Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Anderhalf uur.
Haha, wat een volume weer Ms. DwarvenW.
Trainingstijd?

Nice!Die pulls/chins gaan steeds beter he? Nice!
Moet bekennen dat ik ze ook vaker doe, omdat ik las dat jij ze ook vaker deed op aanraden van Maaike...
MA/WO/VRIJ <-- mn trainingsdagen doe ik nu standaard pull-ups voorafgaande aan KT.

HEB ik na KT dan nog energie voor cardio?Je volume is idd insane, dat je na KT nog energie over hebt voor cardio.....
Ik reserveer slechts 25/30min voor kracht, anders kan ik geen 30/40min meer cardioén..

Houd ik je aan!Voor het einde van dit jaar, zie ik 8x chin/pull-up staan in je log![]()
Oh euhm.. *oeps* had je dat nog niet meegekregen?
Ik zal je straks een sms sturen....
voor een absurd nette schoolslag moet je bij mij zijn, voor een lekkere (waterpolo) workout stuur ik je door naar Ace (maar alleen als ik zelf ook mee mag doen!)

Nou moe... wat doe jij zo ziek?!Sorry voor de late reactie. Maar ik zeg we hebben een date voor een goede swimworkout! Ben alleen nog steeds ziek joh. Tweede keer griep in 3 weken en nu flink last van mijn longen. Nou kom wel weer op de lijn als ik fit ben!
---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------
Heeee Ik had onder ernstig voorbehoud afgesproken.
x2

Jouw rug!
En jij gaat meedoen binnenkort! Een dergelijke training met 12 reps per keer!
...and still standing!![]()

Ja sorrie Kaza, ik had moeite met de teleurstelling.
Wat scroll jij ver terug trouwens.
Die chins!![]()
Je mag ze hebben - no prob.He dwarf PM me even over de straps. Ik neem ze van van je over.