drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa beetje koeler weer en 2 dagen rust doen wonderen! Ging heerlijk vandaag
Squat 72,5 ohp 45 en dl 90..... bij de deadlift nu echt kracht zetten, wat een heerlijk gevoel, alsof een beest loskomt in me!
Thanks... is wel ook behoorlijk zwaar nu!goeie OHP. Duurde mij wel even om die 45 voor 5x5 te doen.
Thanks, voelt ook goed! Voel iig geval geen schaamte meer voor de gewichten die ik optil en terug leg!
ik hoop dat je een spotter hebt bij die OHP? Kan soms wel helpen om die laatste rep eruit te persen...Thanks.. geen spotter bij ohp, maar wel in power cage. Zet de safetys op borsthoogte. Dus als t moet laat ik hem daar wel op stuiteren, zal alleen iets meer kabaal maken. Maar als het goed is komen ze toch niet voor hun rust daar!Goeie trainingenik hoop dat je een spotter hebt bij die OHP? Kan soms wel helpen om die laatste rep eruit te persen...
Tip: vanaf 110, 115 kg deadlift begon ik problemen te krijgen om mijn grip te houden.
Als je dan zo'n blokje magnesium carbonaat haalt (zoals de turners, klimmers, ... ) dan heb je ineens weer grip.