MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Je borst en armen beginnen goede vorm aan te nemen! Nog lekker doorcutten man en dan bouwen..

Mag wel iets meer schouders als ik deze foto zo zie..
Yep nog 3 weken en dan kijken of ik er laag genoeg bij sta. Zowel in de spiegel als vetpercentage. Schouders worden aan gewerkt, ik doe sinds een paar weken 2x per week lat raises en face pulls!

Je bent goed wat vet kwijt man! Na de cut inderdaad langzaam proberen aan de kracht opbouw te gaan werken. Bench is al een stuk verbeterd zie ik. Idd wat shoulder builders oppakken wat Marvin zegt.
Thanks Neet! Ik ga voor een lean bulk, sowieso :)

Yep nog 3 weken en dan kijken of ik er laag genoeg bij sta. Zowel in de spiegel als vetpercentage. Schouders worden aan gewerkt, ik doe sinds een paar weken 2x per week lat raises en face pulls!

Thanks Neet! Ik ga voor een lean bulk, sowieso :)
Goed plan! En ook (juist) met je verleden als dikkertje is het goed dat je de knop durft om te zetten naar bewust lean bulken!
(leest Marvin mee? :D )

Misschien ben ik de enige, maar ik mis ook een beetje de traps. Die mogen ook wel wat extra liefde hebben, wat shrugs er in gooien misschien?
De voorkant is niet de beste hoek om dat te zien, maar er bulken ook geen traps boven je schouders uit :p. Bij mij groeien ze trouwens meer dan genoeg van deadlifts, daarbij moet je aardig wat kracht met traps zetten.

• #2.046
Goed plan! En ook (juist) met je verleden als dikkertje is het goed dat je de knop durft om te zetten naar bewust lean bulken!
(leest Marvin mee? :D )

De voorkant is niet de beste hoek om dat te zien, maar er bulken ook geen traps boven je schouders uit :p. Bij mij groeien ze trouwens meer dan genoeg van deadlifts, daarbij moet je aardig wat kracht met traps zetten.
Ik twijfel alleen nog steeds in hoeverre ik over 3 weken al moet gaan bulken ja of de nee. Ik ben zelf van mening dat ik niet veel dieper moet gaan cutten nu, omdat er anders te weinig van me over blijft (want ik heb nu nog weinig massa).
Dat beetje buikvet moet ik voor lief nemen en nu gewoon gaan inzetten op een leanbulk. Dat buikvet verdwijnt de volgende cut wel, nadat ik hopelijk genoeg spiermassa heb aangezet :)

Ik denk dat je moet gaan voor een leanbulk. Meer spiermassa betekent de volgende cut dat je meer rust verbranding hebt. Vvm is idd nog aan de lage kant.

Ik denk dat je moet gaan voor een leanbulk. Meer spiermassa betekent de volgende cut dat je meer rust verbranding hebt. Vvm is idd nog aan de lage kant.
Mee eens, meer kracht en meer VVM helpt je calorieen te verbranden.
Niet meteen te veel gaan vreten maar 300-500 verhogen per dag, zoiets.

Kilo of 15 vvm erop plakken :D

shape gaat goed he!
Je bent mooi wel 25 cm kwijt in totaal he! Wees daar trots op hoor! Je gaat super en zo te zien zal dat zich voortzetten ook!

• #2.055
Yep! Ik ga mikken op een 1kg aankomen per maand en hopen dat ik dan ook zo veel mogelijk spiermassa pak. Idee is om geleidelijk de kcal's te verhogen. Spiegel en resultaat van de training bepalen wanneer ik ga verhogen.
Eerst twee weken op onderhoud eten na cut-periode :) Ben van plan een flinke periode te gaan leanbulken wel, heb nu het idee om zo een 9 a 10 maanden te gaan leanbulken, zodat ik volgend jaar april/mei weer kan gaan cutten.

Zoals eerder gezegd nog 3 weken cutten en aan het eind van de maand nog een vetpercentagemeting laten doen en voor de zekerheid ook advies vragen aan Harry de Jonge, eigenaar van mijn gym en de welbekende Flex Challenge.
Ben benieuwd hoe ik er dan in de zomer 2018 bij zal staan.
Mee eens, meer kracht en meer VVM helpt je calorieen te verbranden.
Niet meteen te veel gaan vreten maar 300-500 verhogen per dag, zoiets.
Zie mijn tactiek hierboven. Geleidelijk opbouwen, direct te veel gaat niet gebeuren! :D
Eerst onderhoud en dan mikken op 0.25kg aankomen per week in ieder geval :)
Leanbulken:roflol:
Road back to fatty voor de meeste, maar we zullen zien ;)
Nou Marv! Gotta have faith bra! Geef me eens dat duwtje in de juiste richting, is goed voor mijn motivatie! :D
Jij niet alleen :roflol:
Kilootje of 10 zou mooi zijn ja :)
shape gaat goed he!
Je bent mooi wel 25 cm kwijt in totaal he! Wees daar trots op hoor! Je gaat super en zo te zien zal dat zich voortzetten ook!
Ik ben ook heel erg trots Marina! Goed herpakt na een klein dipje vorig jaar. Ik ben trots!

Vanavond legs + abs getraind

lJfkbmA.png

Reeting
PR's al over the place! Squat begint nu wel zwaar te worden. Ben de komende weken ook van plan de meeste oefeningen niet te gaan verhogen, zeker omdat ik vrij laag zit qua kcal (tussen de 1700-1900).
Ik doe voortaan op aanraden van @flexx123 2x per week zowel seated als standing calf raises, volgens hem hebben mijn kuiten redelijk potentie om te groeien :D

10kg vvm in 10maanden op jou leeftijd is wel heel erg ambitieus:p, goeie training maat.

Ik ben pas 25 lentes jong weet je nog? :roflol:
Nederlandse Lentes? Qua weertype bedoel je?

Denk ook niet dat we te erg moeten overdreven met 'onze' leeftijd..we zijn echt nog niet zo oud dat je test-levels op een droevig niveau liggen en we aan de TRT moeten. Er liggen echt nog wel wat gains in het verschiet hoor en met een juiste (niet te overdreven) bulk ga je die zeker halen..

Keep it up Freak!

Yep! Ik ga mikken op een 1kg aankomen per maand en hopen dat ik dan ook zo veel mogelijk spiermassa pak. Idee is om geleidelijk de kcal's te verhogen. Spiegel en resultaat van de training bepalen wanneer ik ga verhogen.
Eerst twee weken op onderhoud eten na cut-periode :) Ben van plan een flinke periode te gaan leanbulken wel, heb nu het idee om zo een 9 a 10 maanden te gaan leanbulken, zodat ik volgend jaar april/mei weer kan gaan cutten.

Zoals eerder gezegd nog 3 weken cutten en aan het eind van de maand nog een vetpercentagemeting laten doen en voor de zekerheid ook advies vragen aan Harry de Jonge, eigenaar van mijn gym en de welbekende Flex Challenge.
Ben benieuwd hoe ik er dan in de zomer 2018 bij zal staan.
Als je die 1kg per maand sweetspot vindt dan moet het goed komen. Op die manier pak je niet te veel vet mee op je massa. Geleidelijk opvoeren werkt altijd prima, zo doe ik het ook altijd.

Terug
Naar boven