AndroidHealthClinic

Droger en sterker fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Date liep op niets uit, was niet echt een klik. zei was ook super onrustig merkte ik aan haar en wist ook niet veel te zeggen over haar zelf, ja en amen dat was het. Verder wel aardig maar ook super verlegen. Nou ja ik zie wel wat op mijn pad komt verder heb ik ook geen haast.

Alleen Ja en Amen... Sommige dbb'ers zouden er een moord voor doen 🤣

Maar doelde eigenlijk op het trainen 🤭

Kan ook zijn dat ze het saai vond en er snel vanaf wilde.
Als ze oprecht verlegen of rustig is wilt ze wel een vervolg date.

Kan ook zijn dat ze het saai vond en er snel vanaf wilde.
Als ze oprecht verlegen of rustig is wilt ze wel een vervolg date.
Kan indd ook, ik was wel veel aan het vragen over haar en ging dan ook maar wat over mezelf vertellen want dat leek haar niet zo intressant anders bleef het stil.

Kan indd ook, ik was wel veel aan het vragen over haar en ging dan ook maar wat over mezelf vertellen want dat leek haar niet zo intressant anders bleef het stil.
Zou een eerste date luchtig en kort houden, uit eten zit je mee uren vast en doet meer kwaad dan goeds. Als ze in de buurt woont ga je met dit weer naar een ijssalon en zou ook niet prime time gaan als het ergens rete druk is, maar verzin een excuus dat je bv alleen na 7/8uur kan dan is het bij zulke tenten wat rustiger en kan je uurtje wat buurten zonder het akward te maken.

Over het dieet met hoge en lage dagen ik ben daar ben ik vanaf gestapt en zat ook wel erg laag met totaal kcal inname. Nu probeer mijn onderhoud te bepalen maar dat wil nog niet echt lukken ondanks dat ik een beetje meer kcal toe voeg blijf ik telkens op het zelfde gewicht hangen ik zit nu op 2540 kcal maar het gewicht lijkt daarop nog niet toe te nemen en zelfs nog wat te zakken. Moet ik hier dan nog een tijdje op blijven of over een week nog een keer 200 kcal toevoegen en kijken wat er gebeurt. Ik wil niet te diep gaan nog met dit bf en zo veel training en beweging. Mijn doel is wel droger worden maar ik moet ook ruimte overhouden om mijn kcals te kunnen laten zaken als ik niet meer vet verlies.

Gezien je laatste fotos heb je echt nog riant de ruimte om wat gewicht te verliezen, maar reken maar op 10kg als je je abs keer wilt zien.

Het is een zure appel waar je doorheen moet, maar ik zou vol gas geven en het gewoon accepteren. Voor je het weet ben je jaar verder met 0 progressie en zit je wel dagelijks gevoelsmatig op een streng dieet en steek je er veel moeite in.

Soms moet je dingen doen die niet leuk zijn en keer diep cutten is er een van, vandaar 9 vd 10 dit ook niet lukt en gewoon in een vicieuze cirkel belanden. Eenmalig diep cutten en je bent er voor het leven vanaf en daarna kan je maanden wellicht jaren bulken met een mini kcal overschot en boek je serieuze zichtbare progressie.

Indien je tevreden bent met wat jij ziet in de spiegel dan moet je zo doorgaan, wil je meer dan accepteren dat komende 3/4 maanden “kut” gaan worden, maar ook die fase is zo voorbij.

^ Wat ben jij ineens diplomatiek!

Gezien je laatste fotos heb je echt nog riant de ruimte om wat gewicht te verliezen, maar reken maar op 10kg als je je abs keer wilt zien.

Het is een zure appel waar je doorheen moet, maar ik zou vol gas geven en het gewoon accepteren. Voor je het weet ben je jaar verder met 0 progressie en zit je wel dagelijks gevoelsmatig op een streng dieet en steek je er veel moeite in.

Soms moet je dingen doen die niet leuk zijn en keer diep cutten is er een van, vandaar 9 vd 10 dit ook niet lukt en gewoon in een vicieuze cirkel belanden. Eenmalig diep cutten en je bent er voor het leven vanaf en daarna kan je maanden wellicht jaren bulken met een mini kcal overschot en boek je serieuze zichtbare progressie.

Indien je tevreden bent met wat jij ziet in de spiegel dan moet je zo doorgaan, wil je meer dan accepteren dat komende 3/4 maanden “kut” gaan worden, maar ook die fase is zo voorbij.
Ok... Die steek ik ook even in eigen boezem.
Thnx voor de indirecte spreekwoordelijke schop onder mijn ass

Dus eigenlijk zou ik dan naar 1700-1800 kcal moeten gezien de progressie rond de 2000 kcal wat stagneerde? Ik reageer nu wel heel gek op 2540 kcal waar ik van verwachte dat ik aan zou komen. Wat zou nu voor mij een goed beginpunt zijn qua kcal inname, vanaf 2540 kcal lanzaam iedere week 200 kcsl zakken tot ik 0,5kg per week af val?

Dus eigenlijk zou ik dan naar 1700-1800 kcal moeten gezien de progressie rond de 2000 kcal wat stagneerde? Ik reageer nu wel heel gek op 2540 kcal waar ik van verwachte dat ik aan zou komen. Wat zou nu voor mij een goed beginpunt zijn qua kcal inname, vanaf 2540 kcal lanzaam iedere week 200 kcsl zakken tot ik 0,5kg per week af val?
Maar van even kilo calorieën ophogen kun je ook vochtdrop krijgen toch...

