MuscleMeat

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Doe vanaf nu ook dus abs, ben best lean maar ze poppen er nog absoluut niet uit

8A6DCC70-D803-4957-BBCF-5DD1F49C9369.jpeg
Wat doe je nu aan direct werk voor abs pw dan?

• Topic Starter Topic Starter
Imo maakt ab training alleen maar je middel breder, useless
Ik train sowieso alleen core niet obliques

En denk dat het een kwestie van volume is

Teveel = dikkere waist

Maar als je net genoeg volume hebt kunnen de groeven wel wat dieper worden afaik

• Like
Waarderingen: BB_
Train persoonlijk ook nooit abs.

Wil je met de meetlint de smalste waist of visueel het mooiste plaatje? Flinke blokken en definitie in de abs oogt altijd mooier en er is niemand die een meetlint om je pens doet om een wedstrijd “wie heeft de smalste waist” te houden.

Wil je met de meetlint de smalste waist of visueel het mooiste plaatje? Flinke blokken en definitie in de abs oogt altijd mooier en er is niemand die een meetlint om je pens doet om een wedstrijd “wie heeft de smalste waist” te houden.
Visueel het mooist plaatje vind ik een dunne waist. I.m.o zijn je abs gewoon grotendeels afhankelijk van je genen.

Visueel het mooist plaatje vind ik een dunne waist. I.m.o zijn je abs gewoon grotendeels afhankelijk van je genen.
Is 't niet zo dat je abs slechts een paar millimeter kunnen groeien en 't verder puur vetpercentage en genen is? Meende ooit zoiets gelezen te hebben.

Train ook nooit abs maar heb een volle sixpack op 15%+ nog. Iig toen ik voor 't laatst zo hoog stond wel.

Buikspieren zijn niet gevoelig voor groei omdat dikke buikspieren je organen zouden verdrukken. Althans zo heb ik het geleerd tijdens sportfysiologie. Klinkt ook wel logisch denk ik. Die pro's met dikke blokken die naar buiten puilen hebben niet zozeer dikke buikspieren maar is er allerlei shit in hun buikholte gebeurt waardoor ze naar buiten drukken. Weet niet of dat verhaal klopt dat van HG je organen groeien, of dat het gewoon bload is?

Buikspieren zijn niet gevoelig voor groei omdat dikke buikspieren je organen zouden verdrukken. Althans zo heb ik het geleerd tijdens sportfysiologie. Klinkt ook wel logisch denk ik. Die pro's met dikke blokken die naar buiten puilen hebben niet zozeer dikke buikspieren maar is er allerlei shit in hun buikholte gebeurt waardoor ze naar buiten drukken. Weet niet of dat verhaal klopt dat van HG je organen groeien, of dat het gewoon bload is?
Het is waarschijnlijk de combinatie van enorme hoeveelheden slin+GH, maar vooral het enorme volume eten.

Maken jullie trouwens progressie foto’s met de front cam of rear cam?

Ik heb het gevoel dat rear cam fysiek een andere look geeft, voornamelijk asymmetrisch omdat de foto van de zijkant komt ipv recht vooruit
Het probleem is dat je jouw foto’s van een punt neemt dat te dichtbij is én van een te lage hoogte.

Ja dan lijk je een enorme reus en vallen alle andere foto’s daarna tegen.

Probeer eens foto’s te nemen van drie meter afstand en met een hoogte van anderhalve meter. Dan krijg je een veel beter beeld van je fysiek. En dan maakt het feit dat je camera 2cm meer naar links of rechts zit echt geen donder uit

Selfie stand, 10sec timer, poseer, repeat

Zelfde ruimte/tijdstip altijd voor me check in fotos. Nuchter of pre bed kan nogal verschillen 🫠
Wist je dat je tegen je telefoon (iig Samsung) "cheese" kunt zeggen en hij dan een foto maakt? Niet teveel achtergrond geluid (youtube filmpjes kids bijv 🤪) en dan op een statief. Cheese en je hebt je foto

Wist je dat je tegen je telefoon (iig Samsung) "cheese" kunt zeggen en hij dan een foto maakt? Niet teveel achtergrond geluid (youtube filmpjes kids bijv 🤪) en dan op een statief. Cheese en je hebt je foto
Haha nooit geweten, heb wel een iphone 😜

Hier staat het iig bij samsung 😉 camera app openen -> instellingen -> Opnamemethode. Zal vast bij iphone ook wel ergens kunnen

Screenshot_20230623_215743_Camera.jpg
Screenshot_20230623_215748_Camera.jpg

Nou het enige waar ik geluk mee heb is mn waist omtrek dus dan zou ik het wel zonde vinden als ik dat zelf flink verneuk :roflol:

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven