MuscleMeat

Cutting Bulking Cycling, the way to 90 KG ripped!

Betekent in ieder geval dat je goed getraind hebt:)

Mooie training;)

Die leg-raises, heb je ook zo'n band beschikbaar voor om je been? of doe je het gewoon aan de cable handvat. Ziet er intressant uit als extra iso oefening

• Topic Starter Topic Starter
Die leg-raises, heb je ook zo'n band beschikbaar voor om je been? of doe je het gewoon aan de cable handvat. Ziet er intressant uit als extra iso oefening

Ligt bij ons in een bak, allemaal stoffen hendels en shit. Heb er gewoon 1 gepakt die volgens mij voor je voet geschikt is.

Gewoon een enkele handvat voor extentions moet ook kunnen denk ik, zolang je geen hele lompe schoenen aanhebt past je voet er wel in.

Btw, de training ziet er mss niet heel spectaculair uit in gewichten op papier, maar geloof mij alles bij mekaar waren we in 1 uur klaar met warming up. Dus zeer weinig rust genomen tussen sets :) feels good

lekker volume op die training hoor :) ben benieuwd naar de pics

Lekkere volume op die squats!

uhuh ^^ dat ga ik voelen morgen

Hoe ervaar je je cut-bulk cycles tot nu toe? Is het niet lastig om na 2 weken bulken weer in je cut-patroon terecht te komen? neem aan dat je de eerste 3 dagen van een cut week nog best bloated staat? Last van dipjes?

o7w0es.jpg

van 82 naar 84 KG..benen komen nog. Aders zijn beter zichtbaar op de armen. Abs zijn niet heel duidelijk omdat ik ze niet aanspan.

Tot nu toe me ervaring:

Cut

Voordelen:
-Betere vertering, minder opgeblazen.
-Goed voor conditie
-Definitie

Nadelen:
-Minder keuze uit eten.
-Honger valt mee, maar af en toe wel even doorzetten.

Bulk

Voordelen:
-Veel eten
-Ruime keuze uit voedingssoorten.
-Uithouding tijdens trainen.

Nadelen:
-Maagzuur
-Opgeblazen

Ik vind het allebei wel fijn, daarom ga ik binnenkort weer een cycle doen.
Ik ga ook 24 uur vasten 1 dag proberen, Zondag 5 uur tot Maandag 5 uur 's middags bijvoorbeeld.

Eerst ga ik een weekje deload doen om te rusten.(aankomende)
In me album zal ik BDB en MM posten. Side Chest komt later.

peace

dat is echt ziek man.
cutten is toch afvallen en je spieren behouden??
jij gaat van 82 naar 84? EN in 1 maand?????
en je zit er van voren nog breder uit nu en hoger.
focking veel respect:D
kan alleen mar van dromen

Heel erg mooi fysiek man! Ben jaloers :D

Dus in 1 cycle (1 week cut, 2 weken bulk) ben je 2 kg aangekomen?

Super goed gast!

Cheat je eigenlijk ook wel eens of houd je je altijd aan je voeding?

In de 1 week cut heb ik 1 x gecheat op zaterdagavond. Maar 1 week is zo kort dat ik er niet heel veel aan gedacht heb. Teveel cheaten zorgt ook ervoor dat je totaal geen rebound krijgt dus.. Verloop van me gewicht was:
82 kg-79 kg-84 kg.

En met bulken helemaal niet?

Zeker wel ^^ maar niet heel vaak . Maar als ik het deed, deed ik het wel goed ^^ k doe zo: elke dag strict is 1 cheatmaaltijd. Dus toen had ik er 5 ofzo..

ik zeg..goed bezig:):)

donders mooi fysiek:D lopen je schouders klein beetje achter?

Bruut resultaat!:D:D

dat is echt ziek man.
cutten is toch afvallen en je spieren behouden??
jij gaat van 82 naar 84? EN in 1 maand?????
en je zit er van voren nog breder uit nu en hoger.
focking veel respect:D
kan alleen mar van dromen

Ik heb maar 1 week gecut, daarna 2 weken gebulkt..vandaar de gewichtstoename! :)

Check ook de BDB en MM in me galerij..daar kunnen jullie beter zien of me schouders wel of neit achterlopen.

Ik zelf vind me armen meer achterlopen, daar ga ik dus vanaf volgende week ook meer op richten.

Super resultaat man!

Ik probeer het cutten en bulken binnen dezelfde week te doen maar denk dat dit van jou wat meer structuur biedt. Ik ga het even serieus overwegen :)

Terug
Naar boven