Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa weer een heerlijke training! Begint nu wel zwaar te worden!

Squat 65
Bench 52,5
Bor 52,5

Ben eens benieuwd wanneer die fail gaat komen

die faal laat je nog even links liggen, wedden?

Zo hij zit er weer op! Squat 67,5 setje drie en vier dacht ik dat ik niet meer omhoog kwam... zwoeg zwoeg hijg puf toch gehaald! Dan set vijf... moet ik hier nou echt nog vijf keer op en neer? Ja dus! En dat doe ik dus ook gewoon! Gaat die laatste set gewoon redelijk gemakkelijk opeens!

Ohp 42,5 YES GEHAALD ik wil alleen mijn gezicht niet zien. Sjesus wat heb ik een gekke bekken getrokken geloof ik!

Dl 85kg tenminste een oefening die wel nog makkelijk gaat... zo nu mijn kwarkje

Damn wat was het zwaar vandaag. Tussen de nachtdiensten door met deze hitte. Maar toch wel trots dat ik gewoon braaf ben gaan trainen en weer alles gehaald!
Sq 70kg bench 55kg en Bor 55. Ik moest diep graven maar heb het er uit weten te persen! Nu wel lekker fit aan mijn 2de nachtdienstje kunnen beginnen.

Hoppa beetje koeler weer en 2 dagen rust doen wonderen! Ging heerlijk vandaag
Squat 72,5 ohp 45 en dl 90..... bij de deadlift nu echt kracht zetten, wat een heerlijk gevoel, alsof een beest loskomt in me!

Hoppa beetje koeler weer en 2 dagen rust doen wonderen! Ging heerlijk vandaag
Squat 72,5 ohp 45 en dl 90..... bij de deadlift nu echt kracht zetten, wat een heerlijk gevoel, alsof een beest loskomt in me!

goeie OHP. Duurde mij wel even om die 45 voor 5x5 te doen.

Vandaag weer alles gehaald.. dus squat 75 kg bench 57,5 bor 57,5 ging lekker

Goed bezig :)

afgelopen zaterdag vergeten te loggen. Maar mijn training weer braaf volbracht toen.

Squat 77,5kg
Ohp 47,5kg
DL 95kg

En vandaag ook weer lekker getraind en tegen alle verwachting in de squat gehaald. Afgelopen zaterdag viel hij me namelijk erg zwaar.

Squat 80kg
Bp 60kg
Bor 60 kg

Nu al zin in de volgende training de deadlift op 100kg klinkt gewoon al als een mooi gewicht. Alleen hopen dat mijn elleboog weer mee wil werken. Is een beetje geïrriteerd. Dus nu maar tijgerbalsemen! en goed rust geven.

Vandaag me echt naar de sportschool moeten slepen... ik had zo geen zin, maar squats gingen super 82,5kg was hard werken maar goed te doen!

Ohp wat een hel maar 5x5 met 50 kg gehaald. Gloeiende t moest uit mijn tenen komen. Alles trilde als een malle bij de laatste set, maar ik heb ze gehaald

Dl 100kg serieus nog best makkelijk. Voorlopig nog steeds met 5 verhogen!

Gaat nog steeds lekker hier! 5x5x50kg op de OHP is behoorlijk sterk al! Ik doe het je niet na.

Goeie trainingen :) ik hoop dat je een spotter hebt bij die OHP? Kan soms wel helpen om die laatste rep eruit te persen...

Tip: vanaf 110, 115 kg deadlift begon ik problemen te krijgen om mijn grip te houden.
Als je dan zo'n blokje magnesium carbonaat haalt (zoals de turners, klimmers, ... ) dan heb je ineens weer grip.

Lekkere progressie hier

Goeie trainingen :) ik hoop dat je een spotter hebt bij die OHP? Kan soms wel helpen om die laatste rep eruit te persen...

Tip: vanaf 110, 115 kg deadlift begon ik problemen te krijgen om mijn grip te houden.
Als je dan zo'n blokje magnesium carbonaat haalt (zoals de turners, klimmers, ... ) dan heb je ineens weer grip.
Thanks.. geen spotter bij ohp, maar wel in power cage. Zet de safetys op borsthoogte. Dus als t moet laat ik hem daar wel op stuiteren, zal alleen iets meer kabaal maken. Maar als het goed is komen ze toch niet voor hun rust daar!

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:48 ----------

Zo lekker wezen trainen.. squat 85kg en bench en bor 62,5kg bor deed mijn elleboog weer lastig. Iets smaller gepakt en de halter wat meer voor in mijn vingers laten hangen. Ging al stukken beter

Goed bezig man

Yes eindelijk mijn eerste faal deze training!

Squats met 87,5kg, bloed zweet en tranen! Maar toch gehaald. De volgende keer dus 90kg klinkt als een kick om dat te halen maar ook beangstigend!

Ohp 52,5kg 5x damn ging moeilijk, nog eens 5x ging best lekker. Dan nog een setje, maar de 4de keer helaas pindakaas, nul komma nul niks nada geen beweging. Daarna nog eens 3 keer en daarna nog 2 keer! Volgende week herkansing!

Deadlift oeps... niet goed geteld. Dus 5x110kg gedaan, maar ging lekker.

Voelde me heerlijk leeg getraind erna!

De squats van 90kg gehaald! Yes op naar de honderd. Benchpress met 65kg ging lekker. Bor ook met 65 weer pijnlijke elleboog vanaf de derde set. Oftewel safety first. Volgende keer terug naar 30 kg en pas als dat pijnvrij gaat omhoog. Lukt 30 kg na 2 keer niet pijnvrij ff een pitstop bij de fysio.

Leuke log! Ga zo door!

Terug
Naar boven