- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb verder geen ervaring met dmaa of ephedrine dus kan geen vergelijking maken. Merk wel dat het lang door werkt, de halfwaardetijd is 11 uur... Vandaar dat ik moeilijk in slaap kom als ik het te laat inneem. Er zit wel een randje aan, kan het nog niet helemaal plaatsen. Teveel over de dag innemen (200mg+) is ook niet oke, hartkloppingen, rusteloos, niet in slaap komen en ineens veel piekeren. Laat het voorlopig ook uit mijn pwo. Een grote bak koffie voor de workout + pwo doet net zoveel voor me.
De beloofde filmpjes van de squat, breder kan ik de stang niet vasthouden.
De beloofde filmpjes van de squat, breder kan ik de stang niet vasthouden.

Voel me als een kind zo blij. Morgen dus voorlopig de laatste thuistraining. Hoorde gisteren toen ik in de tuin zat de buren praten, zoon is 13 jaar oud en veel te dik, moeders 45 en zelfde verhaal. vader 46 en mager als een lat ondanks de vele halve liters avonds. Zoon is jaloers op mijn transformatie van het afgelopen jaar, hoor de ruzie's tussen vader/moeder en zoon daarover wel eens als ik achter aan het trainen ben en hun achterdeur staat nog los. Zoon gaat nu dus ook fitnessen, vader gisteren tegen hem je mag niet zonder begeleiding sporten dus ga ik wel met je mee, als ik 2 maanden train heb ik al dikke armen. Ik wordt snel breed... Ik dacht dit is dus wel het beeld wat veel mensen hebben en dan komen ze erachter dat het langdurig hard werken is en je goed op je voeding moet letten. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het bijltje erbij neergooien... Verder deze week mijn drift-bmw verkocht en een motor gehaald. Een Kawa zx7r uit '99 is het geworden, wat een raket! Wel wat val schade links en rechts dus ik heb de kappen er al af, geplamuurd, geschuurd en gespoten. Morgenavond laatste laag 2K verf erop en dan kan het poetsen beginnen.