XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Ach, je hebt altijd van dat soort mensen ertussen zitten. Toevallig laatst nog artikeltje over gelezen: [Link niet meer beschikbaar]
Die lees ik even door, dit weekend weer bij familie/saboteurs... :D
Wij hebben eigenlijk allemaal "fitte" mensen op onze afdeling. Directe collega is fanatiek hardloper!
Geen enkele van mijn collega's sport. Eten doen ze ook niet trouwens... :D
:o
:thumb:

Veel volume op de OHP trouwens! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.025
Lekker laten denken, gewoon lekker gaan trollen.

Goed idee! :D

Gister legs + rug + abs getraind.

5bRz1Qu.png

Reeting:
Wederom vrijwel bij elke oefening boek ik progressie. Front squats gaan steeds beter en deadlift nog steeds elke week verhogen. Twee maanden geleden had ik er nog redelijk moeite mee, maar dit rep-schema bevalt me een stuk beter en daarnaast zullen mijn spieren ondertussen ook wel beter hun werk doen :)

Vanmorgen weer een meting gedaan, zowel gewicht als buikomtrek.
gewicht 71.0KG (ik woog 21/06/2015: 91.2KG)
buikomtrek 76CM (op 21/06/2015: 101CM)

Super blij! Van de ene kant jammer dat ik in 2016 een terugval heb gehad en een half jaar toen niet ben wezen sporten, maar van de andere kant weer blij dat ik begin dit jaar opnieuw de knop heb omgezet. Begin dit jaar stond ik op 80.5kg (ik was weer 7.5kg aangekomen) met een buikomtrek van 81cm, dus ik heb zeker niet te klagen. Deze maand nog even door cutten en dan mijn vetpercentage op laten meten. Als ik rond de 12% sta lijkt me dat een mooi moment om te bulken, buikvet is denk ik te hardnekkig nog om dieper te gaan cutten en daarnaast heb ik te weinig massa om tot 10% te gaan cutten.

Gisteravond zag ik in de spiegel ook de eerste aders zichtbaar onderkant buik, dat was ook wel leuk om te zien :D

Laatst bewerkt:
Jij beest, nog steeds iedere keer nieuwe PR's :thumbs:
Die buikomtrek, is dat over het dikste gedeelte (tussen onderste rib en bovenkant heupbot)? Daar zijn calculators voor om vet% te schatten. Knappe vooruitgang in ieder geval!

Haha, maar toch herken ik wel een hoop dingen hoor! Je hebt in ieder geval altijd mensen die het beter (denken) te weten.
Wij denken het toch ook beter te weten :)
Overigens hoor ik vaker (van luie vetkleppen): jij kan alles eten maar je wordt maar niet dik.....

• #2.028
Jij beest, nog steeds iedere keer nieuwe PR's :thumbs:
Die buikomtrek, is dat over het dikste gedeelte (tussen onderste rib en bovenkant heupbot)? Daar zijn calculators voor om vet% te schatten. Knappe vooruitgang in ieder geval!

Thanks Neet! Die buikomtrek is gemeten op navelhoogte. Ik heb vorige week een 4-punts meting gehad bij mijn sportschool en daar kwam 14.1% uit. Ik ben weer 2.5kg lichter ten opzichte van deze foto, dus ik ga de goede kant op :) Deze maand nog door cutten en dat vind ik het prima geweest na 6 maanden! Te diep cutten (tussen 8 en 10%) nu heeft in mijn ogen weinig zin, omdat ik weinig tot geen massa heb.

Wij denken het toch ook beter te weten :)
Overigens hoor ik vaker (van luie vetkleppen): jij kan alles eten maar je wordt maar niet dik.....
Jullie weten het gelukkig wel beter! De mensen die echter altijd kritiek op je hebben, moeten zich maar met andere dingen bezig houden :)
Groot verschil tussen ons en die vetkleppen is dat wij nog enigzins bewegen en zij niet!

Vanmorgen weer een meting gedaan, zowel gewicht als buikomtrek.
gewicht 71.0KG (ik woog 21/06/2015: 91.2KG)
buikomtrek 76CM (op 21/06/2015: 101CM)

Super blij! Van de ene kant jammer dat ik in 2016 een terugval heb gehad en een half jaar toen niet ben wezen sporten, maar van de andere kant weer blij dat ik begin dit jaar opnieuw de knop heb omgezet. Begin dit jaar stond ik op 80.5kg (ik was weer 7.5kg aangekomen) met een buikomtrek van 81cm, dus ik heb zeker niet te klagen. Deze maand nog even door cutten en dan mijn vetpercentage op laten meten. Als ik rond de 12% sta lijkt me dat een mooi moment om te bulken, buikvet is denk ik te hardnekkig nog om dieper te gaan cutten en daarnaast heb ik te weinig massa om tot 10% te gaan cutten.

