Vandaag eerste dag van de 5 day structural attack gehad.
Ik heb squats genomen omdat me quads wat breder mogen. Ik doe ze ook op schouderbreedte daarom.
Ik heb geprobeerd bij te houden hoeveel setjes ik met welk gewicht had. Maar ik moest wel opschieten telkens want ik had maar 30 seconden rust tussen elk setje.
Ik heb nu 1 brutale rode streep op me traps btw.
Training:
Squat: (30 sec. rust, iets langer bij gewicht verlagen)
140 KG:
5 x 3 reps
130 KG:
5 x 3 reps
120 KG:
6 x 3 reps
110 KG:
9 x 3 reps
2 min. rust en 7 reps als afsluiter.
Jep. Dit was 20 minuten squaten achter mekaar met 30 sec. rust tussen elk setje van 3 reps.
Goed gestretched erna en koud en warme douche genomen, want morgen moet ik weer en doe ik 25 minuten.
Dag erna 30 minuten..etcetera tot vrijdag 40 minuten.
Ik ga erdoorheen komen!!
Neem cissus en glucosamine voor me knieen en heb een weightgainer voor extra calorieen.. 's ochtends 150 gram havermout met whey en 3 eieren. voor de rest niet veel bijzonders.
Probeer me koolhydraten zoveel mogelijk rond me training te nemen.
Grootste uitdaging wordt denk genoeg slapen. Woensdag gelukkig vrij, dus kan ik beetje uitslapen. Voor de rest alleen donderdag laat naar bed denk, voor de rest elke dag 6 uur eruit behalve zondag..
---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------
shit man, alle 15 pagina's gelezen, wat een ervaring!
ik heb nog wat vragen:
- dat 2 week bulk, 1 week cut, wat is jouw mening? hoe ervaar je dat? beloofd het veel goeds?
en wat zijn de verschillen in de bulk en cut weken, cardio? carbs?
abbo zeker, ga je zeker volgen
Uhm was wel leuk voor een keer en resultaat zijn wel oke! Maar ik probeer nu nog wat andere dingen uit, kijken hoe me lichaam overal op reageert. Dus verwacht niet dat ik het nu nog steeds doe precies zo.
Voor de 21 day mass:
Tijdens cut, zoveel mogelijk cardio tijdens bulk zo min mogelijk.
Tijdens cut rond de 100 carbs tijdens bulk rond de 400 is een mooie richtlijn.. eiwitten kan je ongeveer hetzelfde houden.. vet tussen 60-90 gram..probeer wel minstens 200 gram eiwit te halen...3 hele eieren, blikje tonijn, pakje kipfilet, potje kwark en je hebt er al 130
---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------
juist