Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Hopen dat het niks ernstigs is, heb dit zelf ook maar alleen bij leg-presses, laatste tijd overigens niet meer gehad. Die druk is zo killing/misselijk makend!
Goeie training, kracht gaat goed voorruit.

aii man das k*t. Heb het ook wel eens gehad, duurde bij mij wel langer dan een week.. Ik kreeg het trouwens toen ik met benchen begon met met mijn max, en wilde afbouwen. *pats*

• Topic Starter Topic Starter
lijkt indd alsof er een adertje in je hoofd knapt

Kneitersterke bench!

Is je ademhaling wel goed? Heb zoiets al eerder gelezen, en toen bleek in- en uitademen (en druk opbouwen) de boosdoener te zijn...

Is je ademhaling wel goed? Heb zoiets al eerder gelezen, en toen bleek in- en uitademen (en druk opbouwen) de boosdoener te zijn...

Ik heb er nooit iets over opgezocht, maar dit klinkt inderdaad heel logisch. Zeker als je een flinke hap lucht neemt, dan vol gaat zitten persen en de lucht vast houdt

Verdomd van die klachten man!!! Kan idd een bloedvat zijn in je hoofd... be aware in elk geval!

Lekkere bench man, Congrats met je DIKKE PR!
Flies liegen er ook niet om met goede strech! Bij velen zijn flies meestal halve press movements hahah)

20sec. rust.... tussen sets?

Verdomd van die klachten man!!! Kan idd een bloedvat zijn in je hoofd... be aware in elk geval!

Lekkere bench man, Congrats met je DIKKE PR!
Flies liegen er ook niet om met goede strech! Bij velen zijn flies meestal halve press movements hahah

20sec. rust.... tussen sets?

Ja 20 sec rust tussen een setje bench press, flies en lockouts . Dan 90 sec rust en weer opnieuw. ;) ik denk dat t niet Zo heel ernstig is. Heb goed geslapen vannacht en kga denk gewoon ff volume draaien en weinig intensiteit

misschien ff bij de dokter langs gaan?

Dokter :roflol:

Was jij nou nog steeds bezig met 2 weken bulk - 1 week cutten?

Yowzz ijzergoden en lieve volgers

ff update-je

kheb gister fullbody gedaan 3 setjes van 10-12 niet tot falen, vanavond doe ik het weer.

Ik had daarbij nergens last van..dus ik kan denk volgende week weer vlammen mss donderdag al.

Ik zit weer in een cutweek dus die routine is voornamelijk voor vet te verbranden, ik doe ook intervals erna op de treadmill.

donderdag en vrijdag weer high rep partials en stretches voor de pezen en fascia..

Volgende week weer volle bak met 5day structural attack, dit keer neem ik dips.

Hoop dat me triceps er goed op reageren.

we shall see.

Beste Ezra,

Zeer goede kracht status en top progressie. Een voorbeeld voor velen.

groeten en succes met de verdere trainingen.

groet,

Go for it brother !
Veel aan je te danken , hiermee bedankt ;)

Sorry I came to fast. Re-try ? :$

on topic blijven u mad

Wat ben je tot nu toe aangekomen?..en die progressie die je boekt is dat bij jou constant, of went je lichaam ook daaraan?

Terug
Naar boven