XXL Nutrition

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Hoe zit jou training nou in elkaar? Dag 1: Power UB Dag 2: Power LB Dag 3: Armen, zoiets toch?

...en die side-chest ziet er goed uit!

ziet er goed uit man die pic!!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit jou training nou in elkaar? Dag 1: Power UB Dag 2: Power LB Dag 3: Armen, zoiets toch?

Ik heb indd een maand dit gedaan tot vandaag:

dag 1: power building upper body
dag 2 : power building lower body
dag 3: full body circuit (conditie)
dag 4: armen.

Ik vind zelf dat me armen aardig zijn bijgetrokken in die maand(voorlopig ff genoeg ieg).

Dus nu ga ik over op overall mass, en ga ik weer een deplete week doen (nu bijna halverwege) gevolgd door 3 weken bulken.
Maar dit maal met wat tweaks :D jullie zijn vanzelf wel welke..

Hier de training van vandaag, laatste lower body powerbuilding:

Front Squat:
100 KG: 10 reps
110 KG: 7 reps
120 KG: 5 reps PR tov 3 reps

Back Squat:
140 KG: 6 reps

Stiff Legged Deadlift(eindelijk weer met straps):
150 KG: 6 reps
160 KG: 5 reps
170 KG: 4 reps PR tov 3 reps

3-4 supersets leg curls met extentions light weight 20 reps

stretchen...

Shrugs:

100 KG: 18 reps
130 KG: 15 reps
140 KG: 10 reps
Bij laatste sets wel wat rest pause reps gedaan ;)

---
geen tijd/zin in cardio
---

@dwarf

thanks, ik houd er rekening mee met juli :) nog ff te gaan :D

side chest foto ziet er bruut uit hoor:)

hoe de **** doe jij die fronts zo zwaar xD
had vandaag de 50 erop liggen en dacht al van what the ****...

hoe de **** doe jij die fronts zo zwaar xD
had vandaag de 50 erop liggen en dacht al van what the ****...

vooral core strength maat.

als jullie sceptisch zijn wil k t wel filmen, dan pleur ik er wel 130 aan :)

kan ik gelijk me nieuwe cam uittesten :p

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

side chest foto ziet er bruut uit hoor:)

thanks kerel

@wereld

ik ga pitten, morgen 6 uur eruit

peace

Nette foto gozert. En inderdaad jou fsq is abnormaal

ik ben helemaal niet sceptisch eerder verwonderd door die FSQ! dikke respect dus :)

Brute foto inderdaad!

En die fsq is sterk!

Dikke workout man!

Ik ben benieuwd wat je doel is qua BF voor de contest en hoe het uit zal pakken in combinatie met je cycles.
Hoeveel kg ben je nu al gegained sinds het begin van je 1ste cycle?

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Side-chest zag er goed uit en je hebt indd korte aanhechtigen op je tricep, dus ze lopen iig niet achter wat wel zo leek op bepaalde foto's.

Ik ben benieuwd wat je doel is qua BF voor de contest en hoe het uit zal pakken in combinatie met je cycles.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Side-chest zag er goed uit en je hebt indd korte aanhechtigen op je tricep, dus ze lopen iig niet achter wat wel zo leek op bepaalde foto's.
heeft hij gekuurd?

Ik heb het over z'n cut/bulk cycles ;) - als ik het cycles mag noemen.

Eerste cycle was ik 2 kg aangekomen netto.

Daarna heb ik een maand carb cycling gedaan waarbij ik niet echt ben aangekomen, maar me gewicht hetzelfde bleef, ik werd wel stukje droger en kracht steeg.

Vanaf nu ga ik minder op me BF letten aan gezien het toch pas in juli is. Dus ff geen carb cycling meer voorlopig..

Begin juni ga ik dan cutten afhankelijk van de datum in juli. Ik ga ongeveer 6 weken nemen voor de cut...

Yo!

Afgelopen 2 dagen beetje aparte trainingen gehad, geen zin om ze te loggen.

Het kwam erop neer dat ik gister borst rug en biceps gedaan heb en vandaag schouders triceps en benen.

In plaats van de normale full rom training tot falen heb ik dit keer wat anders gedaan.

Ik begon met normaal gewicht en deed ipv full rom 20-30 1/4 reps, bijna lockouts dus. daarna gelijk een isolatie oefening die concentreerde op de stretch van de spier. Zo heb ik 3 of 4 supersets gedaan.

Gister met maat van me wat foto's gemaakt na het trainen gelijk, heb dit nooit gedaan dus nu kunnen jullie mijn opgepompte staat zien met mindere belichting en wat verder af:cool:
Ik lijk hier trouwens best klein maar ik ben wel bijna 1,80 dus valt mee.

Hier compilatie van 17 maart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn hoofd:trollface:

Nu vragen jullie zich vast af of ik ook benen heb... :P trouwens wel bijzonder dat jullie dat nog niet gevraagd hebben in deze hele log :o

maar hell yea dat ik die heb en over 2/3 weken komen daar ook pics van. Verwacht fullbody pics...

fijn weekend

Heel bruut fysiek, zeer netjes!

ik zeg, tijd om te scheren bro :)

ot: je hangt wel extreem naar achteren op je BDB... maar ziet er echt top uit man! brutaal! en dat voor 19 jaar naturel :)

Z'n BDB is imo gewoon keurig uitgevoerd.
Je ziet op je BDB wel goed dat je korte tricep aanhechtingen hebt, ik kan me even je tricep workouts niet herinneren maar reverse-grip push downs kunnen hier evt. wat verandering in maken.

Goeie pics. en check die schtrepen op die chest!
Nice coupé ook..

Nice man vooral die pic onder side chest vind ik netjes, daar moet je massa voor hebben anders ziet het er niet uit.

Terug
Naar boven