Fitness Seller

Droger en sterker fysiek

Carbs = performance en vetten nutteloze calorieën voor weinig volume.
Oneens. Vetten zijn essentieel voor een hoog testosteron gehalte en hormonen balans. Heeft ook anderen vele gezondheid-voordelen.

Tijdje geleden dat de aderen ook echt wat meer gaan uitpuilen op de onderarm. Ook zonder warm weer.
1000010790.jpg
Netjes man goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Oneens. Vetten zijn essentieel voor een hoog testosteron gehalte en hormonen balans. Heeft ook anderen vele gezondheid-voordelen.

Netjes man goed bezig!
Ik zeg toch ook nergens dat je met low fat geen vetten binnen krijgt of wel? Verder kuurt luppie dus welk testosteron gehalte of hormoonhuishouding hebben we het over lol.

Ik heb het puur over een bodybuilding waar weinig gezonds aan is, fitness is gezond.

Is een high carb low fat dieet het hele jaar aan te bevelen, nee maar dat is het hele punt niet het gaat om performance tijdens zijn cut en of bulk.

Kleine tip vanuit mijn kant is ook aardappelen eten voor veel volume, extreem voel groenten, water drinken na een maaltijd en veel en soms een zero blikje. Dit heeft mij enorm geholpen en ik snack vaak augurken zitten 0 kcal in.

Laag in energie kan je weinig aan doen dan af en toe cafeïne nuttigen maar liever voordat je gaat trainen.

Ik zeg toch ook nergens dat je met low fat geen vetten binnen krijgt of wel? Verder kuurt luppie dus welk testosteron gehalte of hormoonhuishouding hebben we het over lol.

Ik heb het puur over een bodybuilding waar weinig gezonds aan is, fitness is gezond.

Is een high carb low fat dieet het hele jaar aan te bevelen, nee maar dat is het hele punt niet het gaat om performance tijdens zijn cut en of bulk.
Sorry ik wist niet dat Fappie niet naturel was.

Rest van je punten geef ik je 100% gelijk ! Excuses 😊

Te weinig vet kan opzich wel slecht zijn ook met kuren. Maar met 40-50 gram vet krijg je opzich nog voldoende onverzadigd vet binnen, ik neem ook sowieso omega 3 hoog in EPA en DHA. Verder zorg ik dat uk niet boven de 15 gram verzadigd vet uit kom (weekgemiddelde)

Omega 3 Ultra Pure-100 softgels.jpeg

Lekker ingewikkeld weer om het zo complex te maken dat je zelfs de verzadigde vetten bijhoud.

Hoe meer je jezelf bezig houd met de 1% dingen, hoe meer je de grip verliest op de andere 99%.

Lekker ingewikkeld weer om het zo complex te maken dat je zelfs de verzadigde vetten bijhoud.

Hoe meer je jezelf bezig houd met de 1% dingen, hoe meer je de grip verliest op de andere 99%.
Het is opzich niet zo moeilijk want als ik geen troep eet blijft het vrij laag, maar misschien moet ik het maar niet bij gaan houden indd.

Edit

Ik hou het wel bij KEV en totaal kcal dat geeft ook meer rust. Zout let ik ook altijd te veel op.

Het is opzich niet zo moeilijk want als ik geen troep eet blijft het vrij laag, maar misschien moet ik het maar niet bij gaan houden indd.

Edit

Ik hou het wel bij KEV en totaal kcal dat geeft ook meer rust. Zout let ik ook altijd te veel op.
Zout zou je eventueel kunnen afwegen in zakjes kunnen doen.

Edit

Zie je jezelf al heel je leven geen “troep” eten?

Het draait om balans en ik blijf het zeggen “mac donalds” maakt je niet dik of dat je eerder dood gaat. Puntje bij paaltje is gewoon de realiteit dat je enorm veel tijd weggooit met van alles behalve vooruitgang. Als je tevreden bent momenteel dan zo doorgaan, ben je dat niet dan kijk wat afgelopen maanden gebracht heeft en indien niet tevreden is je aanpak gewoon niet goed geweest.

Je focust teveel om alles behalve consistent daadwerkelijk je dieet vasthouden. Hoeveel gear zet je eigenlijk?

Zout zou je eventueel kunnen afwegen in zakjes kunnen doen.
Ik gebruik geen extra zout tenzij ik echt laag zit in kcal want krijg met eten al best veel zout binnen.

Zie je jezelf al heel je leven geen “troep” eten?

Het draait om balans en ik blijf het zeggen “mac donalds” maakt je niet dik of dat je eerder dood gaat. Puntje bij paaltje is gewoon de realiteit dat je enorm veel tijd weggooit met van alles behalve vooruitgang. Als je tevreden bent momenteel dan zo doorgaan, ben je dat niet dan kijk wat afgelopen maanden gebracht heeft en indien niet tevreden is je aanpak gewoon niet goed geweest.

