MuscleMeat

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Marco je hebt een groot voordeel t.o.v. veel andere STM-ers en dat is je conditie. Door het vele rennen wat je ernaast doet hersteld je lichaam zich veel sneller dan de mannen die veel gewicht met zich meedragen.

Een goed voorbeeld is Marius Pudjanovski (nou wil ik je daar niet mee vergelijken). Naast dat hij heel sterk is, is zijn conditie is vele male beter dan die van zijn tegenstanders. Hierdoor hersteld hij heel snel na een onderdeel en presteert daardoor constant op hoog niveau.

Helaas ontbreek echte kracht in je benen en dat heb je nou juist nodig voor een STM-wedstrijd. Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk is je zwakke plekken te trainen en heerlijk is om die rug en biceps die heel sterk zijn te trainen. Wat je nu moet doen is je zwakke schakel aan te gaan pakken. En dat zijn je benen. Iedere training moet vanaf nu benen bevatten, ik wil geen smoesjes horen! Je hebt nog ruim 2 maanden en kunt daarin toch nog veel progressie boeken.

Ook zeg je dat je nauwelijks 85 kg weegt. Ga veel eten, dus hoog in de calorieën zitten om nog wat extra kilo's te pakken. Dikke 5 kilo kun je makkelijk halen in ruim 2 maanden.

Vergeet al die arm trainingen en ga uitsluitend voor de compounds. Kijk naar trainingen van STM-ers hier op het forum.
Ik heb niet veel verstand van STM trainingen maar in ieder geval moeten er toch zeker de volgende oefeningen inzitten.

power clean en push press, squats, front squats, deadlifts, sumo deadlifts, BOR, chins en mill press.
Alleen nog maar de zwaarste compounds voor jou de komende tijd.

In combinatie met je goede conditie kun je dan nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen in St. Job.

En schijt aan die filmpjes, gewoon knallen kerel, het gaat er nu echt om. Iedereen die hem in actie wilt zien moet maar 1 mei naar St. Job komen.

Schijt aan die filmpjes? Ik ben gewoon erg nieuwsgierig hoe Marco Bouma met een dumbbell van 90 kg de dumbbell row uitvoert.
Kan je svp een filmpje daarvan posten....

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al een filmpje met 6x70 en 2x90, maar net als foto's lukken ook de filmpjes niet echt om ze te plaatsen:(.
Bedankt voor de reacties en jullie positieve feedback.

Vanochtend alvast een beetje voorbereid voor volgende week.
Zal later vandaag mijn nieuwe schema posten gebaseerd op basis van adviezen en opgezochte STM-krachttraining van anderen in het strongman-gedeelte.

Powercleans met de Axle 2x61/3x61
1 hand deadlift met de Axle 2x61/3x61
Close grip bench press 5x50/8x50/6x55/6x60/6x65/5x75
Crunch 25x met 60kg:6x
Kneeraise 2x25
Goodmorning 2x100x10
Schijfpress 15x20/6x40
Muursquat 3x20 met 1 been 2x6

Aangezien ik vandaag vrij ben...:D;) ga ik straks lekker onderdelen en STM doen.

Mooi schema, Video's kan je gewoon uploaden via youtube, geen enkel probleem.

Uploaden naar http://tinypic.com/ is sneller en makkelijker voor hem. Dan hoef je geen complete account aan te maken. Even video aanvinken, bestand selecteren op je schijf en drukken op uploaden, dan kun je vervolgens de link hier plaatsen. Dat kan je wel:D

Wat lukt er dan niet precies?

Mijn computer (laptop) accepteert de afbeeldingen niet. Er staat 'geen ruimte om op te slaan' terwijl slechts 5% van de computer in gebruik is???
Misschien te oud. (6 jaar) Ik heb geen idee, want op de eerste pagina van dit logje zou een grote foto van mijn avatar moeten staan en het schijnt dat ik de enige ben die die foto kan zien. Horror PC :eek!::evilred:;)
Ik zou graag een filmpje hiervan willen laten zien. Wel vreemd dat niemand foto's van de brute squat van maandag wil zien.:D

Mijn computer (laptop) accepteert de afbeeldingen niet. Er staat 'geen ruimte om op te slaan' terwijl slechts 5% van de computer in gebruik is???
Misschien te oud. (6 jaar) Ik heb geen idee, want op de eerste pagina van dit logje zou een grote foto van mijn avatar moeten staan en het schijnt dat ik de enige ben die die foto kan zien. Horror PC :eek!::evilred:;)
Ik zou graag een filmpje hiervan willen laten zien. Wel vreemd niemand foto's van de brute squat van maandag wil zien.:D

In dit subforum kan je vragen stellen over pc problemen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/

Moet je even een topic aanmaken die knappe koppen daar weten dat vast wel.

Succes!

Ja doe dat even dumba en show us die brute oefeningen..

Nog even bruut gesquat;)
12x50
8x55
8x70
6x75
6x85
5x90

Iets omhoog alvast.

Front squat
8x50
8x55
6x60

Nekpress
5x50
5x55
5x75
3x80

Frontpress
8x50
8x55
5x75

Loglift
10x50
5x60

Met vanochtend meegenomen redelijk tevreden.:D

lekker bezig hoor! Ziet er zwaar uit..
Trillende benen?

lekker bezig hoor! Ziet er zwaar uit..
Trillende benen?

Mijn benen trillen al als ik zonder gewicht squat.;)
Vanavond een feestje en wil dan 1x helemaal los gaan en dan t/m 1 mei niets meer. Ik hou niet echt van feestjes, maar deze is een straatje verderop. Zal verder niet te veel vertellen over wat vanavond allemaal staat te gebeuren.:eek::D

Kijk kerel zo zie ik het graag, wat een heerlijke training en je ziet je benen er nu al op reageren in vergelijking met de vorige squat. Helemaal top!

Niet stoppen met loggen man. gewoon doorgaan, laat die idioten die je 1ster geven omdat ze je niet kunnen uitstaan gewoon achterwege.

in een PM die hij mij heeft gestuurd.

Tot besluit nog de Axle DL gedaan met open greep.

12x61
6x81
6x91
4x101
2x126
3x106
4x81

Eindelijk beetje met de compunds begonnen.

nice!

Ga vanaf volgende week met het schema werken wat Jules bremers me heeft voorgelegd.
Zal wel wennen zijn, want het gemiddelde van mijn trainingsduur ligt flink wat hoger.:eek:
De gewichten moeten omhoog en de techniek moet beter.
Voordelen voor me zijn wel dat er veel grip gebruikt wordt 1 mei.

Powerstairs Gewichten 4 treden omhoog brengen 120-140-155kg
Timberwalk 2x85kg 80 meter
Autodeadlift op herhalingen
Bij de medley de duckwalk

dat zijn toch een beetje de onderdelen waar ik het van moet hebben.

ik zie dat je niet meer van plan bent om te stoppen? top kerel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven