XXL Nutrition

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

• Topic Starter Topic Starter
ziet er prima uit man!!! echt goed bezig hier! hoeveel vvm heb je nu gepakt en hoeveel weken met je cut/bulk cycle?

te weinig :trollface:

weet nie precies man, zou ik vetafname moeten berekenen enzo.
Ben wel vooruitgegaan denk, dat ze je zoiezo in me fysiek. Maar het is niet zo dat ik in 1x al 90 KG weeg ofzo..:( :P

dat wordt toch nog een lange weg, maja dat geeft niet :)

Laatst bewerkt:
powerbuilden is cool indd :)

BTW:

vandaag sla ik ff 1 sessie over.

jank modus aan:

Ik voel me vandaag echt klote, kan me quads niet aanspannen van de pijn xD, en was pas 4 uur klaar met werken, dus moest gaan haasten enzo heb straks een feestje in delft dus gaat m ook nie worden om zo te trainen.

Je weet toch wel die gehandicapte presentatrice van Lingo, zo loop ik dus al de hele dag :D

jank modus uit.

anyways morgen doe ik een sessie van 40 minuten, de laatste. daarna krijgt me CNS eindelijk ze wel verdiende rust en dan gaan we verder op hypertrophy 2 weekjes lang :)

heb best wel zin in volgende week want ik mis upperbody trainen :sd:

peace

Laatst bewerkt:
Niet zeuren..je hebt in ieder geval brute wheels!

thanks

morgen maak ik alles goed met 40 minuten squat volume torture !!! :) xd

Feestje? Bieriess?

stond wel op de planning ja, maja maten die mee zouden rijden hebben afgehaakt, ik heb ff geen zin in me eentje erheen te gaan.

Ik ga maar ff extra op tijd naar bed voor een x des te beter ik morgen kan presteren xd

Welk feestje stond in de planning in delft? Welke club?

Steenworp afstand van mij.

Welk feestje stond in de planning in delft? Welke club?

Steenworp afstand van mij.

in een studentenhuis vlakbij t station waar maatje vna mij sinds kort is gaan wonen ;)

btw ik kan me quads weer btj aanspannen dus ik ga er weer tegen aan vandaag :D heb er zin in

Fuarkk eindelijk is het achter de rug heb de 40 minute afgemaakt zoals ik gezegd heb. Nu kan de fun beginnen. In de gym woog ik 85 kilo dus gaat de goede kant op qua gewicht.

Training dag 5 structural attack, 4de x (1x geskipt)

Squat:

160 KG: 10 x 3 reps, hier moest ik wel beetje doorzetten, maar voelde lichter dan ik verwacht had!!

150 KG: 6 x 3 reps,

.........

.........

oke JOKING, was het maar zo'n feest xD

Hier me echte training folks :

Squat:

140 KG: 3 x 3 reps, ging stuk al

130 KG: 4 x 3 reps

120 KG: 1 x 3 reps

110 KG: 14 x 3 reps, oke dit gewicht gaat lekker.

100 KG: 20 x 3 reps, en de 40 mins. waren om.

Ik denk zelf dat ik maandag iets te zwaar begonnen was..of het was gewoon overkill. Maar goed hebben we dit ook een keer geprobeerd..rechterbeen is wel cm dikker geworden, zal wel door inflammation zijn ofzo..

Er kwamen nog paar mensen vragen wat ik aan het doen was dus sommige rest periods zijn niet helemaal zuiver. Maar ze vonden het wel vet wat ik aan het doen was.

Zo, nu me wel verdiende rust..

Volgende week rest pause training, elke spiergroep 2x p/week.

En of ik er zin in heb :)

laters!

hahahah nice one:)

ik zit er zelf aan te denken om dit miss een keer toe te passen op me pecs of benen.

ziet er goed uit mang :D

hahahah nice one:)

ik zit er zelf aan te denken om dit miss een keer toe te passen op me pecs of benen.

ziet er goed uit mang :D

kan prima.

als je gwoon een quick boost wilt kan je het ook 1 dag doen en dan de spier gewoon paar dagen rust gunnen.

Met andere oefeningen dan squat/deadlift moet je wel 20 sec. rust nemen ipv 30 ;)

Ik zit zelf te denken dit een keer eenmalig toe te passen op me shoulder press, die vind ik zelf nogal zwak. Volgende cycle ga ik denk ik dips doen met belt.

Laatst bewerkt:
Of gedoseerd allemaal:):D

Terug
Naar boven