Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Is dat mentaal niet een beetje 'moeilijk' als je weet dat deze week maar 1/2 spiergroepen vooruit zullen gaan?

Daar denk ik momenteel ff niet aan, me triceps gaan voor de rest atm!
waar ik wel bang voor ben is dat borst en schouder oefeningen gaan lijden onder me triceps voglende week maar dit zal wel meevallen denk ik...

Ik heb vandaag spierpijn in heel me rug van t dippen gister trouwens..

Heb ooit eens gelezen dat "dips de squat is van de upper body".

Dat gevoel had ik vandaag ook wel. Ik voelde alles behalve biceps en benen en onderrug :)

Aan de andere kant kan deze week de rest van me lichaam ff uitrusten, want die gaat voglende week weer goed aangepakt worden :)

Haha serieus, kan het me niet voorstellen, spierpijn in rug van dippen.

jup elke dag tot vrijdag, je lichaam kan meer hebben dan je denkt..we zullen zien.

Over 2/3 weken post ik weer pics :)

Damn ben reuze benieuwd. Mijn triceps kunnen ook wel een flinke opdonder gebruiken:P Al pak ik ze nog laaaaaaaaaaaaang niet zo zoals jij ze traint. Dus maar gwn zo doorgaan denk ik dan maar

Mogguh

30 min. dips 3 reps 20 sec. rust tussen sets

Day 3:

Weighted Small Dips:

BW+45 KG: 12 sets x 3 reps
BW+40 KG: 11 sets x 3 reps
BW+35 KG: 20 sets x 3 reps
BW+30 KG: 7 sets x 3 reps -> 2 min. rust -> 9 reps

hmm tot nu toe goede ervaring met vitamine C.

Vorige cycle met squats weet k nog wel dat ik niet normaal spierpijn had en nu gaat t best opzich.

Morgen wordt bikkelen :D

xx

ziek gewoon 5 dagen dezelfde oefening, zitten er ook rustdagen tussen?

ziek gewoon 5 dagen dezelfde oefening, zitten er ook rustdagen tussen?

geen rustdagen, voor beginners kan je wel ma/wo/vrij doen,

maar I go all the way :)

moet ff kijken of ik morgen t zelfde gewicht hanteer en probeer meer setjes te gaan doen of dat ik nog een x verhoog, hmm 45 KG met nog een 2,5 KG gewicht eraan dipt k*t en 50 kg lijkt me zwaar. maja ik kan t proberen

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

my topic has reached 10.000+ views :)

loveeeeee<33333 :trollface:

hoe ziet een normale dip sessie eruit, als je gewoon split of iets dergelijks traint?
ik ben zowiezo 5.000 views van de 10.000, minimaal! ik stalk je namenlijk
:fa:

hoe ziet een normale dip sessie eruit, als je gewoon split of iets dergelijks traint?
ik ben zowiezo 5.000 views van de 10.000, minimaal! ik stalk je namenlijk
:fa:

gewoon 3/4 sets opbouwen tot all out set (pyramid) , of all out set als eerst en dan afbouwen 3 sets (Reverse pyramid)...ligt btj aan de routine.

Dit is dus wel ff andere koek :P maar ook leuk om eens gedaan te hebben.

fak heb egt zin om nieuwe pics te maken, maar ik wacht nog ff minimaal tot eind volgende week :) is de creatine weer goed ingewerkt etc.

en ik moet wat bekennen, ik ben de andere 5.000 views :fa:

hahaha ga je je hele fysiek af met dat schock programma? :)

ziet er goed uit hoor!

hahaha ga je je hele fysiek af met dat schock programma? :)

ziet er goed uit hoor!

nee dit is voorlopig laatste cycle gelukkig :)

Triceps en Quads waren ff belangrijk voordat ik wil gaan cutten.

kga zoiezo nog een week rust nemen of een maintenance weekje doen om bij te komen van deze 2 cycles.

daarna begin ik dan aan de cut voor de dbb contest.

good luck alvast :)

gewoon 3/4 sets opbouwen tot all out set (pyramid) , of all out set als eerst en dan afbouwen 3 sets (Reverse pyramid)...ligt btj aan de routine.

Dit is dus wel ff andere koek :P maar ook leuk om eens gedaan te hebben.

fak heb egt zin om nieuwe pics te maken, maar ik wacht nog ff minimaal tot eind volgende week :) is de creatine weer goed ingewerkt etc.

en ik moet wat bekennen, ik ben de andere 5.000 views :fa:
En wat voor gewichten, zwaarste werkset zo'n 8x50kg bijv. ben benieuwd naar je theoritische 1rm, gezien ik vrijwel nog niemand heb gezien die een 1rm probeerde op dips, lijkt me wel geinig opzich.

Maak pics en stuur ze prive:$
Welke poses worden het, ik verwacht een side-tricep gezien dit dip week is.

Vrijwel iedereen die hier post ben ik, heb jij ook een aantal accountjes aangemaakt voor in je log te spammen?:D

sick bro. boxt het weer voormekaar.
geen last van gister dan ofzo??

sick bro. boxt het weer voormekaar.
geen last van gister dan ofzo??

btj stijf gevoel in me pecs maar viel mee. morgen wordt het wel zuur denk ik

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

En wat voor gewichten, zwaarste werkset zo'n 8x50kg bijv. ben benieuwd naar je theoritische 1rm, gezien ik vrijwel nog niemand heb gezien die een 1rm probeerde op dips, lijkt me wel geinig opzich.

Maak pics en stuur ze prive:$
Welke poses worden het, ik verwacht een side-tricep gezien dit dip week is.

Vrijwel iedereen die hier post ben ik, heb jij ook een aantal accountjes aangemaakt voor in je log te spammen?:D

uhm 45x8 mss 50, 50 nooit geprobeerd eigenlijk.

poses worden most musc, side tri, back bi, speciaal voor jou wil ik er ook wel een rear c**k en ball spread bij gooien :trollface:

Ik ben ook wel benieuwd naar de pics:) go on..

Dips...heerlijke oefening doe hem zelf 2x in de week weighted:)

Jij met je eigen manieren, respect!!:D
Ben benieuwd naar de resultaten!:) het moet wel werken, kan ook niet anders met zon fysiek

weet zeker dat jij het heeel ver gaat schoppen

Laatst bewerkt:
aparte aanpak maar wel heel intressant!

Zou je dat willen doen, ik ben benieuwd hoe jij die poses uitvoert, bij mij steekt altijd me kop uit bij rear-c**k:(

Terug
Naar boven