Gisteravond zag ik in de spiegel ook de eerste aders zichtbaar onderkant buik, dat was ook wel leuk om te zien :D
Je kunt meer dan trots zijn man!! Gewoon 25cm buikomtrek eraf, dat is niet niks!!:woot:

En tja..de training! Weer geknald, weer PR's:cheer:

Precies. Diezelfde mensen hebben over het algemeen geen benul dat je met dat lichaam ook nog iets anders zou kunnen doen dan naar de lift of naar de auto lopen. En klagen al als ze de auto niet precies naast de lift kunnen parkeren of een standup meeting van 10 minuten moeten doen :(

Bij die BMR calculators met activiteits klasses 1-5 zou je voor deze mensen ook nog een 0 moeten hebben, gelijk aan 24 uur op bed liggen per dag :D

• #2.032
Yeah!
Je kunt meer dan trots zijn man!! Gewoon 25cm buikomtrek eraf, dat is niet niks!!:woot:

En tja..de training! Weer geknald, weer PR's:cheer:
Ik ben ook trots! Nog even een klein beetje doorbikkelen deze maand en dan heb ik een goede basis voor mijn bulk :)
Precies. Diezelfde mensen hebben over het algemeen geen benul dat je met dat lichaam ook nog iets anders zou kunnen doen dan naar de lift of naar de auto lopen. En klagen al als ze de auto niet precies naast de lift kunnen parkeren of een standup meeting van 10 minuten moeten doen :(

Bij die BMR calculators met activiteits klasses 1-5 zou je voor deze mensen ook nog een 0 moeten hebben, gelijk aan 24 uur op bed liggen per dag :D
Haha, dat is ook een mogelijkheid. Die mensen zijn zo lui, die zijn bijna de hele dag in slaapstand!

Ik zou deze ochtend chest + armen trainen, maar toen ik vanmorgen naar de auto liep lag de achterruit aan diggelen :mad: Mogelijk poging tot inbraak of gewoon vandalisme.
Deze ochtend alles geregeld met politie, verzekering en autotaalglas. Er is zojuist een noodruit geplaatst en we kunnen/mogen weer de weg op. Training verplaats ik naar morgen.

Vanmorgen was ik trouwens wel weer bijna een 0.5kg lichter (70.6kg) ten opzichte van gister (71kg). Ik ben deze week extreem veel vocht/darminhoud kwijt geraakt. (ik woog afgelopen zondag, dag na een bbq nog 73.2kg).
Moest er vannacht ook 3x uit om te gaan plassen :D (zeikerd dat ik ben).

Ik zou deze ochtend chest + armen trainen, maar toen ik vanmorgen naar de auto liep lag de achterruit aan diggelen :mad: Mogelijk poging tot inbraak of gewoon vandalisme.
Deze ochtend alles geregeld met politie, verzekering en autotaalglas. Er is zojuist een noodruit geplaatst en we kunnen/mogen weer de weg op. Training verplaats ik naar morgen.

Vanmorgen was ik trouwens wel weer bijna een 0.5kg lichter (70.6kg) ten opzichte van gister (71kg) ik ben deze week extreem veel vocht/darminhoud kwijt geraakt. (ik woog afgelopen zondag, dag na een bbq nog 73.2kg).

:eek: Whaat, klote man, daar zou ik wel "ziek" van zijn......

Gewicht gaat lekker, met jou aanvliegroute héél véél respect man :thumbs:

Balen van de auto man. Woonde jij niet dicht bij het PSV stadion? Is daar vaker rottigheid?
Weer 2.5 kg minder.... da's dan weer een kadootje :)

Balen van de auto man. Woonde jij niet dicht bij het PSV stadion? Is daar vaker rottigheid?

nee dat was ik:P, maar bij mij is ook 2keer mn autoruit ingegooid/geslagen en keer mn zijspiegel eraf getrapt. Buurt bij freakjam is trouwens ook niet echt gezellig:P

nee dat was ik:P, maar bij mij is ook 2keer mn autoruit ingegooid/geslagen en keer mn zijspiegel eraf getrapt. Buurt bij freakjam is trouwens ook niet echt gezellig:P
O was jij dat.... :)
Mijn spiegel heeft er wel eens naast gelegen, maar ik vermoed dat iemand de bocht te ruim heeft gemaakt en een te grote lul was om even een briefje achter te laten. Hij kon er gelukkig weer op geklikt worden (door de garage :o ).

