XXL Nutrition

Droger en sterker fysiek

Je gebruikt ook andere spieren. Zittend met gebogen knieën meer de diepere kuitspier (soleus) dus het is wel goed als je ze allebei blijft doen.
Je traint je soleus zover ik weet niet meer in een zittende/gebogen knie, puur je gastroc minder, staand is dus altijd de betere optie

Had vanmorgen een jonge vrouwlijke huisarts, waarnemend arts. Deed niet moeilijk over testosteron gebruik, zegt dat ik ook niet te veel van dat apparaatje uit moet gaan. Blijkt hematocriet veel te hoog dan wil ze dat ook behandelen, ze wil wel weten of ik niets onder de leden hebt buiten testosteron gebruik om. Maar ze zegt ook, al is je hematocriet nu wat verhoogt is gaat niet snel problemen opleveren, 55% is prima maar gaat het verder om hoog dan wil ze het wel aanpakken zonder dat ik moet stoppen met testosteron.
zo'n dokter moet ik ook hebben :p

• Topic Starter Topic Starter
FitNotes Workout - woensdag 26th maart 2025

Quads zwaar hams glutes wat lichter.

** Barbell Full Squat **
- 65.0 kgs x 10 reps
- 75.0 kgs x 8 reps
- 85.0 kgs x 6 reps
- 95.0 kgs x 6 reps
- 100.0 kgs x 4 reps

Voor full squat een PR geloof ik maar dat weet ik dus niet zeker.

Ging zo lekker dus een extra setje maar die ging nog maar net goed. Tijd om op alle 4 sets het gewicht te verhogen.

** Leg Press **
- 130.0 kgs x 11 reps
- 130.0 kgs x 10 reps
- 130.0 kgs x 9 reps

Legpress valt altijd tegen als ik lees dat veel altijd over de 200kg weg drukken.

** Hyperextension **
- 12.0 kgs x 10 reps
- 12.0 kgs x 10 reps
- 12.0 kgs x 10 reps

** Seated Leg Extension Machine **
- 85.0 kgs x 12 reps volume PR
- 85.0 kgs x 9 reps
- 85.0 kgs x 9 reps

** Lying Leg Curl Machine **
- 25.0 kgs x 12 reps
- 25.0 kgs x 12 reps
- 25.0 kgs x 12 reps

** Lying Leg Raise **
- 23 reps
- 22 reps

** Crunch **
- 10.0 kgs x 15 reps
- 10.0 kgs x 15 reps

** Seated Calf Raise Machine **
- 70.0 kgs x 11 reps PR
- 70.0 kgs x 10 reps
- 70.0 kgs x 8 reps

Goeie training voelde goed veel energie ook vandaag.

Ik had al lang droog moeten zijn maar kom wel van een flinke pens en een ongetraind lichaam vorig jaar. De pens is er zo goed als af maar voor een bodybuilder ben ik nog een dikz*k maar daar komt wel langzaam verandering in, en het had veel sneller gekunt maar ik doe alles zelf zonder begeleiding en iemand die mij af een toe een schop onder mijn dikke reet geeft.. 1 ding scheelt ik ben er blij mee dat ik het al zo ver heb kunnen schoppen.

20250327_113607.jpg

Ik had al lang droog moeten zijn maar kom wel van een flinke pens en een ongetraind lichaam vorig jaar. De pens is er zo goed als af maar voor een bodybuilder ben ik nog een dikz*k maar daar komt wel langzaam verandering in, en het had veel sneller gekunt maar ik doe alles zelf zonder begeleiding en iemand die mij af een toe een schop onder mijn dikke reet geeft.. 1 ding scheelt ik ben er blij mee dat ik het al zo ver heb kunnen schoppen.

20250327_113607.jpg
Vast vrijwilligers hier die je die shop onder je reet willen geven....

Wat is je doel qua vp dan en hoever zit je daar nu vanaf? Überhaupt al knap dat je van ongetraind hier komt.

Vast vrijwilligers hier die je die shop onder je reet willen geven....

Wat is je doel qua vp dan en hoever zit je daar nu vanaf? Überhaupt al knap dat je van ongetraind hier komt.

