- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Hoop dat we al verschil zien. Ik zelf voel het wel. Of we dat op de foto's gaan zien is maar de vraag natuurlijk.
.Volg je ook weer kerel! Heb ook net gedaan met de examens dus ga mijn log ook weer oppakken.
Kan me iig goed vinden in je bouw. Je rug is wel nog een stuk bruter dan de mijne damn. Maar je hebt ook duidelijk aanleg voor onderkant borst en wat minder voor schouder/bovenkant borst.
Bij mij helpt het iig goed om schouders 2x pw te pakken en de rest 1x ( benen pak ik soms ook 2x).

maar dat zullen jullie wel zien.Ik zelf eet ook nogal wat voor het slapen gaan, maar had nogal mijn twijfels om havermout erbij te zetten, zou wel voor mij persoonlijk een mooie richtlijn zijn om in totaliteit 200 a 250gr havermout p.dag binnen te krijgen.
Hoe eet jij je havermout - ben benieuwd hoe anderen het eten zodat ik wat kan varieëren.
klinkt als een soort van cornflakes zoals je het klaarmaakt.Ik zit makkelijk aan 300/350gr havermout op trainingsdagen.
Ik eet het gewoon zo, giet er enkel klein beetje water bij dat hij wat kleeft en niet meer droog is.
In het ontbijt eet ik het met magere melk, rozijnen en whey (koud).
125gr havermout
10gr rozijnen
2scoops whey
350ml magere melk
Ervoor eet ik gewoonlijk nog 2 stukken fruit.
Vrij ruim ontbijt, maar het is dan ook 1 van mijne grotere meals, na x aantal uur zonder voeding is dat wel verantwoord vind ik zelf.