Fitness Seller

Droger en sterker fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Je bent in maart gestart op 87kg en weegt nu 84kg in je cut en je vind het goed gaan?
AK het kan sneller maar vind het opzich goed gaan tot 2 weken terug, ben ook niet meer de jongste en merk dat 10-20 jaar geleden vet kwijt raken veel makkelijker ging. Ik drop nog een 250 kcal en als uiterste nog een keer 250 kcal op de duur mocht dat nodig zijn.

@Fappie Wat is je progressie wekelijks, en hoeveel Kcals eet je nu dagelijks ?

AK het kan sneller maar vind het opzich goed gaan tot 2 weken terug, ben ook niet meer de jongste en merk dat 10-20 jaar geleden vet kwijt raken veel makkelijker ging. Ik drop nog een 250 kcal en als uiterste nog een keer 250 kcal op de duur mocht dat nodig zijn.
Ben het me je eens, ik had dat niet verwacht, dat he vet er moeilijker af zou gaan, maar het gaat wel degelijk langzaam, langzamer dan vroeger.
Je taille is in cm wel goed bij getrokken :thumb:

Dit zijn veelal excuusjes. Als jij zelf tevreden bent is het goed, maar mij verkoop je het niet als goede progressie als je 3kg kwijtraakt in 6 maanden.

Niet dat ik je sprookje wil verpesten, maar met jou bf% kan je 3kg in 2 weken verliezen op de weegschaal. Dit is zeer realistisch haalbaar ook al roept men van niet.

Dit zijn veelal excuusjes. Als jij zelf tevreden bent is het goed, maar mij verkoop je het niet als goede progressie als je 3kg kwijtraakt in 6 maanden.

Niet dat ik je sprookje wil verpesten, maar met jou bf% kan je 3kg in 2 weken verliezen op de weegschaal. Dit is zeer realistisch haalbaar ook al roept men van niet.

Dit wil ik nu nog bewerkstelligen tot onder de 80kg ergens. Maar goed nu eerst slapen het is al weer half 11.

Gisteren had ik nog de benen getraind maar het moet denk ik wel kunnen om een dag later een stukje op nuchtere maag rustig te gaan fietsen. Ik was al optijd wakker dus heb ik een glas water en een espresso gedronken en ben toen gelijk op de fiets gestapt.

Screenshot_20240803_111837_Polar Flow.jpg

Gisteren had ik nog de benen getraind maar het moet denk ik wel kunnen om een dag later een stukje op nuchtere maag rustig te gaan fietsen. Ik was al optijd wakker dus heb ik een glas water en een espresso gedronken en ben toen gelijk op de fiets gestapt.

Je dieet is waar je de meeste winst in boekt mbt afvallen. Alle cardio etc is een extra “tool”, maar aan een kloppend dieet houden gaat jou brengen wat je zoekt.

Meer dan 2 uur cardio op een nuchtere maag is wellicht ook niet optimaal.

Wel lekker om zo terug te komen van vakantie.

+2 uur is wel wat veel maar ik denk dat er genoeg koolhydraten aanwezig zijn in de spieren en lever. Ik denk dat zo'n 50% uit vet verbranding bestaat en de rest uit koolhydraten door de lage intensiteit.

+2 uur is wel wat veel maar ik denk dat er genoeg koolhydraten aanwezig zijn in de spieren en lever. Ik denk dat zo'n 50% uit vet verbranding bestaat en de rest uit koolhydraten door de lage intensiteit.
Je glycogeen opslag is ~ 1200kcals. In totaal levert je totale glycogeen voorraad genoeg energie om zo'n 90 minuten zware inspanning te leveren.

Met die hartslag zal 50/50 wel kloppen.

Vandaag is er weer precies 1kg af voorige week 84kg vandaag 83kg en middelomtrek het zelfde gebleven. Ik krijg wel te horen dat mijn boven rug, traps, schouders en borst zijn gegroeid maar zelf zie ik enkel dat de rugspieren na het trainen wel wat meer uitpuilen.

Vandaag ook wel lekker getraind.

