doen omdat ik twijfelde over bepaalde keuzes maar dat is nu niet aan de hand

1FA2620D-BF1D-49C6-9A3F-07E3DBB6D290.jpeg

Benen look van de achterkant begint eindelijk ook beetje decent te worden, over 2 weken dan hopelijk lekker lange push fase in

Lijkt mij dat 14kg toevoegen op dit frame in een jaar tijd goed te doen is

Btw nu ook 30 uur per week werkzaam als pt’er onder iemand die heel veel verstand heeft van anatomie en waar ik veel van kan leren, miste de tysieke ervaring met mn eigen online coaching maar kan dit nu mooi combineren :p

Tl;dr
Life is going very well
Alleen nog ff scriptie fixen
Ligt er aan wat die 14kg is.

14 kg vvm damn als je dat gaat fixen in een jaar dan buig ik voor je.

90kg is wel een leuk doel ja. Die richting wil ik zelf ook op pushen😎

14 kg vvm in een jaar is extreem. Toen ik m'n eerste kuur startte ben ik misschien 10 kg VVM aangekomen binnen een jaar.

Wat ga je nu nog doen om je huid te verbeteren?

Vitamine B5, groene thee extract, extra NAC ook volgens mij

Ik ga zelf ook ff kijken voor wat littekenzalf
Voor littekenweefsel bio-oil. Elke ochtend en na douchen voor slapen insmeren. Wordt veel toegepast bij vrouwen met striae tijdens zwangerschap en na bevalling.

Btw ook handig voor het terugverkrijgen van meer elasticiteit van de huid. Bijvoorbeeld door veel afvallen.

Terug
Naar boven