Pff..dat is klote je nest uit komen! Belachelijk dat dat soort dingen gebeuren! Goed dat je morgen gaat trainen..niks gaat je stoppen!!:cheer:

• #2.038
:eek: Whaat, klote man, daar zou ik wel "ziek" van zijn......

Gewicht gaat lekker, met jou aanvliegroute héél véél respect man :thumbs:
Auto is van mijn vriendin, maar ze was er zelf ook niet heel erg blij mee. Paar maanden geleden ook al barst in de vooruit die volledig vervangen moest worden (steentje tegen de ruit) en nu weer een ruit aan diggelen.
Geleden was het allemaal vrij snel geregeld, maar wel vervelend allemaal.

Gewicht gaat inderdaad lekker. In zo een 5 maanden toch 10kg kwijt nu, dus redelijk consequent elke week bijna 0.5kg verloren.

Dat is @flexx123 inderdaad, maar mijn buurt is ook niet al te best. Waarschijnlijk wat rotjong op de weg naar huis na het stappen. 2.5kg minder is inderdaad een leuk presentje!

Woensel!

O was jij dat.... :)
Mijn spiegel heeft er wel eens naast gelegen, maar ik vermoed dat iemand de bocht te ruim heeft gemaakt en een te grote lul was om even een briefje achter te laten. Hij kon er gelukkig weer op geklikt worden (door de garage :o ).
Briefjes achterlaten komt bijna niet meer voor deze tijd..

Pff..dat is klote je nest uit komen! Belachelijk dat dat soort dingen gebeuren! Goed dat je morgen gaat trainen..niks gaat je stoppen!!:cheer:
Ja shit happens! Vandaag de training ingehaald, maar dat ging niet helemaal van harte :D

4xBb853.png

Reeting:
Erg zwakke bench. Had dag ervoor mijn voeding niet goed ingedeeld en vrij weinig geslapen. Ik had in de avond een verjaardag rond 20:00 dus kwam eigenlijk in de knoei met mijn timing qua eten (ik eet normaal tussen 14.30 en 22.30).
Had mijn window nu iets ingekort (eerste maaltijd om 13.30) maar mijn avondmaaltijd was al om 18.30. Vervolgens niets meer gegeten die avond omdat er alleen maar chips & m&m's op tafel stond (geen komkommer/tomaatjes ofzo).
Verder alleen maar een paar glazen cola zero opgehad. Uiteindelijk veel later thuis dan verwacht (rond 1.30) en ik sliep rond 2.00. 6 uur slaap en weinig eten (ik had gister maar 1500kcal op denk ik) was denk ik bepalend voor een wat mindere training.

Van de andere kant mag ik niet klagen omdat ik de afgelopen weken al genoeg PR's heb gescoord en het nog steeds goed gaat qua cutten, aangezien ik nu al 5 maanden flink aan het cutten ben. Dat het dan een keer minder gaat is dan vrij normaal lijkt me. Weegschaal gaf vanmorgen weer iets minder aan ook (70.4kg). Begin dit jaar (5 jan) begonnen op 80.5kg, dus mooi zo een 10kg kwijt in ~5 maanden. Ben voornemens nog even 3 weken door te bikkelen en dan ga ik lekker bulken. Ik vind het welletjes geweest en naar mijn idee sta ik laag genoeg om er wat massa op te gaan plakken. Buikvet is wat dat betreft nog iets te hardnekkig en mijn spiermassa te laag om nu heel diep te gaan cutten. Over 3 weken nog wel even mijn vetpercentage nog een keertje laten meten en even navragen bij de sportschool voor advies.

Shape deze ochtend:

onZ7W29.jpg

Laatst bewerkt:
Je borst en armen beginnen goede vorm aan te nemen! Nog lekker doorcutten man en dan bouwen..

Mag wel iets meer schouders als ik deze foto zo zie..

• Like
Waarderingen: Inb4
Je bent goed wat vet kwijt man! Na de cut inderdaad langzaam proberen aan de kracht opbouw te gaan werken. Bench is al een stuk verbeterd zie ik. Idd wat shoulder builders oppakken wat Marvin zegt.

Terug
Naar boven