Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Die front squat is echt idioot sterk. Ik snap niet dat die zo hoog is omdat ik dat bij lange na niet kan en onze normale squat ongeveer even sterk is.

• Topic Starter Topic Starter
Die front squat is echt idioot sterk. Ik snap niet dat die zo hoog is omdat ik dat bij lange na niet kan en onze normale squat ongeveer even sterk is.

dont know man.

ik weet nog goed dat ik moeite had met 85 kilo jaar trug. maar nu schiet ik ineens boven de 100 uit na het nooit geoefend te hebben ??? . niet dat ik t erg vind :P voel me quads veel beter dan met back squats.

ik ben wel me abs meer aan t trainen afgelopen weken (op stabilisatie, geen gay crunches), mss dat dat geholpen heeft.

kzal binnenkort weer normale squat in me routine doen, kijk of die ook verbeterd is ;)

Laatst bewerkt:
flinke gewichten en mooie PR's

Uber sterkte front squats!

Wat een monsterlijk zware SLDL's! En dan now raw ook!:eek:

Yoo

hier me arm workout van vandaag. pump was weer lekker

Decline Close Grip Bench Press:

85 KG: 13 reps
105 KG: 6 reps PR
95 KG: 7 reps, 4 lockouts.
85 KG: 8 reps, 4 lockouts.

Elke set 5 KG erbij en zelfde aantal reps. goed gekeurd dus :)

Bench Dips (30 sec. rust):

BW:12,10,12,10,8 reps

Dips:

BW: 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1 reps

per rep 1 ademen tussendoor.

* Pushdown palms up:
16,25 KG: 15 reps

* Overhead Extentions:
16,25 KG: 15 reps

* Pushdown palms up:
18,75 KG: 8 reps

*Pushdown palms down:
18,75 KG: 8 reps

niet heel veel fut voor biceps over maar goed, triceps gaan voor!

Barbell Curls:

50 KG: 6 reps pause 2 reps
40 KG: 9 reps
30 KG: 9 reps

korte rust:

*Spider Curl:

9 KG: 6 reps sloowwwww
8 KG: 6 reps sloowwwww

*Preacher Curl:

35 KG: 8 reps
30 KG: 6 reps

Cross Body Hammer Curl burn-set xD

8 KG: 20 reps ofzo..

stretching biceps 30 sec. elk.

Vanavond wordt kort slapen :( (4 tot 6 denk)
Express de postworkout window goed benut met 2 shakes (Samples) en straks normaal eten :)

Maja naar gezellig dubstep feestje dus wordt wel lachen :D betere knalt Brutuzz wat electro erdoorheen :cool:

Volgende week afhankelijk van hoe ik me voel zondag/maandag neem ik paar dagen rust (CNS) of ga ik op meer reps concentreren. Zwaar getraind afgelopen 2 weken dus.

Vanmiddag me BF gemeten met Metacal Caliper. Kwam uit op 8 %, en moet nog laden zondag. **** YEA

fijn weekend

Laatst bewerkt:
Deload Week (geen 1 set tot falen, 1 minuut rust, vloeiende reps zonder stop)

Maandag 7 Maart

Front Squat:

80 KG: 12 reps
80 KG: 12 reps
90 KG: 12 reps

Bench Press:

100 KG: 6 reps
100 KG: 6 reps
90 KG: 6 reps

BOR:

80 KG:12 reps

Arnold Press:

20 KG: 12 reps
20 KG: 10 reps
20 KG: 10 reps

*Seated Dumbbell Curls:
15 KG: 15 reps
15 KG: 12 reps

*Dumbbell Triceps Extention:
16 KG: 20 reps
16 KG: 15 reps
16 KG: 15 reps
16 KG: 16 reps
16 KG: 16 reps

Deze week doe ik dus ff deload voor de rest van me lichaam, maar nog wel focus op armen.

later

deload>FSQ>12x90kg nice!