9-10% zodat ik lanzaam lang door kan lean bulken. Ik heb een aantal jaar niet getraind maar zag er ongetraind uit.

Edit

Ik ga voor wat het oog ziet, droge abs onderbuik, waar het meeste vet zit zeg maar. Vanuit daar wil ik lanzaam bulken zonder dat de abs volledig achter een dikke laag vet verdwijnt.

Laatst bewerkt:
9-10% zodat ik lanzaam lang door kan lean bulken. Ik heb een aantal jaar niet getraind maar zag er ongetraind uit.

Edit

Ik ga voor wat het oog ziet, droge abs onderbuik, waar het meeste vet zit zeg maar. Vanuit daar wil ik lanzaam bulken zonder dat de abs volledig achter een dikke laag vet verdwijnt.
Je bent goed bezig man en het hele proces naar optimaliseren kan jaren duren, ik kan hierover mee praten. Ik merk dankzij kennis van anderen dat ik steeds verder kom in het verbeteren van mijn fysiek, al hoe wel ik weet dat er nog veel meer in de tank zit.

idd langzaam aankomen is voor mij echt een game changer geweest, ik kan dit nog meer gaan doen. Ik wil daarom over een aantal weken een mini-cut doen en daarna zeker weer een jaar lang bouwen. Goeie spiermassa heeft geduld, veel voeding nodig en keihard trainen. Je bent goed bezig, ga vooral zo door.

Je bent goed bezig man en het hele proces naar optimaliseren kan jaren duren, ik kan hierover mee praten. Ik merk dankzij kennis van anderen dat ik steeds verder kom in het verbeteren van mijn fysiek, al hoe wel ik weet dat er nog veel meer in de tank zit.

idd langzaam aankomen is voor mij echt een game changer geweest, ik kan dit nog meer gaan doen. Ik wil daarom over een aantal weken een mini-cut doen en daarna zeker weer een jaar lang bouwen. Goeie spiermassa heeft geduld, veel voeding nodig en keihard trainen. Je bent goed bezig, ga vooral zo door.
Dankjewel voor het compliment. Ik word ook extra gemotiveerd door door DBB leden die ook het hele proces opvolgen, ik lees vaak in logjes mee en raak geïnspireerd en leer er ook weer van. Het trainen zelf is ook wel een hobby en eten (koken) op zich ook wel. Ik denk dat als je er veel voldoening uit haalt dat het dan ook niet zo moeilijk is om het hele proces vol te houden. Tegenslagen horen er ook bij maar dat kan wel roet in het eten gooien en daar moet ik verdacht op zijn.
Ik ga in iedergeval door waar ik mee bezig ben.

Ik wou zelf eigenlijk nog een keer zakken gaan in kcal maar ik raak nog steeds bf kwijt alleen gaat dat langzaam maar het is daar door wel goed vol te houden. Ik heb zelf het idee dat ieder beetje vet wat er af gaat nu ook zichtbaarder word ondanks dat het nu langzamer gaat dan in het begin vorig jaar.

Vandaag extra vroeg wakker door slaaponderzoek werd een beetje gek van de draadjes en slanetjes en dergelijke. Straks eerst maar een rondje rustig hardlopen en vanavond pull.

Gisteren had ik push dag schouders zwaar borst wat lichter.

FitNotes Workout - donderdag 27th maart 2025

** Seated Dumbbell Press **
- 35.0 kgs x 7 reps volume PR
- 35.0 kgs x 5 reps
- 27.5 kgs x 12 reps

** Lateral Dumbbell Raise **
- 18.0 kgs x 14 reps
- 18.0 kgs x 11 reps

** Lateral Machine Raise **
- 35.0 kgs x 14 reps volume PR
- 35.0 kgs x 11 reps

** Flat Barbell Bench Press **
- 80.0 kgs x 8 reps
- 80.0 kgs x 8 reps
- 80.0 kgs x 8 reps

** Incline Dumbbell Bench Press **
- 32.5 kgs x 8 reps
- 32.5 kgs x 8 reps
- 32.5 kgs x 8 reps

** Seated Machine Fly **
- 52.0 kgs x 12 reps
- 52.0 kgs x 12 reps
- 52.0 kgs x 12 reps

** Reverse Triceps Pushdown **
- 28.0 kgs x 12 reps
- 28.0 kgs x 12 reps

** Dumbbell Overhead Triceps Extension **
- 16.0 kgs x 12 reps
- 16.0 kgs x 12 reps

PR 1 mijl, PR 2 mijl en PR 5k. Lekker in T shirt. Vanaf 10 minuten ging het tempo en en de hartslag lanzaam om hoog wat je onder in het plaatje aan de ronde tijden kunt zien.
Screenshot_20250328_091443_Polar Flow.jpg

