- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie fietsNet een voor mij nieuw (straf) cardio toestel gehaald, heel bij mee. Paar spatborden en lampjes erop gezet. Dik slot erbij gekocht ook. Vanaf nu ook fietstrainingen dus 😁
![]()
DAW
Thanx!, De superfly7 is het, heerlijke MTB. Net even langs de winkel geweest voor een bidon en een fietscomputer. Nu kan het echte fiets werk beginnen.

. In ieder geval succes!! Wel jaloers op jouw cardio, zou er bij mij ooit ook nog wel is in mogen. Ook zo een grote jongen als mezelf haha. In ieder geval succes!! Wel jaloers op jouw cardio, zou er bij mij ooit ook nog wel is in mogen.
Net gelezen over die grip. Dat betert automatisch wel, maar gripoefeningen zijn ook wel leuk als variatie en met de corona zijn we sowieso al beperkt zonder de gym.
train ze!
Bedankt voor de complimenten. Cardio is wel een uitdaging zo merk ik. Griptraining ligt ook deze week stil ivm opspelende tenniselleboog. Ik doe wel tussen de werk sets door 20-30 sec deadhangs. Volgende week weer verder met de griptraining en idd ik doe het voor de variatie en de hulp bij mijn deadlift grip.
over trek gesproken vanmiddag weer een bescheiden cheat bbq. Ook zal ik vandaag nieuwe foto's maken. Gewicht schommelt rond de 60 kg schat ik. wordt wel droger zie ik in de spiegel dus dik tevreden. Zou eigenlijk vanaf vandaag weer op onderhoud gaan eten maar ik plak er nog 
Mooi lean hoor, netjes!Zit weer bijna aan het max gewicht wat ik kan maken met de squat, wat adviseren jullie? pause squats gaan doen om het weer zwaarder te maken?