Je focust teveel om alles behalve consistent daadwerkelijk je dieet vasthouden. Hoeveel gear zet je eigenlijk?

Alleen test-E 250mg/pw zit daar al een tijdje op.

Dat is al een serieuze cruise en dan moet je het toch wat serieuzer aan gaan pakken.

Dat is al een serieuze cruise en dan moet je het toch wat serieuzer aan gaan pakken.

Dat zit wel goed ik ga precies opvolgen wat jij zei qua kcal en wegen. En nu ook maar niet meer op verzadigd vet letten. Ben er wat te autistisch mee bezig met die getallen.

Edit

Maandag over een week kijk ik hoe ik evalueer in gewicht, en dat iedere maandag en daarop eventueel kcal inname aanpassen, laag in vetten, iets hoger in kh's eiwit gelijk houden. Ik train nu ook met minder volume en hoge intensiteit 5 keer per week.

Laatst bewerkt:
Dat zit wel goed ik ga precies opvolgen wat jij zei qua kcal en wegen. En nu ook maar niet meer op verzadigd vet letten. Ben er wat te autistisch mee bezig met die getallen.

Edit

Maandag over een week kijk ik hoe ik evalueer in gewicht, en dat iedere maandag en daarop eventueel kcal inname aanpassen, laag in vetten, iets hoger in kh's eiwit gelijk houden. Ik train nu ook met minder volume en hoge intensiteit 5 keer per week.
Drop je bw wekelijks gemiddelde als stok achter de deur hier.

Ik voer mijn weekgemiddelde toe aan de startpost want het is wel zo handig dat alles mooi bij elkaar blijft. Ik heb gisteren ook wel een snack gehad tussen door maar geen cheatmaaltijd. 4 blokjes oude kaas, 2 zalmrolletjes met roomkaas en 3 zoete peppers met roomkaas.

Zondag 18 Mei 2025 82.1 kg

Ik voer mijn weekgemiddelde toe aan de startpost want het is wel zo handig dat alles mooi bij elkaar blijft. Ik heb gisteren ook wel een snack gehad tussen door maar geen cheatmaaltijd. 4 blokjes oude kaas, 2 zalmrolletjes met roomkaas en 3 zoete peppers met roomkaas.

Zondag 18 Mei 2025 82.1 kg
Heb je ook alle dagen de dag weging? Dan kan je al beetje zien hoe week 2 word mits je voeding wel dagelijks correct was. Vaak als 2de helft van de week lager is dan weekgemiddelde kan je al zeggen dat opvolgende week positief begint.

Heb je ook alle dagen de dag weging? Dan kan je al beetje zien hoe week 2 word mits je voeding wel dagelijks correct was. Vaak als 2de helft van de week lager is dan weekgemiddelde kan je al zeggen dat opvolgende week positief begint.
Voeding was dagelijks correct behalve gisteren want heb een paar tapas dingen gehad dus 400 kcal extra die dag.

Screenshot_20250518_072310.jpg

Week 2 is je weekgemiddelde lager als week 1 als je op dit kcal doorgaat dus je zit goed en is het simpelweg exact herhalen volgende week wat je afgelopen week hebt gedaan.

Stel voor je weekgemiddelde is volgende week -0.3/0.5kg dan week 3 ook niks wijzingen. Kcal zo lang mogelijk hoog houden. Meet je navelomtrek ook, als je week niks of 100gr bent afgevallen, maar navel is wel minder kan je ook nog een week zo doorgaan.

Vanmorgen 82.0 kg op de schaal. Taille 86 cm buik 91 cm en was 105 cm.

Laatst bewerkt:
Maandag 19 Mei 2025.

Push training van gisteren ging wel lekker maar er moest iemand ingrijpen om de barbell bij het bankdrukken op te vangen ik zal toch wat vaker om een spotter moeten vragen. Ik zat met de meeste oefeningen tussen de 6-10 herhalingen met 3 minuten rust tussen de sets bij de zware compounds en 1,5-2 minuten rust tussen de sets met de wat lichtere isolatieoefeningen. De machine flyes deed ik nog wat extra lichter en meer reps vanwege de nog steeds lichte pijn in de biceps en onderarm gedeeltemaar ben met dat gewicht wel sterker geworden.

Benchpress 8x 6x
Incline press smith 10x 7x
Machine flyes 18x 16x

Dumbbell lateral raise 9x 7x
Cable lateral raise 15x 9x

Dips 8x 6x
Reverse pushdown 12x 10x

Vanmorgen 81.9kg
Kcal 2511
Kh's 299,7
Eiwit 169.8
Vet 61