AndroidHealthClinic

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Z'n BDB is imo gewoon keurig uitgevoerd.
Je ziet op je BDB wel goed dat je korte tricep aanhechtingen hebt, ik kan me even je tricep workouts niet herinneren maar reverse-grip push downs kunnen hier evt. wat verandering in maken.

Goeie pics. en check die schtrepen op die chest!
Nice coupé ook..

reverse heb ik tijd in me schema gehad maar laatste tijd nie egt meer..
Als ik er weer plek/tijd voor heb zal ik die cker weer toevoegen. Vond hem wel fijn opzich :)

thanks, ik ga t binnenkort wel ff laten bijknippen, gaat nu btj voor me ogen.. :P

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Nice man vooral die pic onder side chest vind ik netjes, daar moet je massa voor hebben anders ziet het er niet uit.

:)

vooral armen lijken snel dun indd..gelukkig had ik hier wel goede pomp in me bi's

Shit zeg, wat een ontzettend goed fysiek heb je toch

Denk dat dit voor vele op dit forum en daarbuiten een voorbeeld fysiek is:cool: Wanneer ga je nou wedstrijden draaien dan?:D

denk dat wedstrijd tegen zal vallen welke wil je doen eigenlijk

Heb me nog nergens voor ingeschreven.. ga eerst nog bouwen en klaar worden voor de shoot voor de dbb contest.

Daarna ga ik kijken of ik de flex cup doe of iets anders in het verschiet

en als ik naast spuiters kom te staan kan het lastig worden ja..maja das de uitdaging natuurlijk :)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Denk dat dit voor vele op dit forum en daarbuiten een voorbeeld fysiek is:cool: Wanneer ga je nou wedstrijden draaien dan?:D

thanks maat

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Shit zeg, wat een ontzettend goed fysiek heb je toch

doe me best :)

Laatst bewerkt:
Mooi fysiek heb je, hoeveel weeg je hier precies?

Top fysiek man!!:D 81-83kg...ik zou je zwaarder schatten!:eek:

Beter zet je je lengte ook in je sig want ik zie vaker dat mensen hun gewicht posten maar dar moet wel de lengte bij

Je oogt echt veel zwaarder man, supergoed!

shit man, alle 15 pagina's gelezen, wat een ervaring!

ik heb nog wat vragen:
- dat 2 week bulk, 1 week cut, wat is jouw mening? hoe ervaar je dat? beloofd het veel goeds?

en wat zijn de verschillen in de bulk en cut weken, cardio? carbs?

abbo zeker, ga je zeker volgen

Vandaag eerste dag van de 5 day structural attack gehad.
Ik heb squats genomen omdat me quads wat breder mogen. Ik doe ze ook op schouderbreedte daarom.

Ik heb geprobeerd bij te houden hoeveel setjes ik met welk gewicht had. Maar ik moest wel opschieten telkens want ik had maar 30 seconden rust tussen elk setje.

Ik heb nu 1 brutale rode streep op me traps btw.

Training:

Squat: (30 sec. rust, iets langer bij gewicht verlagen)

140 KG:

5 x 3 reps

130 KG:

5 x 3 reps

120 KG:

6 x 3 reps

110 KG:

9 x 3 reps

2 min. rust en 7 reps als afsluiter.

Jep. Dit was 20 minuten squaten achter mekaar met 30 sec. rust tussen elk setje van 3 reps.

Goed gestretched erna en koud en warme douche genomen, want morgen moet ik weer en doe ik 25 minuten.
Dag erna 30 minuten..etcetera tot vrijdag 40 minuten.

Ik ga erdoorheen komen!!

Neem cissus en glucosamine voor me knieen en heb een weightgainer voor extra calorieen.. 's ochtends 150 gram havermout met whey en 3 eieren. voor de rest niet veel bijzonders.
Probeer me koolhydraten zoveel mogelijk rond me training te nemen.

Grootste uitdaging wordt denk genoeg slapen. Woensdag gelukkig vrij, dus kan ik beetje uitslapen. Voor de rest alleen donderdag laat naar bed denk, voor de rest elke dag 6 uur eruit behalve zondag..

