Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Makreel, bleh laatste tijd teveel gehad, kan het niet meer naar binnenkrijgen, die graatjes ook :(
Nice squats

• Topic Starter Topic Starter
bij mij zitten er nooit graatjes in, als het uit het blik komt :) vind het stukken lekkerder dan tonijn en bevat omega 3 :sd:

Maar me training staat nu precies op bladzijde 15 LOL

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Yea

Vandaag dag 2 gehad van de 5 day structural attack en de planning was 25 minuten lang squaten en proberen het gewicht te verhogen van gister...zo gezegd zo gedaan xd

Ik moet zeggen, 's ochtends dacht ik no way dat dat gaat lukken, ik liep als een bejaarde die zijn rollator aan het zoeken was.

Vlak voor de training even goed de beenspieren losgemaakt en opgewarmd en toen voelde ik de spierpijn gelukkig al stuk minder. Ik merkte dat de beweging gewoon nog vloeiend ging dus ik dacht we gaan ervoor !!!!
(mede mogelijk gemaakt door 1 1/2 schep noxipro)

Training 22 Maart:

Squat(tussen haakjes is gister):

145 KG: (5) 5 x 3 reps

135 KG: (5) 6 x 3 reps

125 KG: (6) 11 x 3 reps hier voelde ik me echt een machine, verstand op nul en squaten. 11de set ging wel erg moeizaam dus toen weer verlaagd. We mogen niet tot falen gaan nog dus.

115 KG: (7) 7 x 3 reps

Toen waren de 25 minuten om dus 2 minuten rust en nog 9 reps gedaan tot falen.

Resultaat van vandaag: 5 kg verhoogd en meer sets !! De vernieling van me quads en glutes voelde iets minder erg dan gister. Dus morgen gaan we er weer tegenaan voor 30 minuten!

Voor de geinteresseerden...

Voeding tot nu toe:

6:30:
Fruit Juice with 5 grams creatine, 5 grams glutamine.
1 Banana
150 grams of Oats with 30 grams of Whey (soaked in water at night)
3 whole large eggs

9:30:
100 grams of peas and carrots
80 grams of mackerell
70 grams of tuna

12:00:
100 grams of spinach
100 grams chicken
70 grams tuna
50 grams mixed nuts

14:30:
5 grams of creatine
5 grams of glutamine
banana
shake of milk weight gainer and cream and whey
approx. 60 grams of protein en 70 grams of carbs

16:00:noxipro 1 1/2 scoop

during workout: 10 grams bcaa and little bit of agave syrup in my water.

after workout: same shake as 14:30 but with 250 mL chocolate milk.

dinner coming up..

later

Je bent echt huge, heb er spijt van dat ik pas op m'n 24e begin :p
Ik kan ook bijna niet geloven dat ik ook 120x4 druk, en met de andere oefeningen zo bizar ver achter je lig. Succes iig!

Wederom een volger.

thanks welkom

Hulde! 5 dagen squaten:eek:

Insane aantal reps en setjes :roflol:

Herinnert mij eraan binnkort nog eens 10x10 te doen of iets dergelijks! Wil wel eens AMRAP doen.

Waar haal je overigens de informatie vandaan of de idëen als je het zelf bedenkt?

ok vandaag voelde ik me echt klote! en nee ik had me handen niet in me broek :eek::eek:

Ik loop tot nu toe de hele dag mank en t wordt er niet minder op.

ok, genoeg gezeik en nu de resultaten van vandaag :)

Ik ben weer 5 KG zwaarder begonnen omdat dat de hele essentie is. Of het lukte zag ik dan wel weer.

Training 3de dag Structural Attack:

Squat:

150 KG: 3 x 3 reps, 2 reps ging bijna tot falen dus ging verlagen..

140 KG: 2 x 3 reps, pfff fakking heavy, anyway we gaan door...

130 KG: 3 x 3 reps, gaat al iets beter maar ik kom weer dicht bij muscular failure..

125 KG: 3 x 3 reps

120 KG: 8 x 3 reps, dit gewicht voelde beter. maar de 30 minuten zijn nog niet om...wordt fakking gek maar tegelijkertijd wordt ik hier meer gefocused.

110 KG: 8 x 3 reps, 2 minuten rust en 8 reps.

---

Ik ben blij dat ik ben door gegaan tot de 30 minuten op waren, geeft toch een voldaan gevoel achteraf...

Nog 2 dagen te gaan..ben benieuwd hoe het morgen en overmorgen gaat..

Denk dat ik me havermout verhoog naar 200 gram 's ochtends want ik krijg denk nie genoeg carbs binnen en die 150 gram slok ik zo weg nu met btj whey.

Ik realiseer me nu ook weer waarom ik ben gaan carb cyclen afgelopen maanden, wat een kudt opgeblazen gevoel door die carbs.

anywayssss

ik heb pic gemaakt na de training van me legs, werd toch is tijd vond ik zo. ze meten 61 cm koud atm.

2gtw29i.jpg

Morgen pak ik denk hetzelfde gewicht als vandaag en probeer ik te verbeteren op setjes.
Overmorgen pak ik het gewicht van maandag weer, dan moet ik 40 minuten...

peace

Dat zijn echt massieve benen gast, nice

Mooie massa!!:D

Op hoeveel % sta je eigenlijk? nog steeds aan het cycle?

uhm afgelopen week nog op 8 % dus denk nu ook nog zoiets.. ik meet met calipers en die geven 25-30 mm bij elkaar ongeveer.

Wou dat ik op 8% stond:(:p

beast

ik heb nooit veel vet gehad maat..genetics denk. maja jij moet ook niet zeuren met je krachtstats in 1 jaar, FUUAARRK ::eek::p

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Herinnert mij eraan binnkort nog eens 10x10 te doen of iets dergelijks! Wil wel eens AMRAP doen.

Waar haal je overigens de informatie vandaan of de idëen als je het zelf bedenkt?

Wat ik nu volg komt uit Muscle Explosion van Nick Nilsson. Kan je wel vinden op demonoid anders moet je er 30 dollar voor betalen ofzo..

ja maarja doen aan bodybuilding geen powerlifting, had liever altijd laag bf gehad ipv krachtstats:rolleyes:
maargoed mag eigenlijk niet klagen nee....:p

• Like
Waarderingen: wwe
Nice weelz kerel :)
Ik ben die Muscle Explosion ineens ook maar aan het afhalen, wat extra E books kunnen nooit kwaad (leuk om door te mailen naar men werk en in de pauzes te lezen).

volgens mij ben je echt gifted gast :thumbs:!

ziet er prima uit man!!! echt goed bezig hier! hoeveel vvm heb je nu gepakt en hoeveel weken met je cut/bulk cycle?

Terug
Naar boven