- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Niet, maar ik heb van nature een lage bloeddruk (en hartslag).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet, maar ik heb van nature een lage bloeddruk (en hartslag).
Wat doe je nu aan direct werk voor abs pw dan?Doe vanaf nu ook dus abs, ben best lean maar ze poppen er nog absoluut niet uit
![]()
Als je er recht voor gaat staan is de hoek toch hetzelfde.Ja maar de camera’s van je rear cam zitten aan 1 kant ipv recht vooruit
Dus je hebt een andere hoek
Mijn fysiek lijkt totaal anders op front cam dan rear cam
Ik train sowieso alleen core niet obliquesImo maakt ab training alleen maar je middel breder, useless
6 sets leg raises en 6 sets ab crunches pw nu
Nee ik zal binnenkort ff vergelijking foto maken maar ik krijg t echt heel anders hahahaAls je er recht voor gaat staan is de hoek toch hetzelfde.
Ja leuk maar obliques pak je altijd ook indirect meeIk train sowieso alleen core niet obliques
En denk dat het een kwestie van volume is
Teveel = dikkere waist
Maar als je net genoeg volume hebt kunnen de groeven wel wat dieper worden afaik
Visueel het mooist plaatje vind ik een dunne waist. I.m.o zijn je abs gewoon grotendeels afhankelijk van je genen.Wil je met de meetlint de smalste waist of visueel het mooiste plaatje? Flinke blokken en definitie in de abs oogt altijd mooier en er is niemand die een meetlint om je pens doet om een wedstrijd “wie heeft de smalste waist” te houden.
Is 't niet zo dat je abs slechts een paar millimeter kunnen groeien en 't verder puur vetpercentage en genen is? Meende ooit zoiets gelezen te hebben.Visueel het mooist plaatje vind ik een dunne waist. I.m.o zijn je abs gewoon grotendeels afhankelijk van je genen.
Dit heb ik ook gelezen. Uit verschillende bronnen.Is 't niet zo dat je abs slechts een paar millimeter kunnen groeien en 't verder puur vetpercentage en genen is? Meende ooit zoiets gelezen te hebben.
Het is waarschijnlijk de combinatie van enorme hoeveelheden slin+GH, maar vooral het enorme volume eten.Buikspieren zijn niet gevoelig voor groei omdat dikke buikspieren je organen zouden verdrukken. Althans zo heb ik het geleerd tijdens sportfysiologie. Klinkt ook wel logisch denk ik. Die pro's met dikke blokken die naar buiten puilen hebben niet zozeer dikke buikspieren maar is er allerlei shit in hun buikholte gebeurt waardoor ze naar buiten drukken. Weet niet of dat verhaal klopt dat van HG je organen groeien, of dat het gewoon bload is?
Het probleem is dat je jouw foto’s van een punt neemt dat te dichtbij is én van een te lage hoogte.Maken jullie trouwens progressie foto’s met de front cam of rear cam?
Ik heb het gevoel dat rear cam fysiek een andere look geeft, voornamelijk asymmetrisch omdat de foto van de zijkant komt ipv recht vooruit
Wist je dat je tegen je telefoon (iig Samsung) "cheese" kunt zeggen en hij dan een foto maakt? Niet teveel achtergrond geluid (youtube filmpjes kids bijv 🤪) en dan op een statief. Cheese en je hebt je fotoSelfie stand, 10sec timer, poseer, repeat
Zelfde ruimte/tijdstip altijd voor me check in fotos. Nuchter of pre bed kan nogal verschillen 🫠
Haha nooit geweten, heb wel een iphone 😜Wist je dat je tegen je telefoon (iig Samsung) "cheese" kunt zeggen en hij dan een foto maakt? Niet teveel achtergrond geluid (youtube filmpjes kids bijv 🤪) en dan op een statief. Cheese en je hebt je foto
Als je een hulplijn inschakelt, wie krijg je dan aan de telefoon?Hier staat het iig bij samsung 😉 zal vast bij iphone ook kunnen
![]()
![]()
@GalenAls je een hulplijn inschakelt, wie krijg je dan aan de telefoon?
Nou het enige waar ik geluk mee heb is mn waist omtrek dus dan zou ik het wel zonde vinden als ik dat zelf flink verneukWil je met de meetlint de smalste waist of visueel het mooiste plaatje? Flinke blokken en definitie in de abs oogt altijd mooier en er is niemand die een meetlint om je pens doet om een wedstrijd “wie heeft de smalste waist” te houden.