Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
straks als je tegen je max zit ben je blij dat je geen cardio meer hoeft (let op je voeding)
Gaat wel ten koste van je herstel (cns)
ja niks moet he. Voeding is nu nr1 ijzer slepen nr 2 en cardio nr3! Zag laatst een tshirt met de tekst: 'f**k cardio!' Eigenlijk had ik die gwoon moeten halen!

+1 die wil ik ook wel 1 :D

Ha ouwe! Zal je ook eens volgen, kijken hoe 't voor jou inpakt.

Zo training zit er weer op! Squat 50 kg 5x5 ging lekker! Bp aangezien er nog 27 wachtenden voor me waren op de gewone de incline maar gedaan 5x5 45kg. 3de setje damn wat zwaar... Ff op ademen en techniek letten en ik duwde de 2 andere setjes er zo uit! Bor 5x5 45kg. Heerlijke oefening! Nu weer 2 nachtjes slapen voor ik weer mag!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Ha ouwe! Zal je ook eens volgen, kijken hoe 't voor jou inpakt.

En welkom broekie :D

haha en dan doe je gewoon de incline. Incline is over het algemeen zwaarder dan gewoon en toch je werk set gehaald, lekker bezig!

Zo training zit er weer op! Squat 50 kg 5x5 ging lekker! Bp aangezien er nog 27 wachtenden voor me waren op de gewone de incline maar gedaan 5x5 45kg. 3de setje damn wat zwaar... Ff op ademen en techniek letten en ik duwde de 2 andere setjes er zo uit! Bor 5x5 45kg. Heerlijke oefening! Nu weer 2 nachtjes slapen voor ik weer mag!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Je had ook dumbell Press kunnen doen ;)

Je had ook dumbell Press kunnen doen ;)

Zou alleen niet weten welke ik dan moet pakken 2 x 22 of zo?

wat je kan, gewoon uitproberen, misschien 2x20
Met dumbells heb je wat meer bewegingsvrijheid, en bovenaan een beetje naar elkaar toe brengen en goed aanspannen
is wel zwaarder, ook omdat beide zijde hetzelfde drukken

wat je kan, gewoon uitproberen, misschien 2x20
Met dumbells heb je wat meer bewegingsvrijheid, en bovenaan een beetje naar elkaar toe brengen en goed aanspannen
is wel zwaarder, ook omdat beide zijde hetzelfde drukken

Ja ik wil die lineaire progressie er in houden dus dan maar wachten op een vrije bench met barbell wil me zo veel mogelijk aan het schema houden

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ik bedoel pak ik te licht met de dumbells raak ik met verhogen in de knoei

Hatseflats training zit er weer op! 52,5 squat ( intussen helemaal gewend aan dat lowbar. Voelt veel fijner)
35 ohp damn die ging lekker voelde minder zwaar aan dan de vorige keer
70 dl gaat nog errug makkelijk!
Nog pull ups gedaan 1x3, 1x2, 1x1.... Ach ja het is een begin!

geet good jong!

De training er weer opzitten! Squat 55kg. Eerste set helemaal niet gefocussed klap voorover, maar mooi op de safetybars, dat werkt dus! Daarna 5x5 gewoon kunnen doen! Elke set leek makkelijker te worden, ik was, denk ik gewoon nog niet wakker. Bp 47,5 kilo ging errug lekker. En bor blijft zo'n lekkere knaloefening ook met 47,5kg. Kreeg zelfs een bewonderende blik van een tamelijk buffe kerel, met de vraag of ik hem daarmee aan de gang kon helpen! Erg leuk natuurlijk om als nieuwtje iemand te kunnen helpen!

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Training zit dr weer op
Squat 57,5 5x5
Ohp 37,5 5x5
Dl 75 1x5
Ging erg lekker zelfs de gehate ohp nog ff en ik ga m nog leuk vinden!

Laatst bewerkt:
Ging weer lekker
Squat 60 5x5
Bench 50 5x5
Bor 50 5x5

Goed bezig man, sterke OHP in verhouding tot je bench

Vandaag weer eens mijn grote vriend de weegschaal betreden 104kg nu. Dus in 6weken 3kg kwijt! Precies volgens planning! Mijn doel is namelijk 0,5kg per week. 1 september wil ik 100kg wegen, dus ergens nog een keer iets extra kwijt! Maar goed de vraag is ook niet of ik het ga halen, maar hoe ik het ga halen! Want halen zal ik het!!!

Volgend jaar juli is mijn doel 95kg met ~15% bf voor sommigen nog best hoog dat vet percentage! Maar ja aangezien ik dus aan het begin de 30% aantikte lijkt mij dit een mooi doel! Ik kijk er nu al naar uit! Het is slechts een kwestie van geduld, hard werken en discipline! Oftewel allemaal dingen die gratis verkrijgbaar zijn!

Morgen pas weer training. Dus vandaag alleen maar de optie netjes eten, dbb hangen en goed rusten!

Vandaag ging hij super
Sq 62,5kg
Ohp 40kg
Dl 80kg

Ohp 2de set zwoeg zwoeg hijg hijg puf puf, 3de set heeeeeelp oh nee gaat net! Vierde en vijfde set huh wat gaat dit makkelijk opeens! Vreemd maar wel lekker!

ik vind de OHP ook altijd wel een, waarbij je drie setjes warm-up nodig hebt. daarna gaat het soepeler.
fijn dat je volgens doel de kilo's naar beneden gaat. Lekker

Terug
Naar boven