AndroidHealthClinic

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

jammer :(

Mooie squats! Ben benieuw naar pics:)

• Topic Starter Topic Starter
Ok, vooruit, omdat jullie zo aandringen :P Hoop dat we al verschil zien. Ik zelf voel het wel. Of we dat op de foto's gaan zien is maar de vraag natuurlijk.

Vanavond komen ze. Ga zo naar een verjaardag van me oom.
Even een MRP shake maken voor in de auto terug :)

Laatst bewerkt:
Volg je ook weer kerel! Heb ook net gedaan met de examens dus ga mijn log ook weer oppakken :).

Kan me iig goed vinden in je bouw. Je rug is wel nog een stuk bruter dan de mijne damn. Maar je hebt ook duidelijk aanleg voor onderkant borst en wat minder voor schouder/bovenkant borst.

Bij mij helpt het iig goed om schouders 2x pw te pakken en de rest 1x ( benen pak ik soms ook 2x).

Volg je ook weer kerel! Heb ook net gedaan met de examens dus ga mijn log ook weer oppakken :).

Kan me iig goed vinden in je bouw. Je rug is wel nog een stuk bruter dan de mijne damn. Maar je hebt ook duidelijk aanleg voor onderkant borst en wat minder voor schouder/bovenkant borst.

Bij mij helpt het iig goed om schouders 2x pw te pakken en de rest 1x ( benen pak ik soms ook 2x).

Kicke! :D

Ja, ik vind indd ook dat we van de achterkant erg op mekaar lijken :)

Ik heb indd geen reuzenborstkas. Maar bij een side chest zie je me upperpecs wel hoor :) maar dat zullen jullie wel zien.

kga dr uit. peace

Ik lees ook al een tijdje mee. Leuke andere mannier weer van gainen.

Ik zelf eet ook nogal wat voor het slapen gaan, maar had nogal mijn twijfels om havermout erbij te zetten, zou wel voor mij persoonlijk een mooie richtlijn zijn om in totaliteit 200 a 250gr havermout p.dag binnen te krijgen.
Hoe eet jij je havermout - ben benieuwd hoe anderen het eten zodat ik wat kan varieëren.

Ik zit makkelijk aan 300/350gr havermout op trainingsdagen.
Ik eet het gewoon zo, giet er enkel klein beetje water bij dat hij wat kleeft en niet meer droog is.
In het ontbijt eet ik het met magere melk, rozijnen en whey (koud).

Ik zit makkelijk aan 300/350gr havermout op trainingsdagen.
Ik eet het gewoon zo, giet er enkel klein beetje water bij dat hij wat kleeft en niet meer droog is.
In het ontbijt eet ik het met magere melk, rozijnen en whey (koud).
klinkt als een soort van cornflakes zoals je het klaarmaakt.
ik zelf krijg het niet weg als ik het doe koken, vandaar dat ik er "altijd" pannekoeken van maak. (80 a 160gr havermout/2-3 eieren/150ml melk/1 banaan voor wat extra smaak soms neem ik stroop erbij) moet wat havermout betreft altijd wat smaak eraan hebben, anders krijg ik het niet weg.
en brinta - dat vind ik alleen nog prima te doen in combi met melk/whey -koud

wat voor verhoudingen neem je bij je ontbijt dan (hoeveel van wat)

125gr havermout
10gr rozijnen
2scoops whey
350ml magere melk

Ervoor eet ik gewoonlijk nog 2 stukken fruit.
Vrij ruim ontbijt, maar het is dan ook 1 van mijne grotere meals, na x aantal uur zonder voeding is dat wel verantwoord vind ik zelf.

• Like
Waarderingen: KEUN
Keun, als je een beetje lekkere whey hebt van body en fit shop of die delicious van xxl probeer dan dit:

100 á 150 gram havermout
40 gram whey
1 of 2 stukken fruit

en dan blenderen, is lekker en makkelijk..

Kijk wel uit welke smaak whey je neemt, met fruit en chocoladewhey kan je bittere substanties krijgen :P

pics komen er zo aan. relax poses neem ik koud.

125gr havermout
10gr rozijnen
2scoops whey
350ml magere melk

Ervoor eet ik gewoonlijk nog 2 stukken fruit.
Vrij ruim ontbijt, maar het is dan ook 1 van mijne grotere meals, na x aantal uur zonder voeding is dat wel verantwoord vind ik zelf.

geen eieren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

must_not_fap_RE_Gamers-s400x300-33304.jpg

j/k bro

Ziet er goed uit kerel, lekker zo door blijven knallen:D

haha kan er wel om lachen :P

Ben benieuwd hoe ik reageer op de Noxipro..Crack werkte bij mij wel lekker in de cut, die 2 proefzakjes. Dit zal wel soortgelijk zijn.

Eieren eet ik later op de dag ;)
Lekkere lats heb je toch kerel :cool:

Goede rug, inderdaad.

Gvd man , ben echt jaloers op die rug! Niet normaal. Maar ik zou toch wat extra werk in je schouders steken.

Haha epic die 2de foto, sta je daar te posen en zit die kerel rustig voor zijn pc of weet ik veel wat te doen :D.

Damn wat een rug idd! Had je er geen BDB bij kunnen zetten?

Terug
Naar boven