AndroidHealthClinic

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

...en ik was al blij dat ik met m'n BW kon dippen.. :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Progressive Overload kudt!

Weighted Small Dips:

BW+50 KG: 12 sets x 3 reps
BW+45 KG: 5 sets x 3 reps
BW+40 KG: 6 sets x 3 reps
BW+35 KG: 10 sets x 3 reps
BW+30 KG: 14 sets x 3 reps
BW+25 KG: 13 sets x 3 reps -> 2 min. rust -> 6 reps

een plas zweet en 35 mins verder, voel ik me triceps wel zwaar :D had vitamine C ook iets te laat ingenomen. :trollface:Placebo?:exactly:

Ik merk wel dat als ik meer dan 1 scoop noxipro neem, me best gaar voel na t trainen xD damn..

Morgen is het goede vrijdag, ik heb gezien dat onze sportschool dan gewoon open is..dat betekent dat ik morgen 40 minuten moet gaan dippen :fuu:

wel met het gewicht van maandag..35 KG. Dus dat komt wel goed denk :)

Gaan er btw nog mensen naar subway in of chorso as zaterdag?
emalkay cookie monsta en bare noize komen.. :orly::yarly:
ik ga morgen ff langs bij primera om te kijken of ze nog kaarten hebben :)

peace

Netjes brah, wat doet die vit.c met je herstel btw? heb hier nog wel een potje staan dus.

Netjes brah, wat doet die vit.c met je herstel btw? heb hier nog wel een potje staan dus.

als je 1 gram inneemt 3 kwartier voor t trainen schijnt het spierpijn tegen te gaan.

ik heb geen zin om weer een cycle te doen zonder vit c met dips om t verschil te checken :P maaaarrr

vergeleken met squats vorige x is de spierpijn cker minder. en toen gebruikte ik geen vitamine c ;) duss..wie weet.

Jezus gast, wat een ****ing bruut fysiek heb je voor iemand van 19. Zie nu voor het eerst je gallerij.

Ik zal het eens uitproberen, ik laat het je weten. Morgen waarschijnlijk al, heb nog een verzuurde onderrug en morgenvroeg staan er squats op 't menu!

Ik zal het eens uitproberen, ik laat het je weten. Morgen waarschijnlijk al, heb nog een verzuurde onderrug en morgenvroeg staan er squats op 't menu!

Ok, ik weet niet of het werkt bij spierpijn dat je al hebt. Maar mss dat het wel helpt de spierpijn te beperken de dag na squaten :)

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Jezus gast, wat een ****ing bruut fysiek heb je voor iemand van 19. Zie nu voor het eerst je gallerij.

yo appreciateddd

Wacht maar tot ik groot en sterk ben!

*checkt pics weer eens*
:yes:
:D

^^

ik wou net zeggen dat ik motivatie moest vinden om te gaan trainen met dit weer..maar daar hebben jullie nu wel voor gezorgd :D

of to the gym

Je bent iemand waar veel naar op kunnen kijken , veel heb ik uiteraard ook van je geleerd.. Laat DBB contest 2011 maar komen , we gonna burn them away brah !

Trainséé

Done met die shit.

Dag 5 Structural Attack:

Small Weighted Dips:

BW+35 KG: 32 sets x 3 reps (maandag lukte maar 17 sets!!! :eek: )
BW+30 KG: 13 sets x 3 reps
BW+25 KG: 24 sets x 3 reps -> 2 min. rust -> 11 reps..

40 minuten waren minder een hel dan 35 min gister, maar de hitte maakte het toch 40 lange moeizame minuten.

Achteraf goed gestretched, me zweet afgeveegd van de vloer, shoulder rotations en nog wat rear delt shit gedaan.
Om het toch nog een btj in evenwicht te houden xd

Nu is het tijd voor supercompensatie :D
Heb morgen vrij dus hoef niet om 6 uur me nest uit :) big time growing :trollface:

Ik ga wel survivalen om 12 uur dus sochtends ff bunkeren en dan paar shakes meenemen ofzeuw..

Zaterdag opzondag wordt wel catabool want heb kaarten gefixt voor subway :D
Maar komt wel goed...gwoon shake meenemen voor in de auto snachts en savonds kwark voor ik weg ga en als ik daar ben chocomel/bieries. Zodra ik zondag wakker wordt zsm ontbijten.

fijn weekend dames

Ik zou maar alvast een wijder t-shirt aandoen voordat je gaat slapen, morgen vroeg zit die super tight brah! Eigenlijk jammer dat je geen video's hebt opgenomen tijdens deze shizzle.
Groei ze vannacht & have fun

Ik zou maar alvast een wijder t-shirt aandoen voordat je gaat slapen, morgen vroeg zit die super tight brah! Eigenlijk jammer dat je geen video's hebt opgenomen tijdens deze shizzle.
Groei ze vannacht & have fun

leuk idee, maar ik slaap toch liever in me boxer met dit weer, no offense :cool:

video's was btj veel hassle geweest aangezien me maatje een trip naar hamburg had, en dus veel in me eentje heb getraind
Ik moest al veel dingen in de gaten houden tijdens de 20 sec. rust xD

(pen en papier lagen op smal stuk metaal en wilde weleens eraf geblazen worden als ik niet uitkeek)

etenstijd, xxxx

smakelijk ;) ziet er goed uit!

toch wel interessant dit. misschien dat ik het ook eens probeer zodra ik weer normaal kan lopen.

Voor biceps lijkt het me wel eens leuk om te doen.

Terug
Naar boven