FitNotes Workout - vrijdag 28th maart 2025

** Barbell Row Supinated Grip **
- 95.0 kgs x 8 reps
- 95.0 kgs x 7 reps
- 80.0 kgs x 15 reps

** Dumbbell Row **
- 42.5 kgs x 10 reps
- 42.5 kgs x 10 reps

** Cable Face Pull **
- 24.5 kgs x 15 reps
- 28.0 kgs x 12 reps

** Seated Machine Curl **
- 45.0 kgs x 11 reps
- 45.0 kgs x 9 reps

** Behind the back cable curl **
- 53.0 kgs x 12 reps
- 53.0 kgs x 12 reps

FitNotes Workout - zaterdag 29th maart 2025

** Romanian Deadlift **
- 110.0 kgs x 9 reps
- 110.0 kgs x 7 reps

** Bulgarian Split Squat **
- 42.5 kgs x 10 reps
- 42.5 kgs x 10 reps

** Lying Leg Curl Machine **
- 35.0 kgs x 10 reps
- 35.0 kgs x 8 reps

** Squat Machine **
- 110.0 kgs x 8 reps
- 110.0 kgs x 7 reps

** Standing Calf Raise Machine **
- 75.0 kgs x 12 reps
- 75.0 kgs x 10 reps
- 75.0 kgs x 8 reps

** Crunch **
- 14.0 kgs x 15 reps
- 14.0 kgs x 15 reps

Vanaf morgen zak ik met 250 kcal op hoge kh/kcal dagen en op lage kh/lcal dagen. Verder schroef ik ook het trainingsvolume wat terug.

Verder heb ik vandaag nog gefietst.
Screenshot_20250330_182600_Polar Flow.jpg

Goed bezig, mooie langzame cut, trainen vol kunnen houden zonder 'energiecrisis'. Dat komt wel goed :)

22 maart
Gewicht 81.1kg
Buikomtrek 81cm

24 maart
Gewicht 81.4kg
Buikomtrek 81cm

26 maart 81.2kg
Buikomtrek 81cm

28 maart 80.9kg
Buikomtrek 81cm

31 maart 81.9kg
Buikomtrek 80.5cm

22 maart
Gewicht 81.1kg
Buikomtrek 81cm

24 maart
Gewicht 81.4kg
Buikomtrek 81cm

26 maart 81.2kg
Buikomtrek 81cm

28 maart 80.9kg
Buikomtrek 81cm

31 maart 81.9kg
Buikomtrek 80.5cm
Wegen elke dag doe je goed , kijk gewoon naar je week gemiddelde. Omtrek zou ik 1x pw doen. Je word anders helemaal simpel van jezelf op een gegeven moment

Bloedwaarden zijn ook binnen alles is perfect maar hematocriet is 51 mmol maar het is geen probleem volgens de huisarts. Verder heb ik wel lichter slaapapneu door verslapping van het gehemelte en een slechte doorgang van de neus. Ik kan daar voor een bitje krijgen of een operatie.

Bloedwaarden zijn ook binnen alles is perfect maar hematocriet is 51 mmol maar het is geen probleem volgens de huisarts. Verder heb ik wel lichter slaapapneu door verslapping van het gehemelte en een slechte doorgang van de neus. Ik kan daar voor een bitje krijgen of een operatie.
Bah lijkt me echt vervelend dat apneu.
Hoe kan het gehemelte eigenlijk verslappen?

Heeft m'n stiefpa ook gehad. Operatie hielp wel zij hij. Zou dat doen ben je er meteen van af.
Zou zelf gek worden van een bitje in moeten.

Terug
Naar boven