Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben je tot nu toe aangekomen?..en die progressie die je boekt is dat bij jou constant, of went je lichaam ook daaraan?

Progressie wordt bij elke cycle minder, daarom blijf ik ook me schema's veranderen.

Me hoogste gewicht is nu 86,5 KG geweest, ik ben geloof ik op 83/84 in december begonnen.
Gewicht verschilt ook een hoop na de cut. Zondag is de laatste deplete dag dan ga ik maandag weer bulken.

Ik weeg nu 84 KG en dat is na 5 dagen lowcarb en low kcal, meestal woog ik 82 na zo'n tijd. We zullen zien wat ik weeg over 3 weken..

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

welcome bra

Leuke log om te lezen, ben zelf ook al aan begonnen, wel jammer dat je hieraan ook gewent raakt.

Zeuww

Het gaat weer helemaal goed met me :)
De cut is net afgelopen dus ik ben weer lekker aan het bulken.

Ik ben vandaag lichtjes begonnen met wat minder dan 200 gram havermout als ontbijt. Vanaf morgen ga ik 250 gram nemen bij het ontbijt.

Daarna 2 Protein/veggie/fat meals en daarna 2 carb/protein meals en voor t slapen carb/protein/fat meal.

De training vandaag was de eerste dag van de structural attack gericht op triceps.

20 minuten small weighted dips. 3 reps per setjes en 20 sec. rust tussen elk setje.

Day 1:

Small Dips:

BW+35 KG: 17 sets x 3 reps
BW+30 KG: 9 sets x 3 reps
BW + 25 KG: 13 sets x 3 reps -> 2 minuten rust -> 8 reps.

BW is nu 85 KG, rechterarm is 40 cm.

Ben vandaag begonnen met creatine en glutamine laden (ik gebruikte het niet tijdens de cut) dus het zal weer rap omhoog gaan.

Morgen 25 minuten. Ik ga morgen ook gelijk het startgewicht verhogen want ik was wel erg licht begonnen dit keer.

Focking badass:P

250gram havermout als ontbijt fieuww.

En gruwelijke dips zeg. en dat folume..

Heb je ervaring met glutamine?? En is dat speciaal vor een periode of is het ook voor bb-ers die gewoon trainen en veel eten. En flink willen aankomen. Zoals ik. (beetje beginners) doe het al paar maanden mja

Heb al wel dextrose in huis voor na de training. Ben langzamerhand verslaafd aan:P
Zou het goede combinatie wezen mits glutamine voor mij iets is??

Sterk! 39 sets dippen in totaal, unhuman!

Meneer, mag ik ook dippe?

Nee ik moet nog 38 setjes.:trollface:

:o:p lekker hoor damnn!!

haha aso volume op die dips, ga je deze week niks anders dan triceps doen?

Meneer, mag ik ook dippe?

Nee ik moet nog 38 setjes.:trollface:

:o:p lekker hoor damnn!!

lol u mad

t duurt bij elkaar 25 min inclusief warming up dus t valt nog mee ^^

zeg ik gwoon nog kwartiertje man dan ben ik klaar :trollface:

@Keun,

Alleen dips deze week ja... ik houd jullie op de hoogte.
Mentaal is het ieg stuk minder zwaar dan de squat versie van vorige maand :P

Focking badass:P

250gram havermout als ontbijt fieuww.

En gruwelijke dips zeg. en dat folume..

Heb je ervaring met glutamine?? En is dat speciaal vor een periode of is het ook voor bb-ers die gewoon trainen en veel eten. En flink willen aankomen. Zoals ik. (beetje beginners) doe het al paar maanden mja

Heb al wel dextrose in huis voor na de training. Ben langzamerhand verslaafd aan:P
Zou het goede combinatie wezen mits glutamine voor mij iets is??

glutamine kan je bij je whey shake donderen of dextrose shake na de training. Ik heb nu die bcaa elite daar zit ook glutamine bij.

Of het echt bijdraagt aan spiergroei weet ik niet, je spieren bestaan er grotendeels uit dus het heeft meer een vullend effect samen met creatine heb ik het idee..

Ik denk dat je wel zonder kunt tbh

dextrose is cker goed voor de kcals, pre during of postworkout maakt niet zoveel uit.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Sterk! 39 sets dippen in totaal, unhuman!

die quote in je sig is van Vince Delmonte toch ? :P

nice one

hoe the **** kan jij zoveel dippen man als ik hoog gewicht pak kan ik tot 3 sets

respect maar waarom zoveel?

hoe the **** kan jij zoveel dippen man als ik hoog gewicht pak kan ik tot 3 sets

respect maar waarom zoveel?

omdat 35 kg niet me 3RM is maar eerder 6-10 RM kan ik er hoog volume meedraaien en zo veel schade aanrichten.

lijkt op german volume maar dan op 1 spiergericht een hele week.

vorige x nam ik squats, me quads waren daar wel mooi van geworden dus ik hoop dat me triceps ook goed reageren hierop..

epic dips:)

glutamine kan je bij je whey shake donderen of dextrose shake na de training. Ik heb nu die bcaa elite daar zit ook glutamine bij.

Of het echt bijdraagt aan spiergroei weet ik niet, je spieren bestaan er grotendeels uit dus het heeft meer een vullend effect samen met creatine heb ik het idee..

Ik denk dat je wel zonder kunt tbh

dextrose is cker goed voor de kcals, pre during of postworkout maakt niet zoveel uit.

Bedankt voor de tip vriend^^
Toch een 25, euro die pot. Kan ik dan weer spenderen aan whey:)

zeauuww training zit er weer op

Ben express smiddags gaan trainen voor t avondeten zodat de dipstand vrij was :D en zodat ik een dikke postworkout meal heb natuurlijk (H)

25 mins. small dips 20 sec. rust tussen sets

Day 2 Structural Attack:

Weighted Small Dips:

BW+40 KG: 16 sets x 3 reps
BW+35 KG: 9 sets x 3 reps
BW+30 KG: 22 sets x 3 reps -> 2 mins rust -> 8 reps tot fail

heerlijk gevoel in me borst schouders en vooral triceps.
morgen beginnen met 45 KG en een duratie van 30 min.

Na de training kwam een soort maatje vragen of ik anabolen gebruikte en wat ik nog meer gebruikte als toevoeging...ik neem t maar aan als compliment..

Aan de andere kant wel klote aangezien je je ass bust in de gym en erbuiten, en dan krijg je dat te horen, soms denk ik dan wrom gebruik ik het eigenlijk ook niet...t is net zo makkelijk..

Gelukkig kan ik genoeg redenen bedenken om niet te gebruiken dus dat komt wel goed :)

Maar goed, weer genoeg van t verkapte "kijk mij, mensen denk dat ik anabolen gebruik-post"

natural for life :heart:

vandaag trouwens Whey en Ecogreen multi binnen van B&F, ik kreeg er gewoon een orbitape en een RPM sample bij omdat ik "lid van DBB" bij de opmerkingen had gezet :D supertof

peace

Laatst bewerkt:
Fuuuark check die dips brah !
Grote broer !
Kleine broer komt je na hahaha :D

Ziek:P Ga je nou elke dag dippen dan??
Is dat niet slecht en tegenstrijdig??
Ik vind wel knap xD

Is dat mentaal niet een beetje 'moeilijk' als je weet dat deze week maar 1/2 spiergroepen vooruit zullen gaan?

Terug
Naar boven