Benchpress
8x90
6x90
6x90

Inchline plate loaded chest press.
8x80
8x80
8x80

Seated machine flyes
10x62
10x62
10x62

Seated cable wow
8x80
6x80
6x80

Pull ups (kon ik eerst niet)
6x
6x
4x

Machine row (1arm per keer)
10x55
10x55
10x55

Dumbell lateral raise
16x16
16x16
12x16

Seated bentover reardelt raise
12x16
12x16
12x16

Standing schoulder press
16x40
16x40
16x40

Close grip benchpress
9x75
12x65

Rope pulldown
12x28
12x28

Standing dumbell
16x18
12x18

Seated machine curl
12x???
20x???

Dit was mijn 2e UB training deze week. Morgen avond LB 2.

Deadlift
Lying Leg curl
Full squat (lichte dag)
Bulgarian split squat
Seated leg extention
Standing calfraise
Seated calfraise
Back extentions
Planks
Dragonflags op de grond.

is het niet veel te veel volume met 35 sets?!

En wat is het nut van een lichte squat ?

is het niet veel te veel volume met 35 sets?!

Ik train momenteel niet volledig tot failure en merk bij de laaste oefeningen dat ik nog genoeg energie en focus over heb. 6 dagen ppl split was wel wat te veel voor mij omdat ik spierpijn en stramme spieren bleef houden.

Edit

Lichte squat omdat ik een zware deadlift dag heb. Dinsdag heb ik weer een zware squat en RDL's

Laatst bewerkt:
Vandaag is er weer precies 1kg af voorige week 84kg vandaag 83kg en middelomtrek het zelfde gebleven. Ik krijg wel te horen dat mijn boven rug, traps, schouders en borst zijn gegroeid maar zelf zie ik enkel dat de rugspieren na het trainen wel wat meer uitpuilen.

Vandaag ook wel lekker getraind.

Benchpress
8x90
6x90
6x90

Inchline plate loaded chest press.
8x80
8x80
8x80

Seated machine flyes
10x62
10x62
10x62

Seated cable wow
8x80
6x80
6x80

Pull ups (kon ik eerst niet)
6x
6x
4x

Machine row (1arm per keer)
10x55
10x55
10x55

Dumbell lateral raise
16x16
16x16
12x16

Seated bentover reardelt raise
12x16
12x16
12x16

Standing schoulder press
16x40
16x40
16x40

Close grip benchpress
9x75
12x65

Rope pulldown
12x28
12x28

Standing dumbell
16x18
12x18

Seated machine curl
12x???
20x???

Dit was mijn 2e UB training deze week. Morgen avond LB 2.

Deadlift
Lying Leg curl
Full squat (lichte dag)
Bulgarian split squat
Seated leg extention
Standing calfraise
Seated calfraise
Back extentions
Planks
Dragonflags op de grond.
Waardeloze training, je boekt 0 vooruitgang hier in al denk jij er misschien anders over.

Vrijwel alle sets zelfde gewicht x zelfde reps = red flag je traint met zero intensiviteit en kunt beter aerobic gaan doen.

Vandaar je ook 47199492 werksets “kan” doen. Iemand die elke set all out gaat is na 15/20 werksets kapot.

Licht trainen? Train dan gewoon niet en kan beter runescape spelen. Je spieren krijgen geen prikkel dat ze moeten groeien iig. Wellicht dat je gaat om een fitgirl te spotten, maar vooruitgang door deze aanpak is nadaaaaa.

Waardeloze training, je boekt 0 vooruitgang hier in al denk jij er misschien anders over.

Vrijwel alle sets zelfde gewicht x zelfde reps = red flag je traint met zero intensiviteit en kunt beter aerobic gaan doen.

Vandaar je ook 47199492 werksets “kan” doen. Iemand die elke set all out gaat is na 15/20 werksets kapot.

Prima jou mening, maar ik kan niet iedere training alle sets tot failure gaan want dan herstel ik niet meer goed op de duur en ik ben zeker wel vooruit gegaan. De werksets zijn ook niet ver van failure af, waar ik 8 reps kan kan ik hooguit maximaal reps 10/11 voluit. Ik heb waarschijnlijk gewoon een goede conditie waarbij kracht niet wegvalt na een 90 minuten trainen.

Terug
Naar boven