Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe mijn uiterste best om voor jou uit te blijven :)
Je komt nu tenminste aan gewichten waarbij je ook het gevoel hebt dat je wat hebt gedaan.

Aan jou de uitdaging om me in te halen :D Maar dat lukt je vast wel.
Ligt eraan met hoeveel jij verhoogt elke keer. Anders blijf ik er braaf achteraan hollen. Wordt een gevalletje wie knal t eerste tegen een deload aan denk ik!

Vandaag lekker rustig dankzij oranje dus heerlijk getraind.

Sq 42,5 5x5
Ohp 30 5x5
Dl 60 1x5

Ging weer lekker allemaal, donderdag de volgende ronde!

lekkere ohp al hoor...
fijn dat het zo rustig was

Zo weegschaal zegt 2 kilo's kwijt en ben nu 4cm (113cm->109cm) kwijt rond mijn middel, speknekje is ook nog een cm kwijt!(nu 43cm) En dit na ongeveer een maand aan de gang zijn! Dit is wel retegoed voor mijn motivatie.

Ander pluspunt, ik heb een bak meer energie tegenwoordig! Vinden de kids en het huishouden ook een stuk fijner!

Goed zo die gaat! Mooi werk, ga door!

Nice, ik ben blijkbaar al iets langer dan jou bezig.

Blijven volhouden is de boodschap ;-)

Gaat goed! Ikzelf ben ook sinds begin maart aan Stronglifts begonnen. Door werk, geboorte van dochter en wat al niet meer is de 3x in de week steeds lastig, maar tot nu toe alleen hoeven deloaden op bench en overhead press. Stats op dit moment zijn:

Sq: 112.5
bench: 62.5
Row: 72.5
OH Press: 47.5
Deadlift: 120

Ik zeg: zet hem op, blijven proberen en als je in de gelegenheid bent om hulp te vragen tijdens het benchen (zodat die stang niet op je borst dondert), doe het, want dan pers je er net even meer uit!

Succes ermee.

Hoppa weer een lekkere training achter de rug!
Sq 42,5 5x5
Bp 42,5 5x5
Bor 42,5 5x5

Ging weer relatief makkelijk! Op naar de volgende

grinnik, staat mooi zo drie keer hetzelfde gewicht..

grinnik, staat mooi zo drie keer hetzelfde gewicht..
Ja he hopen dat dat snel weer uit elkaar gaat lopen!

Trouwens bij mijn Bor weer even mijn form laten checken. Die was goed, werd leuk omschreven!
Jonge nog een paar ballen en keus erbij en we kunnen biljarten op jouw rug zo mooi strak recht is die.

zo nu even genieten van mijn nachtdienstje!

Vanavond weer eens lekker aan het trainen geweest. sq 47,5 begint nu lekker zwaar aan te voelen maar nog geen vuiltje aan de lucht. OHP 32,5 hier moet ik toch langzamerhand moeite voor gaan doen... zit nog niet tegen falen aan maar dit zal toch mijn eerste oefening gaan worden waar ik op moet deloaden denk ik. Deadlift 65kg, dat begint langzaamaan ergens op te lijken. Hoef er nog niet veel moeite voor te doen.

Terwijl ik dit typ hoor ik een bleude reclame van xls medical poedersticks om af te vallen... wat ben ik blij dat ik de weg van het nette eten en trainen ingeslagen heb in plaats van die onzin. De kerel wat ik vaker in de spiegel zie lijkt stiekem al een beetje beter uit te gaan zien! Motivatie is dus nog steeds genoeg hier!

volgens mij zijn de overheads altijd wel de lifts waar je het eerst tegen plateaus aan loopt, toch?
fijn dat je een biljartachtruggetje hebt ;) en progressie ziet in gewichten en je lijf.

Ziet dr goed uit man. Keep it on, heb je veel onregelmatige diensten of niet? Komje daar niet mee in de knoop met herstel soms

Ziet dr goed uit man. Keep it on, heb je veel onregelmatige diensten of niet? Komje daar niet mee in de knoop met herstel soms
Alleen maar onregelmatige diensten. Doordat ik ingehuurd ben heb ik ook geen vast rooster. Dus ja het is af en toe flink puzzelen. Maar een wil is, is een weg. Meestal krijg ik het wel rond om netjes te trainen, merk alleen wel dat met die nachtdiensten er gewoon minder kracht in zit. Kan dan vaak genoeg maar 5 uurtjes slapen en dat is wel wat weinig om goed te sporten.

leuk logje. Ik heb ook in het begin stronglifts gedaan. Ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Het begin is in ieder geval goed! Ook goed dat je ego niet in de weg staat, dat was bij mij in het begin op bankdrukken wel zo :o

ik ga het volgen.

Alleen maar onregelmatige diensten. Doordat ik ingehuurd ben heb ik ook geen vast rooster. Dus ja het is af en toe flink puzzelen. Maar een wil is, is een weg. Meestal krijg ik het wel rond om netjes te trainen, merk alleen wel dat met die nachtdiensten er gewoon minder kracht in zit. Kan dan vaak genoeg maar 5 uurtjes slapen en dat is wel wat weinig om goed te sporten.

Ik werk ook in ploegendiensten, vanaf augustus ook weer nachtdienst.
Ben ook zeer benieuwd wat dat voor invloed gaat hebben op mijn trainingen, slapen is meestal geen probleem bij mij met nachtdienst, maar meer een probleem met ochtenddienst.

Je gaat nog lekker vooruit.

ik zit zojuist je log te lezen, allemaal heel herkenbaar.
ikzelf ben eind april begonnen, ook met een lege bar en squad nu (morgen) 97,5kg
BP met lege bar begonnen en nu 77,5kg
BOR met lege bar begonnen en nu 65 kg
DL met lege bar begonnen en 92,5kg
OP is mn zwakke schakel in het geheel ivm schouderblessure die nu gelukkig hersteld is
Ik doe eerst de "bezemoefening" en ook 2 rocator oefeningen als opwarming en flexibiliteit
Deze bouw ik heeeeel rustig op bv 25kg 5x5, 25kg 5x6, 25kg 5x7, 25kg 5x8, 27,5kg 5x5 enz
In het begin deed ik ook pullups erbij maar bleef toen hangen op BP, doordat ik niet voldoende hersteld was.
Ik merk nou doordat ik hoger squad, mn BP ook mee omhoog gaat, dus das mooi
Op advies van Niels ben ik gestopt met pull ups en houd me alleen nog maar aan het programma.
Respecteer het programma, het geeft mij goede resultaten.

Veel succes maatje

Welkom ponki en meaantje
Respecteer het programma, het geeft mij goede resultaten.

Veel succes maatje
Dank je en ja ik respecteer t programma zeker. Extra oefeningen heb ik gedropped! Gewoon lekker knallen op de compounds en als ik nog wat puf en tijd over heb nog wat cardio!

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ps weer een cm'tje van mijn taille af whoop whoop!

straks als je tegen je max zit ben je blij dat je geen cardio meer hoeft (let op je voeding)
Gaat wel ten koste van je herstel (cns)

Terug
Naar boven