^ Wat ben jij ineens diplomatiek!
Tren is uitgewerkt 💁

Er zijn talloze factoren waardoor bw fluctueert. Met dit weer is het vrij normaal dat men zwaarder op de weegschaal is, vooral als je ook nog verbrand bent kan dit toch oplopen. Eet je dagelijks hetzelfde, andere macros, hetzelfde kcal, vochtinname, mealtiming, vandaar weekgemiddelde aanhouden makkelijkste is hetzelfde elke dag eten en/of 1 meal van x kcal/macros dagelijks anders.

Ik zou in een cut gewoon accepteren dat het kut word en ff als een hond leven dan heb je betrouwbare data en is het makkelijkst sturen. Eet 2 weken exact hetzelfde en weekgemiddelde week 2 zou lager moet zijn als week 1, zo niet dan 25gr koolhydraten eraf pd. Vetten laag houden zodat je meer energie uit carbs haalt en eiwitten houd je eigenlijk altijd stabiel.

Met jou bw zou ik op 2200/2300 beginnen en kijken wat het gemiddelde van week 2 is. Zou zelf 1x pw een cheatmeal doen maar beperkt dit wel dit iets normaals en niet ayce en bier zuipen, denk oa aan een pizza xxl of paar hamburgers en vervang deze met 1 van je die dag meals. Indien week gemiddelde niet meer zakt kan je dagelijkse kcal verlagen en laatste paar weken cheat eruit. Cardio laag/stabiel houden wekelijks en pas uppen als je kcal laag zjjn en je liever niet nog lager wilt. Cardio is nutteloos in een cut en moet je zien als een tool/extra, maar zeker niet als een “ must do”, KT is prioriteit voor spiermassa.

Belangrijkste is tranquilo, accepteer dat het je 3/4 maanden gaat kosten. Als de eerste 2 maanden makkelijk zijn heb je die mee. Ga je vanaf dag 1 als noodrantsoen en op de loopband leven dan ben je na 6 dagen afgewerkt en stop je ermee.

Tren is uitgewerkt 💁

Er zijn talloze factoren waardoor bw fluctueert. Met dit weer is het vrij normaal dat men zwaarder op de weegschaal is, vooral als je ook nog verbrand bent kan dit toch oplopen. Eet je dagelijks hetzelfde, andere macros, hetzelfde kcal, vochtinname, mealtiming, vandaar weekgemiddelde aanhouden makkelijkste is hetzelfde elke dag eten en/of 1 meal van x kcal/macros dagelijks anders.

Ik zou in een cut gewoon accepteren dat het kut word en ff als een hond leven dan heb je betrouwbare data en is het makkelijkst sturen. Eet 2 weken exact hetzelfde en weekgemiddelde week 2 zou lager moet zijn als week 1, zo niet dan 25gr koolhydraten eraf pd. Vetten laag houden zodat je meer energie uit carbs haalt en eiwitten houd je eigenlijk altijd stabiel.

Met jou bw zou ik op 2200/2300 beginnen en kijken wat het gemiddelde van week 2 is. Zou zelf 1x pw een cheatmeal doen maar beperkt dit wel dit iets normaals en niet ayce en bier zuipen, denk oa aan een pizza xxl of paar hamburgers en vervang deze met 1 van je die dag meals. Indien week gemiddelde niet meer zakt kan je dagelijkse kcal verlagen en laatste paar weken cheat eruit. Cardio laag/stabiel houden wekelijks en pas uppen als je kcal laag zjjn en je liever niet nog lager wilt. Cardio is nutteloos in een cut en moet je zien als een tool/extra, maar zeker niet als een “ must do”, KT is prioriteit voor spiermassa.
Bedankt, hier kan ik veel mee. Ik ga deze weg volgen. Over 1 week drop Ik waarschijnlijk mijn kcal inname want dan zit ik ook precies 2 weken op 2540 kcal. Ik zak dan eerst in vet terug naar 43gr pd ik kom dan mooi uit op 2312 kcal ongeveer, 291 kh's en 170 eiwit. K'h blijven dan nog mooi hoog want ik vind dat zelf ook wel fijn voor het trainen. Vandaaruit 2 weken aan zien en dan eet ook ook misschien een cheatmeal. Dat lijkt me het meest handige omdat het precies op 2 weken uit komt en de dag dat ik de progressie bepaal.

Zo laag mogelijk, zou zelf alleen omega 3 supplementeren en de rest trace fats uit je eten.

Carbs = performance en vetten nutteloze calorieën voor weinig volume.

Zou zelf overigens een carb cycle dieet doen waarbij je 1 of 2 lage dagen hebt die low carb zijn en iets hoger in vet. De andere dagen high carb waarvan 4 medium dagen iets onder onderhoud, 1 low carb flink onder onderhoud en 1 hoge high carb dag boven onderhoud.

Mijn bloedglucose in de ochtend kan beter maar na het eten ziet het er wel oké uit.

Gisteren ochtend was mijn bloedglucose 5.1

Gisteren 2,5 uur na het eten, 250gr aardappelen, duits biefstuk en 150gr spruiten was mijn bloedglucose. 5 3. Ik had wel in de avond voor de meting nog 30 minuten gewandeld.

Tijdje geleden dat de aderen ook echt wat meer gaan uitpuilen op de onderarm. Ook zonder warm weer.
1000010790.jpg

Terug
Naar boven