6x100kg, en dat noem je deload. Damn, had ik maar zo'n deload

Zeer nette training kerel, ookal is het een deload

Deload is over het algemeen toch wat lichter dan dit? Dit klinkt alsnog als een flinke belasting van je CNS.

Ik had het anders kunnen noemen dan "deload" (50-60% van je 1RM) .

Maar ik denk dat me CNS toch wel kan herstellen want ik deed afgelopen weken low reps (6-1) tot falen.
Dan ineens 12 reps zonder falen scheelt toch wel een hoop lijkt mij :)
Had ook geen zin om heel licht te gaan trainen.

Mooie complete training man, ondanks deloed. Niks op aan te merken. leuke gewichten!!!

hoe doe je het nu met je voeding?

Ik had het anders kunnen noemen dan "deload" (50-60% van je 1RM) .

Maar ik denk dat me CNS toch wel kan herstellen want ik deed afgelopen weken low reps (6-1) tot falen.
Dan ineens 12 reps zonder falen scheelt toch wel een hoop lijkt mij :)
Had ook geen zin om heel licht te gaan trainen.

Ja, denk wel dat je gelijk hebt.. en gaat nog altijd om hoe het voelt ipv wat anderen zeggen ;)

hoe doe je het nu met je voeding?

Ik experimenteer nu met carb cycling. En dan de lowcarb variant, ook wel metabolic en anabolic diet genoemd volgens mij.

Ik eet nu dus redelijk veel vet en eiwitten doordeweeks, en kijk nu (en leer veel over) hoe me lichaam reageert op koolhydraten.

In het weekend carb-load ik, en soms doordeweeks ook met 1/2 maaltijden op woensdagavond/donderdagavond.(bijv. na armtraining want die wil ik extra groeien)

Ik vreet eiglijk wat ik wil in het weekend tot me spieren vol zijn met suiker. Dan weer terug naar lowcarb.

Ik ben nog niet helemaal in ketosis geweest volgens mij maar weet niet of dat per se nodig is.

Tot nu toe vind ik het chille eraan:
-Minder vreten, minder bloated(!!), je eten zakt gewoon zonder gerommel.
-dunne huid
-bier en junk in t weekend pompt je spieren vol

Nadeel is btj flat doordeweeks..maar dat valt ook wel mee.

Ik ben nu wel benieuwd wanneer de dbb contest is btw want dan kan ik ff wat meer structuur gaan brengen in het cutten/bulken en carb cyclen gedoe..:)

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Mooie complete training man, ondanks deloed. Niks op aan te merken. leuke gewichten!!!
thanks

voglende week weer knallen

k probeer nu ook bovenop een verkoudheidje te komen xd

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Ja, denk wel dat je gelijk hebt.. en gaat nog altijd om hoe het voelt ipv wat anderen zeggen ;)
fijn dat je het eens bent ^^

Gister weer small gebankdrukt met 110 kilo en arnold press met 28 kilo voor de rest niet veel bijzonders.

vanavond weer zwaarder front squaten maar nog wel op reps. want ga vrijdag weer squaten.

Even voor de duidelijkheid, ik ga deze maand voor overall mass. en zal wat gekke dingen doen komende dagen om door plateaus te proberen breken.

Ik zal wel me log bijhouden, zodat jullie beetje kunnen zien wat ik doe.
deze week is ieg het cut-gedeelte en daarna volgen 3 bulkweken :)

Ik heb ook een nieuwe foto in me galerij van een side chest..vind hem zelf niet helemaal goed gelukt, maar er komen nog wel nieuwe foto's volgende maand dus no worries

peace

Laatst bewerkt:
Ik ben het altijd eens met mensen die niet persé dingen doen die andere mensen roepen - uitproberen is goed! :thumb: ;)
Foto's voor DBB-contest is over het algemeen in juli ergens. Geloof ik.

Terug
Naar boven