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

shit man, alle 15 pagina's gelezen, wat een ervaring!

ik heb nog wat vragen:
- dat 2 week bulk, 1 week cut, wat is jouw mening? hoe ervaar je dat? beloofd het veel goeds?

en wat zijn de verschillen in de bulk en cut weken, cardio? carbs?

abbo zeker, ga je zeker volgen

Uhm was wel leuk voor een keer en resultaat zijn wel oke! Maar ik probeer nu nog wat andere dingen uit, kijken hoe me lichaam overal op reageert. Dus verwacht niet dat ik het nu nog steeds doe precies zo.

Voor de 21 day mass:
Tijdens cut, zoveel mogelijk cardio tijdens bulk zo min mogelijk.

Tijdens cut rond de 100 carbs tijdens bulk rond de 400 is een mooie richtlijn.. eiwitten kan je ongeveer hetzelfde houden.. vet tussen 60-90 gram..probeer wel minstens 200 gram eiwit te halen...3 hele eieren, blikje tonijn, pakje kipfilet, potje kwark en je hebt er al 130 :)

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

juist

Laatst bewerkt:
Aaaardig gek die squats!

Wat is de gedachte achter 5 dagen squatten?

neurologische aanpassing en groei, door je lichaam maar aan 1 oefening te laten wennen en echt alle vezels te trashen. Aan het eind van de week ben ik ws overtraind maar dan stop ik een week met squaten en richt ik weer op full body. Als het goed is kan ik de eerste paar dagen wel het gewicht verhogen en groter volume aan..we zullen zien!

Laatst bewerkt:
Goed fysiek heb je op de fotos man!
Wat meet je taile?

kijk.....een keer wat anders dan wat de massa doet, lekkere squats:)

Yea

Vandaag dag 2 gehad van de 5 day structural attack en de planning was 25 minuten lang squaten en proberen het gewicht te verhogen van gister...zo gezegd zo gedaan xd

Ik moet zeggen, 's ochtends dacht ik no way dat dat gaat lukken, ik liep als een bejaarde die zijn rollator aan het zoeken was.

Vlak voor de training even goed de beenspieren losgemaakt en opgewarmd en toen voelde ik de spierpijn gelukkig al stuk minder. Ik merkte dat de beweging gewoon nog vloeiend ging dus ik dacht we gaan ervoor !!!!
(mede mogelijk gemaakt door 1 1/2 schep noxipro)

Training 22 Maart:

Squat(tussen haakjes is gister):

145 KG: (5) 5 x 3 reps

135 KG: (5) 6 x 3 reps

125 KG: (6) 11 x 3 reps :D hier voelde ik me echt een machine, verstand op nul en squaten. 11de set ging wel erg moeizaam dus toen weer verlaagd. We mogen niet tot falen gaan nog dus.

115 KG: (7) 7 x 3 reps

Toen waren de 25 minuten om dus 2 minuten rust en nog 9 reps gedaan tot falen.

Resultaat van vandaag: 5 kg verhoogd en meer sets !! De vernieling van me quads en glutes voelde iets minder erg dan gister. Dus morgen gaan we er weer tegenaan voor 30 minuten!

Voor de geinteresseerden...

Voeding tot nu toe:

6:30:
Fruit Juice with 5 grams creatine, 5 grams glutamine.
1 Banana
150 grams of Oats with 30 grams of Whey (soaked in water at night)
3 whole large eggs

9:30:
100 grams of peas and carrots
80 grams of mackerell
70 grams of tuna

12:00:
100 grams of spinach
100 grams chicken
70 grams tuna
50 grams mixed nuts

14:30:
5 grams of creatine
5 grams of glutamine
banana
shake of milk weight gainer and cream and whey
approx. 60 grams of protein en 70 grams of carbs

16:00:noxipro 1 1/2 scoop

during workout: 10 grams bcaa and little bit of agave syrup in my water.

after workout: same shake as 14:30 but with 250 mL chocolate milk.

dinner coming up..

later

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven