Fitness Seller

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Inderdaad mp naar omhoog man! :p

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 28 Januari --- Dag 5 Bulk ---

Mood: Hard gecheat (cut strict gehouden) geen zin in benen etc.

Training: Legs

Squat:

135 KG: 5 reps
135 KG: 4 reps daarna te diep gegaanen failde, last van me onderrug. fuu

Leg Extentions:

95 KG: 15 reps
105 KG: 15 reps
115 KG: 11 reps
125 KG: 10 reps plus 4 halve.

Verbetering tov vorige keer.

Leg Curls:

75 KG: 12 reps
85 KG: 10 reps
95 KG: 8 reps en paar halve :)

*Seated Calve Raises:

50 KG: 12 reps
50 KG: 12 reps

* Calve Raises:

50 KG: 6 reps
50 KG: 6 reps
plus partials.

Cable Leg Raises: (voor druppel)

2,5 KG: 3x20 reps

Ab Crunches:

28 KG: 20 reps
33 KG: 12 reps
38 KG: 12 reps
41 KG: 10 reps

After:

Noxipro in de aanbieding besteld voor volgende week :)

Ik ga het wel iets anders aanpakken aangezien me onderrug veel zeurt bij DL en Squat. DL ga ik volgende week skippen en doe er shrugs voor in de plek, of ieg heel licht op herhalingen. Ik ben bang dat het namelijk niet de spier is die ik voel :P

maandag beurste, we gaan voor de volle cup d

lataaa

zuur van je onderrug :( wou dat ik alsnog zulke squats had :D dat noxipro lijkt helemaal de shit te zijn.. hou me op de hoogte van je bevindingen :)

Nette squats?

Doe je alles RAW, of vanaf welk setje pak je belt?

Oppassen met die onderrug idd, sukkel al sinds juni met de mijne :(

Raw... Nooit belt gebruikt. Komt denk door deadliften...houd jullie zeker op de hoogte !

Komt door DL'en, ik kan het weten heb het zelfde probleem als ik DL heb ik bijna de heleweek spierpijn, ik hoop ook dat ik zondag kan squatten - echt zuur die onderrug!

Hoe ziet je voeding eruit met bulken?

Onderrug voelt nu al beter,was denk ik toch spierpijn..maar voelde egt niet goed die dag. Ik kijk dus toch wel even uit met Deadliften volgende week.
Jullie zullen wel zien wat ik ga doen :)

Hier een sample van me dieet die ik gemaakt heb 2 weken terug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier houd ik me aan doordeweeks. Maar aangezien ik 4x train, klopt hij niet helemaal.

Post workout neem ik namelijk:
1 banaan
Chocomelk 500 ml
40-50 gram eiwit
bcaa tijdens workout

ipv 1 maaltijd ongeveer. Ik probeer het wel bovenop het schema te nemen. Eerste dag was ff wennen dus toen miste ik geloof ik ook 1 maaltijd.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Vanwaar nog eens 50gr havermout voor het slapen gaan?

Extra = voor het slapen gaan. Is een standaard templet. Heb het veranderd.

@KEUN, complex carbs voor het slapen gaan heeft in mijn ervaring niet geleid tot fat gain, en het helpt me doel voor de dag te behalen. Zeker na het trainen.

Nogmaals, dit is mijn richtlijn.

Soms eet ik andere dingen maar ik probeer wel te voldoen aan die macro's. En het gros van de KH's rond de training en 's ochtends.

Ik doe trouwens nog steeds 45 min. cardio op de fiets per dag naar school.

Laatst bewerkt:
Ik zelf eet ook nogal wat voor het slapen gaan, maar had nogal mijn twijfels om havermout erbij te zetten, zou wel voor mij persoonlijk een mooie richtlijn zijn om in totaliteit 200 a 250gr havermout p.dag binnen te krijgen.
Hoe eet jij je havermout - ben benieuwd hoe anderen het eten zodat ik wat kan varieëren.

Ik zelf eet ook nogal wat voor het slapen gaan, maar had nogal mijn twijfels om havermout erbij te zetten, zou wel voor mij persoonlijk een mooie richtlijn zijn om in totaliteit 200 a 250gr havermout p.dag binnen te krijgen.
Hoe eet jij je havermout - ben benieuwd hoe anderen het eten zodat ik wat kan varieëren.

Persoonlijk vind ik het met whey(aardbeien smaak xxl)+ halfvolle melk echt super lekker.:p

Gekookt en met melk, in de cut met water.
Soms met rozijnen, lijnzaad.

Whey nog nooit geprobeerd volgens mij.. :)

Goeie shit.

Btw, vanochtend laat wakker, gister feestje en wat bier op. Wel veel gegeten daarvoor.
Nu ff proberen wat in te halen qua eten.

Wilde eerst pics maken en posten vanavond, maar die bewaar ik maar voor volgende week :P

Terug
Naar boven